Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-08-2008, 10:30 AM   #1
info
Guest

Default Gurudev Kailash Chandra brengt Bliksembezoek!!!!

Na veel aandringen is het eindelijk zover!!!!

Gurudev Mahayogi Kailash Chandra komt naar Nederland op 21 en 22 juni voor een bliksembezoek.

Degene met problemen of op zoek naar spirituele vooruitgang kan dit persoonlijk met Gurudev bespreken en Shaktipaath diksha afnemen.

Kosten:
-GURUDIKSHA 125 euro + guruyantra of gurumala en guruchaddar (sjaal)
-Andere diksha 125 euro

Info over diksha

http://www.gurunikhil.nl/content/g2_2.htm
http://www.gurunikhil.nl/content/g2_1.htm
http://www.gurunikhil.nl/content/g2_3.htm

WWW.GURUNIKHIL.NL voor contact zie www.gurunikhil.nl
www.siddhashram.org

Last edited by info; 06-08-2008 at 10:42 AM.
  Reply With Quote
Sponsors
Old 06-08-2008, 11:10 AM   #2
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by info View Post
Na veel aandringen is het eindelijk zover!!!!

Gurudev Mahayogi Kailash Chandra komt naar Nederland op 21 en 22 juni voor een bliksembezoek.

Degene met problemen of op zoek naar spirituele vooruitgang kan dit persoonlijk met Gurudev bespreken en Shaktipaath diksha afnemen.

Kosten:
-GURUDIKSHA 125 euro + guruyantra of gurumala en guruchaddar (sjaal)
-Andere diksha 125 euro

Info over diksha

http://www.gurunikhil.nl/content/g2_2.htm
http://www.gurunikhil.nl/content/g2_1.htm
http://www.gurunikhil.nl/content/g2_3.htm

WWW.GURUNIKHIL.NL voor contact zie www.gurunikhil.nl
www.siddhashram.org
Waarom vragen die guru's altijd zoveel geld?
Zulke zaken kunnen toch ook gratis? Of wilt hijeen reiskostencompensatie?
Die guru van je misinterpreteert ook alles naar eigen zin.
Mensen willen goed doen, maar willen er ook voor betaald worden hahahahaha wat een grapjassen zijn jij en je guru.

Reply With Quote
Old 06-08-2008, 11:43 AM   #3
info
Guest

Quote:
Originally Posted by I C U View Post
Waarom vragen die guru's altijd zoveel geld?
Zulke zaken kunnen toch ook gratis? Of wilt hijeen reiskostencompensatie?
Die guru van je misinterpreteert ook alles naar eigen zin.
Mensen willen goed doen, maar willen er ook voor betaald worden hahahahaha wat een grapjassen zijn jij en je guru.

Onthoud goed dat niets in het leven gratis is. Wat is de prijs om iemand met goddelijkheid te installeren? Denk jy die 125 euro? En als je niet wilt betalen ga je toch 5 jaar sewa doen dan krijg je diksha gratis!
Dit heet Guru dakshina, discipel moet altijd betalen voor de gunsten, dit kan op verscheindene manieren. Of weet je dat niet eens de verlichte onder ons? Eklavaya moest als Guru Daksina zijn duim afstaan aan zijn guru Drona.

Maar ik ben nu heel duidelijk. Je hebt het lef om mensen te beledigen op een forum. Heb het lef om je uitdaging uit te spreken face to face als Guruji hier in Nederland is! Durf je dat? Ik weet het antwoord al!
  Reply With Quote
Old 06-09-2008, 11:12 AM   #4
I C U
IF-Lid

Quote:
Onthoud goed dat niets in het leven gratis is. Wat is de prijs om iemand met goddelijkheid te installeren? Denk jy die 125 euro? En als je niet wilt betalen ga je toch 5 jaar sewa doen dan krijg je diksha gratis!
Dit heet Guru dakshina, discipel moet altijd betalen voor de gunsten, dit kan op verscheindene manieren. Of weet je dat niet eens de verlichte onder ons? Eklavaya moest als Guru Daksina zijn duim afstaan aan zijn guru Drona.

