Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 04-15-2004, 10:19 PM   #1
Anonymous
Guest

Default bekering tot Hindoe, Hoe?

onderwerp: bekering tot Hindoe

Ik had een vraagje aan u allen.

Hoe kan iemand zich bekeren tot het Hindoeisme?
Wie kan mij meer hierover vertellen.

Ik ben zelf ook bekeerd tot het Hindoeisme en kan nu getypeerd worden als een echte Hindoe Fundamentalist, die in principe leeft voor het welzijn van alle levende wezens en zoekt naar zuivere en eeuwige kennis.

als ik soms naar geboren Hindoes kijk, dan besef ik dat zij gewoon niets weten over het Hindoeisme en slechts in naam Hindoe zijn, omdat hun ouders dat waren. dit is gewoon belachelijk en kinderachtig van de hedendaagse hindoestanen in Nederland.

Op grond van mijn eigen levenservaring kan ik rustig stellen dat Hindostanen (alle soorten) elkaar op een beestachtige en lafhartige wijze discrimineren, wat ertoe leidt dat zij allemaal de grote verliezers zijn.

Hoewel er volgens het CBS ongeveer 120.000 hindostanen (alle soorten) zijn in Nederland, heb ik geconcludeerd dat nauwelijks 30.000 hiervan getypeerd kunnen worden als echte gelovige Hindoes, want de rest gelooft toch alleen in genot, geld en geluk. Het echte Hindoeisme en de oude Hindoestaanse cultuur zijn in feite al bijna weggevaagd bij de Hindostanen in Nederland.

toch wil ik graag weten van iemand hoe men zich kan bekeren tot het Hindoeisme.

Dewanand
Hindoe Fundamentalist
  Reply With Quote
Sponsors

Tags
bekering, hindoe, hoe, tot

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:20 PM.
Vertalen:

Tags