Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-06-2007, 06:56 PM   #11
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

(I C U @ Oct 6 2007, 12:44 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Zoals ik het typ[/b]

mag het dan iets uitgebreider...
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-07-2007, 11:53 AM   #12
I C U
IF-Lid

(vissie-j @ Oct 6 2007, 05:56 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
mag het dan iets uitgebreider...[/b]
ik heb geen zin om mensen dingen te laten inzien, die ze wel doorhebben, maar een hard hoofd hebben erin. Mensen die doen alsof ze nix snappen, maar ondertussen precies weten wat ze in hun eigen voordeel moeten doen en zeggen.

Reply With Quote
Old 10-08-2007, 08:16 AM   #13
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

(I C U @ Oct 7 2007, 10:53 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
ik heb geen zin om mensen dingen te laten inzien, die ze wel doorhebben, maar een hard hoofd hebben erin. Mensen die doen alsof ze nix snappen, maar ondertussen precies weten wat ze in hun eigen voordeel moeten doen en zeggen.[/b]

wat jij denkt hoeven wij nog niet te denken,
wat jij denkt dat wij door hebben, hoeven wij niet door te hebben...

Reply With Quote
Old 10-08-2007, 01:14 PM   #14
I C U
IF-Lid

(vissie-j @ Oct 8 2007, 07:16 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
wat jij denkt hoeven wij nog niet te denken,
wat jij denkt dat wij door hebben, hoeven wij niet door te hebben...[/b]
Zou 't....?

Reply With Quote
Old 10-10-2007, 04:54 PM   #15
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

(I C U @ Oct 8 2007, 12:14 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Zou 't....?[/b]

yep, het zou zomaar kunnen....

Reply With Quote
Old 10-13-2007, 11:58 AM   #16
I C U
IF-Lid

(vissie-j @ Oct 10 2007, 03:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
yep, het zou zomaar kunnen....[/b]
Laten we het daarop houden dan.

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 04:34 AM   #17
zidane
IF-Addicted

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
Topic heb ik mogen plaatsen namens iemand anders, omdat ik benieuwd ben hoe anderen denken over het volgende situatie

Er waren eens twee goede vriendinnen. Ze waren heel close en deden alles wat vriendinnen met elkaar deden:
Uitgaan, winkelen, kletsen. Enfin, ze waren dus heel close. Op een dag ontmoet vriendin 1 een jongen. Die jongen is echter een alleen maar uit op sex. Vriendin 1 is daar echter niet van gediend en houdt er nogal ouderwetse normen/waarden op na:
Geen sex voor het huwlijk.
De jongen in kwestie probeert haar toch over te halen, maar geeft het toch op en laat haar maar zitten: hij negeert haar dood en doet alsof ze niet bestaat.
Vriendin 1 is daar heel boos en gekwetst over en wilt niets, maar dan ook helemaal niets meer met hem te maken hebben. Op geen enkele wijze!

Zoals de meeste vriendinnen doen vertelt ze dit alles aan vriendin 2. Ze verteld haar dat ze nooit en te nimmer nog iets met die gast te maken wilt hebben. Die beweert uiteraard dat ze het begrijpt en leeft volkomen mee. Vriendin 2 is niet zo ouderwets als vriendin 2 en wat vrijer qua sex en jongens. Maar begrijpt de gevoelens van vriendin 1 helemaal......zegt ze.

Dan is er die jongen weer
Nu duidelijk is dat er bij vriendin 1 niets valt te halen richt hij zich op vriendin 2:
Hij wilt ineens met haar afspreken, want hij zou met haar willen praten. Hij maakt ineens plagerige grapjes en praat ineens wel erg veel met haar. Deze dingen deed hij voorheen niet.

Vriendin 2 gaat hier volledig op in en doet mee met het gepraat, geflirt en alles. Dit valt verkeerd bij vriendin 1 omdat:
1. Ze had gezegd dat ze niets meer met die jongen te wilden maken.
2. Doordat vriendin 2 ineens veel omgaat met die jongen wordt ze steeds met hem geconfronteerd.
3. Ze voelt ze een beetje verraden door haar vriendin en begint te twijfelen aan de vriendschap.

Er gaan een aantal weken voorbij en ondertussen zijn vriendin 2 en de jongen iets closer geworden: ineens houden ze mekaars handje vast tijdens het uitgaan en zitten ze bij elkaar te hangen en rijden tegen mekaar aan met het dansen en knuffelen ineens wel erg veel. Dit gebeurt gewoon allemaal onder de afkeurende blikken van vriendin 1.

Vriendin 2 had gezegd dat ze de gevoelens van vriendin 1 volkomen begrijpt, maar zegt enkele weken later glashard dat ze geen boodschap heeft aan die gevoelens van boosheid en verdriet van haar vriendin. Daar voegt ze toe dat ze gewoon ( vriendschappelijk) blijft omgaan met die jongen. D.w.z: de jongen die vriendin 1 tot sex probeerde over te halen en haar daarna als vuil behandelde toen dit niet lukte.
Want zo zegt vriendin 2 tegen vriendin 1:
" Ik heb toch geen enkele reden om niet tegen hem te praten? Hij doet toch gewoon aardig tegen me? En het is toch tussen jou en hem wat er is gebeurd? Bovendien maak ik toch zelf uit met wie ik omga!"

Dit komt als een klap aan bij vriendin 1 en zij zegt op haar beurt weer tegen vriendin 2:
" Luister ......,
Ik wil niet meer met jou omgaan en wil ook met jou op geen enkele wijze geen contact meer. Onze "vriendschap", als dat het ooit is geweest, is wat mij betreft over. Ik kan niet voor jou, of voor wie dan ook bepalen met je wie mag omgaan en dat is ook zeker niet mijn intentie. Maar....ik kan echter wel voor MEZELF bepalen met w
En Tog Verwaarloos je de..contact (mij)

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:28 AM   #18
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by zidane View Post
En Tog Verwaarloos je de..contact (mij)

huh, je weet zelf dat ik een druk persoon ben,
ben vaker op school dan thuis of waar dan ook.

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:37 AM   #19
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
huh, je weet zelf dat ik een druk persoon ben,
ben vaker op school dan thuis of waar dan ook.
Als je jezelf maar niet verwaarloosd

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:40 AM   #20
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by I C U View Post
Als je jezelf maar niet verwaarloosd

geef je groot gelijk, dat zou pas knullig zijn

Reply With Quote
Reply

Tags
echte, vrienden, weleens, zeggen, zeldzaam, zijn

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:44 PM.
Vertalen:

Tags