Vrouw snijdt penis echtgenoot af
Vrouw snijdt penis echtgenoot af
Een Chinese vrouw heeft de penis van haar echtgenoot afgesneden en door het raam gegooid. Toch moet ze straks niet de cel in, want haar echtgenoot drong er zelf op aan dat ze haar vrijheid niet zou verliezen. Yao Fengfang vermoedde dat haar echtgenoot Li, een taxichauffeur, opnieuw een relatie met zijn ex-vrouw had. Ze had opgemerkt dat zijn taxi geparkeerd stond voor de woning van zijn ex. Toen ze hem hiermee confronteerde, dreigde ze ermee zijn penis af te snijden. Li dacht dat ze blufte, maar toen hij rond middernacht wakker werd, voelde hij een scherpe pijn. "Plots zag ik dat mijn vrouw een groot deel van mijn penis had afgesneden. Ze weigerde me naar het ziekenhuis te brengen en toen ik vroeg om mijn penis terug te geven, gooide ze hem door het raam", zegt Li. Li verstopte de wonde met een kussen en reed zelf naar het ziekenhuis. Daar voerden ze een spoedoperatie uit en stuurden ze verplegend personeel naar de woning van Li om zijn afgesneden penis te zoeken, maar ze ontdekten dat de hond van de buren hem al had opgegeten. De rechter gaf de vrouw drie jaar cel met uitstel. Li had zelf gevraagd om niet te streng te zijn, zodat zijn vrouw voor hem kan blijven zorgen.
|