Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-04-2004, 06:20 PM   #41
maggan
IF-Crazy

Default Re:Ramayan Bewezen

Quote:
Originally Posted by indy
Je vroeg toch om een voorbeeld te geven?
Dit is iets wat de mens heeft bedacht, een Indier genaamd Aryabhata wel te verstaan die een wiskundige en astronomische wetenschapper was. Het getal 0 is perfect en volmaakt.

Aangezien ik niet alwetend ben, begrijp ik niet ho het getal 0 perfect en volmaakt is/kan zijn; ik ben niet overtuigd. Wellicht dat je het nu wl met een voorbeeld kan verduidelijken?? Maar....... zijn we zo langzamerhand niet offtopic bezig?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-04-2004, 08:15 PM   #42
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal

Quote:
Originally Posted by maggan
Slechts een bonafide Guru kan iemand vertellen wat volmaaktheid is; geen materile wetenschapper. Nee, ik zoek niet iets wat niet op deze wereld is. Volmaaktheid kan men zelfs in zijn huidige lichaam bereiken door zich volledig over te geven aan God; daarbij zich laat leiden eveneens door God. Ik weet dat er slechts enkelingen zijn die dt stadium hebben bereikt. Het is zalig omgang te hebben met dat soort bevrijde zielen.
En hoe kan jij bepalen wat een bonafide Guru is? Aangezien je zelf niet weet wat volmaaktheid is, denk je dat je een bonafide Guru zult kunnen herkennen? Zul je in je onvermaaktheid misschien niet het verhaal van een oplichter geloven in de veronderstelling dat het een bonafide Guru is?

- Yoda

Reply With Quote
Old 02-04-2004, 09:33 PM   #43
indy
IF-Lid

Quote:
Aangezien ik niet alwetend ben, begrijp ik niet ho het getal 0 perfect en volmaakt is/kan zijn;
Je hoeft niet alwetend te zijn om het te begrijpen, het is heel logisch en rationeel namelijk wiskunde

Quote:
ik ben niet overtuigd. Wellicht dat je het nu wl met een voorbeeld kan verduidelijken??
het getal 0 is het voorbeeld....... en een toepassing gebruik je nu, namelijk de computer, wat qua programmeer syntax is opgebouwd uit nullen en enen.

Quote:
Maar....... zijn we zo langzamerhand niet offtopic bezig?
klopt

Reply With Quote
Old 02-05-2004, 10:49 AM   #44
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham
Default Ramayan Bewezen

Kunnen we misschien weer verder gaan met de topic Ramayan bewezen???

We geloven toch wel in de Ramayan??? Dus waarom zouden we niet die foto's als bewijs zien, waarom kraken mensen deze feiten (foto's) af???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 02-05-2004, 12:40 PM   #45
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal
Default Ramayan Bewezen

Quote:
Originally Posted by Varsham
Kunnen we misschien weer verder gaan met de topic Ramayan bewezen???

We geloven toch wel in de Ramayan??? Dus waarom zouden we niet die foto's als bewijs zien, waarom kraken mensen deze feiten (foto's) af???
Omdat die foto's de Ramayana niet bewijzen. Ze bewijzen alleen het bestaan van een brug. Als je over bewijzen gaat praten moet je het wel neutraal blijven zien. Het is net als met de ruines in Turkije, waar Troje ooit eens stond. Het bewijst dat er ooit eens een oorlog heeft plaatsgevonden in Troje, het bewijst de Ilias niet.

- Yoda

Reply With Quote
Old 02-05-2004, 04:51 PM   #46
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vishal
En hoe kan jij bepalen wat een bonafide Guru is? Aangezien je zelf niet weet wat volmaaktheid is, denk je dat je een bonafide Guru zult kunnen herkennen? Zul je in je onvermaaktheid misschien niet het verhaal van een oplichter geloven in de veronderstelling dat het een bonafide Guru is?
Als ik heeel ff mag reageren Varsham?! Je hebt gelijk Vishal te zeggen dat een bonafide Guru moeilijk te bepalen is. Daarom is het zaak niet overhaast te kiezen voor een 'bonafide' Guru maar grondig n met alle geduld daar onderzoek naar te doen.

Zo kan het je overkomen dat een Guru van een ander persoon een aardig indruk kan maken op jou waardoor je bv 'heel snel' door zo'n Guru wil laten initieren/inwijden.

En daar schuilt het gevaar (oplichter?).Haastig spoed is zelden goed.

Reply With Quote
Reply

Tags
bewezen, ramayan
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:04 PM.
Vertalen:

Tags