Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-14-2007, 08:12 AM   #1
Bhumika
IF-Beginner

Default Waarom ik???? Part 2

Recap:
Hoewel toen ik vanmorgen boodschappen ging halen botste ik tegen een hele knappe jongen op... En hij keek me aan en hij zei; ?Wow jou zou ik wel willen mee ontvoeren naar Londen.? Werd helemaal verlegen en rood. En wist niet waar ik moest kijken.
__________________________________________________ ____

Deel 2:

Maar al gauw stond ik weer met me beide benen op de grond...

"Jij, mij mee nemen naar london???" zei ik, "Jah" zei hij "Wanneer wil je gaan zegt het me maar? zei hij stoer. Ik keek hem uitdagend aan en zei ? Als Bhagvan dat wilt? want ik wist ik zou hem maar 1x zien en daarna toch nooit meer.
Toen zei hij ?Deal, als Bhagvan wilt dat wij naar Londen gaan, dan komen wij mekaar vast wel weer tegen? ik keek hem aan en zei ?Deal!? We gaven mekaar een hand en gingen ieder onze eigen weg.

Inmiddels waren we 6 maanden verder en de eerste Navaratrie zat eraan te komen.
Ik maakte mezelf klaar om met me ouders naar de Mandir te gaan.
We lopen de Mandir binnen en ik loop naar voren om prathna en prtanam te kare bij de Murties, ik kom aan bij de murtie van ShivShakti ik doe me ogen dicht en bid, ik doe ze open draai me naar links en kijk recht in een stel ogen die ik eerder heb gezien?.

Inderdaad Mister Supermarketwale. Hij keek me aan met twinkelende ogen en zei: ?Zie je jij bent Matah Bhakt en ik Shiva Bhakt en kijk waar we mekaar WEER ontmoeten? Ik keek hem aan en kreeg een glimlach op me gezicht. Ik zei tegen hem: ?Zullen we maar gaan zitten iedereen kijkt en w8 op ons de pandithji wilt beginnen? Dus we gingen zitten bleek dat zijn ouders een plekje hadden uitgezocht precies naast mijn ouders. Dus moesten wij ook maar naast mekaar gaan zitten, de pandithji begon te vertellen.

Ik was een beetje afgeleid maar toen ik goed luisterde waar hij het over had moest ik glimlachen, en Mister Supermarketwala ook, want de pandithji had het over hoe zterk de liefde was tussen Shiv en Shakt Maa. We keken elkaar heel eventjes aan en die respect en geborgenheid die ik in zijn ogen zag maakte me heel week van binnen. Ik weer richting de pandithji en vestigde weer al me aand8 op zijn verhaal?.

Aan het einde van de avond namen zijn ouders en mijn oudersafscheid van mekaar en ze liepen alvast naar buiten.
Hij keek me aan en zei ?Wil je nog steeds aan het lot overlaten?? Ik keek hem aan en ik zag zoveel begrip in z?n ogen dat ik een brok in me keel kreeg. ?Jah? zei ik, ?Ik laat het nog steeds aan het lot over, vind je dat erg?? Hij begon te grinniken en gaf me een hele stevige knuffel. ?Maak je niet druk schat, als iets moet gebeuren gebeurd het toch wel?
Ik glimlachte en liep snel naar me ouders toe. De hele week kon ik niet slapen hele tijd d8 ik aan hem aan zijn armen om me heen en hoe goed het voelde?

Zondag was weer aangebroken laatste dag van Navaratrie we gingen naar de mandier en ja hoor ook hij was er weer met z?n ouders. We zaten weer gezellig te praten en toen vroeg hij weer aan het einde van de avond, ?Wil je het nog steeds aan het lot overlaten, of durf je wel een kleine stap te nemen? Toen gaf ik me nummer en hij de zijne, we hebben 3 maanden telefonisch contact gehad,

Daarna hadden we afgesproken en 3x raden waar inderdaad Londen!!!!!!

Nou we waren een heel weekend daar en het deed me echt goed, want na wat er de afgelopen jaren zijn gebeurd waren we niet meer op vakantie geweest dus het luchtte me echt op 

Het was heel romantisch, HIJ was heel romantisch we liepen op de grote brug in Londen en we keken naar zonsopgang we zijn naar Southhall geweest, en we hebben daar heerlijke gewandeld en gegeten. (Voor de doordenkers onder ons, we hadden beide een eigen kamer, dus nee niks gebeurd).