Maar ik ben nu heel duidelijk. Je hebt het lef om mensen te beledigen op een forum. Heb het lef om je uitdaging uit te spreken face to face als Guruji hier in Nederland is! Durf je dat? Ik weet het antwoord al!
Misschien wordt het ook tijd dat jij het licht ziet.
Ik hoef me namelijk niet te bewijzen tov je guru of jou. En of ik het wel of niet durf zul jij nooit weten.
En vooral eklavya als voorbeeld stellen! Dat geeft ook inzicht in je interpretatievermogen. Eklavya moest daarmee meteen inboeten voor de fout van drona. Deze had namelijk arjun toezegging gegeven dat hij de beste schutter was in het univesum. Echter had ie z'n mond weer voorbijgepraat, net als velen in die tijd en net als jij nu.
Ik schijt op jou en je guru en durf dit zelfs op tv over de hele wereld te verkondigen, in welke media dan ook. Maar dat maakt oplichtersd sterk.

Reply With Quote
Old 06-09-2008, 01:47 PM   #5
info
Guest

Quote:
Misschien wordt het ook tijd dat jij het licht ziet.
Ik hoef me namelijk niet te bewijzen tov je guru of jou. En of ik het wel of niet durf zul jij nooit weten.
En vooral eklavya als voorbeeld stellen! Dat geeft ook inzicht in je interpretatievermogen. Eklavya moest daarmee meteen inboeten voor de fout van drona. Deze had namelijk arjun toezegging gegeven dat hij de beste schutter was in het univesum. Echter had ie z'n mond weer voorbijgepraat, net als velen in die tijd en net als jij nu.
Ik schijt op jou en je guru en durf dit zelfs op tv over de hele wereld te verkondigen, in welke media dan ook. Maar dat maakt oplichtersd sterk.
Je praat teveel.
Mijn uitdaging staat er ik daag je uit, ik zal het nogmaals herhalen.

Kom dit 21 juni face to face tegen de Guru zeggen. Of kom dan schijten op mij en me Guru.

Ik zal een ieder na de 21e laten weten hier op de forum of je een lafaard bent of niet!

Last edited by info; 06-09-2008 at 01:49 PM.
  Reply With Quote
Old 06-11-2008, 12:06 PM   #6
I C U
IF-Lid

Quote:
Je praat teveel.
Mijn uitdaging staat er ik daag je uit, ik zal het nogmaals herhalen.

Kom dit 21 juni face to face tegen de Guru zeggen. Of kom dan schijten op mij en me Guru.

Ik zal een ieder na de 21e laten weten hier op de forum of je een lafaard bent of niet!
Oh je spreekt geen vloek over me uit??? HAHAHAHAH pas maar op want ik vertel iedereen op dit forum dat jij en je guru bedplassers zijn!!! Viezerd!
(en denk aan je bloeddruk)

Reply With Quote
Old 06-11-2008, 01:59 PM   #7
info
Guest

Quote:
Oh je spreekt geen vloek over me uit??? HAHAHAHAH pas maar op want ik vertel iedereen op dit forum dat jij en je guru bedplassers zijn!!! Viezerd!
(en denk aan je bloeddruk)
praatje vullen geen gaatjes.

De uitdaging staat er!

En een vloek?? Ik geef je eerder een klap die je nooit in je leven meer zal vergeten.
En mijn guru zou je alleen maar liefde geven. Je bent onwetend daarom.!
  Reply With Quote
Old 06-16-2008, 11:13 AM   #8
I C U
IF-Lid

Quote:
praatje vullen geen gaatjes.

De uitdaging staat er!

En een vloek?? Ik geef je eerder een klap die je nooit in je leven meer zal vergeten.
En mijn guru zou je alleen maar liefde geven. Je bent onwetend daarom.!
HAHAHAHA 1 klap die ik nooit meer zal vergeten... Goeie les geleerd van je guru!
En ja hoor hij gaat me liefde geven.... Is ie homo of zo? Vandaar jouw hechte band met hem?

Reply With Quote
Reply

Tags
bliksembezoek, brengt, chandra, gurudev, kailash

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:19 PM.
Vertalen:

Tags