Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-11-2006, 09:35 AM   #1
Aart Tuynman
IF-Crazy

Default Rondom Tien : Nederland drinkt zich kapot

In Rondom Tien: Nederland drinkt zich kapot. In ons land dreigt een alcoholramp, vrezen hulpverleners. "Nederlandse jongeren zijn de zuipschuiten van Europa", zegt minister Hoogervorst. Wat is er toch aan de hand dat Nederland niet van de drank af kan blijven? Want 800.000 mensen drinken meer dan acht glazen per dag. En het aantal jonge Korsakov-pati

Reply With Quote
Sponsors
Old 05-11-2006, 09:37 AM   #2
Agni
IF-Addicted

Send a message via MSN to Agni

Het is erg opvallend hoevaak Nederlanders wel niet bier drinken (en roken). Vooral op koninginnedag. Gelukkig drink ik het zelf niet. Is het hun manier om los te komen of vinden ze het gewoonweg lekker? :?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-11-2006, 09:41 AM   #3
Aart Tuynman
IF-Crazy

Ik drink zelf bijna nooit bier, en ik zou niet weten waarom Nederlanders zoveel bier drinken. Vroeger was het nog niet zo erg. De laatste tien jaar is het drankgebruik bij Nederlanders enorm toegenomen, vooral onder jongeren. Die beginnen ook op steeds jongere leeftijd met drinken.

Reply With Quote
Old 05-11-2006, 05:29 PM   #4
bakroe
IF-Crazy

Drinken is lekker ja en zeker tapbier in de hitte van de dag. Dus drink op los beste iffers mijn zegen heb je niet
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
drinkt, kapot, nederland, rondom, tien, zich

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:42 AM.
Vertalen:

Tags