Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Filosofisch (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=107)
-   -   baatchiet komt voor jou, wat doe je? (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=6445)

BonBonnetje 09-07-2004 09:51 AM

baatchiet komt voor jou, wat doe je?

beste mensen,

Zoals onder de hindoestanen al wel bekend is, ben je snel slachtoffer wanneer je vrijgezel bent dat er op een dag iemand naar je ouders of misschien jou toestapt en zegt; ' ik ken wel een leuke jongen/meisje voor je.'

wat zou jij in deze situatie doen?

imported_Janice 09-07-2004 09:58 AM

Re: baatchiet komt voor jou, wat doe je?

Quote:

Originally Posted by BonBonnetje
beste mensen,

Zoals onder de hindoestanen al wel bekend is, ben je snel slachtoffer wanneer je vrijgezel bent dat er op een dag iemand naar je ouders of misschien jou toestapt en zegt; ' ik ken wel een leuke jongen/meisje voor je.'

Hard gillen en wegrennen! ;)
Haha, nee, het komt idd vaak voor. Als je er niet aan toe bent, zou ik dat gewoon zeggen, dat je je bijvoorbeeld liever eerst concentreert op je studie ofzo.
Maar als je denkt, hmm waarom niet, dan kan je vragen wie het is, hoe oud ie is, etc.
Wat mij wel vreselijk lijkt, is als de ouders dan afspreken om bij jou thuis te komen om jou te 'zien' (lees 'keuren'). En dan mag jij in je mooiste outfit cola komen brengen op een dienblad. Dat lijkt me echt een ramp!
Nee, liever spreken de jongen en het meisje dan zelf ergens af. Klikt het, dan is het mooi en kan je nog een keer afspreken. Klikt het niet, no problem, even goede vrienden.

imported_Rohit 09-07-2004 10:21 AM

Quote:

Originally Posted by BonBonnetje
beste mensen,

Is dat zo'n probleem dan? Het lijkt wel alsof sommige meisjes het als een belediging opvatten als iemand een aanzoek doet. Het minste wat je kunt doen is tenminste even kennis maken met die ander, wie weet.
En probeer hem niet als een monster te zien maar als een mens.

imported_Ishika 09-07-2004 10:55 AM

Quote:

Originally Posted by Rohit

Is dat zo'n probleem dan? Het lijkt wel alsof sommige meisjes het als een belediging opvatten als iemand een aanzoek doet. Het minste wat je kunt doen is tenminste even kennis maken met die ander, wie weet.
En probeer hem niet als een monster te zien maar als een mens.

;D

Nou je moet het in ieder geval niet zien als uithuwelijken...

En ja you never know.ze zullen je heus niet zomaar met iemand laten kennismaken als je niet wilt

imported_MiKe 09-07-2004 11:01 AM

Ik ben altijd wel geinteresseerd, mensen hebben niet snel slechte bedoelingen. Waarom niet gewoon es kennismaken, het kan toch geen kwaad :)
Zelf ben ik echter wel meer een type dat ondanks z'n sociale stoornis toch probeert om zelf vrienden te maken en eventueel daar ook The One uit te halen ;)

(BonBonnetje heb je die baatchiet al gehad :p )

Varsham 09-07-2004 11:25 AM

Ik zeg sorry geen interesse.

imported_AN 09-07-2004 11:41 AM

Quote:

Originally Posted by JAy-nice
Klikt het, dan is het mooi en kan je nog een keer afspreken. Klikt het niet, no problem, even goede vrienden.

Het probleem is alleen wel vaak, dat als je niet wilt, nadat je hebt afgesproken, dat het jou dan wordt verweten. je hebt te hoge eisen, of je denkt dat je beter bent dan hij, bla bla bla.
Ik heb nooit aan baatchiets meegedaan, omdatik graag zelf iemand wilde tegenkomen.

imported_Rohit 09-07-2004 01:19 PM

Quote:

Originally Posted by AN
je hebt te hoge eisen, of je denkt dat je beter bent dan hij, bla bla bla.

Maar helaas is dat vaak ook zo dat men denk beter te zjn dan de ander...

imported_AN 09-07-2004 01:24 PM

Quote:

Of de ander heeft zo een minderwaardigheidscomplex...

Vishal 09-07-2004 01:26 PM

Quote:

Het is ook vaak zo dat de een gewoon beter is dan de ander 8)

All times are GMT. The time now is 09:15 AM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved