Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-23-2005, 11:10 PM   #11
imported_Arjun
IF-Crazy

Default Re: Zeventien jongeren verdacht van verkrachten 13-jarige

Quote:
Originally Posted by AN is leaving!!

daar hebben we een rechtssysteem voor, de rechters moeten beslissen, en de strafmaat bepalen (ook voor 9-jarigen, als je groot genoeg bent om een meisje te verkrachten, ben je ook groot genoeg om de gevangenis in te gaan)
Ik redeneer:
Als je zo hard bent om een meisje te verkrachten moet je zo hard zijn je dood te aanvaarden.

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-23-2005, 11:13 PM   #12
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Arjun

Ik redeneer:
Als je zo hard bent om een meisje te verkrachten moet je zo hard zijn je dood te aanvaarden.
Ja dat kan...laten we dan maar met zn allen teruggaan naar de Middeleeuwen en redeneren:
Als je zo hard bent om een meisje te verkrachten, moet je zo hard zijn om te aanvaarden dat je doodgaat.
Als je zo hard bent om te stelen, moet je zo hard zijn om te aanvaarden dat je hand eraf wordt gehakt.
Als je zo hard bent om in te breken, moet je zo hard zijn om te aanvaarden dat je gestenigd wordt.
Zoiets?

Reply With Quote
Old 01-23-2005, 11:16 PM   #13
imported_Arjun
IF-Crazy

Quote:
Ja dat kan...laten we dan maar met zn allen teruggaan naar de Middeleeuwen en redeneren:
Als je zo hard bent om een meisje te verkrachten, moet je zo hard zijn om te aanvaarden dat je doodgaat.
Als je zo hard bent om te stelen, moet je zo hard zijn om te aanvaarden dat je hand eraf wordt gehakt.
Als je zo hard bent om in te breken, moet je zo hard zijn om te aanvaarden dat je gestenigd wordt.
Zoiets?
Yess...goed systeem. Dat kennen ze nog steeds in landen als Marokko bv. Daar durft niemand wat uit te vreten, en kijk wat die jongeren hier doen?
Het heeft ook een afschrikkende functie en voorkomen is altijd beter.

Reply With Quote
Old 01-23-2005, 11:23 PM   #14
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Arjun

Yess...goed systeem. Dat kennen ze nog steeds in landen als Marokko bv. Daar durft niemand wat uit te vreten, en kijk wat die jongeren hier doen?
Het heeft ook een afschrikkende functie en voorkomen is altijd beter.
Ok, blijkbaar vind je dus dat criminelen geen aanspraak meer kunnen maken op een menswaardig bestaan?
Ik vind van wel. Basic human rights

Reply With Quote
Old 01-23-2005, 11:28 PM   #15
imported_Arjun
IF-Crazy

Quote:
Ok, blijkbaar vind je dus dat criminelen geen aanspraak meer kunnen maken op een menswaardig bestaan?
Ik vind van wel. Basic human rights
Als een dier instinctief een mens van kant maakt, wordt hij ook genadeloos afgeslacht.

Mensen die zich vermengen met dergelijke delicten geven de schijn dat de menswaardige eigenschappen in hen verduisterd, danwel ontnomen zijn. Zo'n iemand is een beest in een menselijk lichaam, een gevaar voor zichzelf en de samenleving... !

Reply With Quote
Reply

Tags
13jarige, jongeren, van, verdacht, verkrachten, zeventien

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:15 AM.
Vertalen:

Tags