Toen was het weer tijd op terug te keren, hij zou me helemaal netjes bij me voordeur afzetten had hij me vader beloofd, dus zo gezegd zo gedaan.

Hij stopte de auto voor me huis, ik keek hem aan en hij keek mij aan, hij gaf me een lief klein kusje op me wang, ik werd beetje rood en zei ?Dank je.? Hij zei ?Kom dan breng ik je naar de deur zoals ik je vader beloofd heb.
We liepen naar de deur, die meteen open ging, en in ene stonden zijn 2 broertjes, mijn broertje met me nichtje daar. Ik keek hun verbaasd aan en ik keek vooral naar me broertje, die een hele stomme grijns op zijn gezicht had. We liepen naar binnen en ik deed, met een raar gevoel van binnen, de deur naar de woonkamer open. Daar zat mijn hele familie en ook nog veel andere mensen die familie van hem zijn. Ik keek hem aan hij pakte me hand beet en nam me mee naar buiten, hij zei: ?Liefste, vanaf het moment dat ik je zag wist ik al dat jij voor mij gemakt was, en dat we samen horen te zijn, alleen wou ik je niet afschrikken anders had ik je allang mee gesleurd naar de Maro, en toen ik hoorde van je broertje wat je had mee gemaakt allemaal, wist ik helemaal dat ik je niet moest pushen, maar lieverd ik kan niet langer wachten meer. En daarom heb ik het zo aangepakt dat iedereen het weet, en dat je zeker weet dat ik je nooit in de steek laat.? Ik keek hem aan met tranen in me ogen, zn ouders kwamen ook naar buiten en zeiden, ?Bitiya we weten wat je hebt mee gemaakt en we nemen je niks kwalijk, niks is jou fout, en we zullen nooit slecht over je denken NOOIT je word niet onze schoondochter, maar je word onze dochter ? Ik kijk Mister Supermarketwale aan,, hij keek naar mij en zei ? Schat wil je met me trouwen????

Ik keek hem recht in zn ogen en ik wist dat ik MIJN Krishna had gevonden ?Ja, ik wil HEEL graag met je trouwen? zei ik. En ik gaf hem een stevige knuffel. Iedereen kwam om te feliciteren.

5 maanden later was het zover ik zou gaan trouwen. Ik was best zenuwachtig wat als hij niet komt??? Wat als ik weer zoiets moet mee maken, wat laatst gebeurde?.
Ik ging wachten en wachten tot ik maar de maro mocht gaan. Ja daar komt me phoewa al aan en ik loop richting Maro, voor dat ik in de maro bij me ?man? ga zitten staat me ?schoonvader? op en zegt ?ik wil even wat zeggen over dit meisje? ik d8 he Mata wat heb ik fout gedaan in me leven?.. Hij loopt naar de microfoon en zegt ?Dit meisje is geen goed meisje, dit meisje is een HEEL goed meisje en we zijn heel blij dat we haar als schoondochter mogen hebben in ons leven? Ik keek hem aan hij kwam naar me toe gaf me een kus op me voorhoofd en zei, ?We zullen jouw NOOIT in de steek laten meisje NOOIT ? Ik ging en de maro zitten kijk Mister Supermarketwale aan en hij gaf me een knipoog?

Een paar uur later was ik een getrouwde vrouw, en had ik een hele lieve familie erbij gekregen?.
Ik was eindelijk gelukkig en voelde me heel goed 

Dus ik geloof er toch wel in als men zegt Some Loves Are Made In Heaven?.
Eind goed al goed?..

Wat ik nu met dit verhaal wil zeggen is; Never Give Up Your Hope , Cause Matah Isn?t Sleeping?..

Jai Jagdambe!!!!

Reply With Quote
Sponsors
Old 06-14-2007, 09:40 AM   #2
harish
IF-Beginner

Send a message via MSN to harish
Default Re: Waarom ik???? Part 2

eindelijk een happy end : :D

Reply With Quote
Old 06-14-2007, 09:48 AM   #3
Bhumika
IF-Beginner

Default Re: Waarom ik???? Part 2

Quote:
Originally Posted by harish
eindelijk een happy end : :D
Harish

Reply With Quote
Reply

Tags
waarom

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:57 AM.
Vertalen:

Tags