Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-19-2006, 03:47 PM   #21
Anand
IF-Crazy

Van Basten: "Huntelaar is slim in het strafschopgebied. Hij loopt zich goed vrij en is ook kopsterk. Maar dat geldt eveneens voor andere kandidaten op die positie zoals Van Nistelrooij, Kuijt en Vennegoor of Hesselink. Ik heb echter geen zin om vijf of zes centrumspitsen naar het WK mee te nemen. Een dubbele bezetting lijkt me genoeg. Het is dus een kwestie van keuzes maken. Maar Huntelaar zou een rol als pinchhitter wel aankunnen, denk ik."

keuze tussen Huntelaar en Vennegoor is gemakkelijk
Huntelaar natuurlijk

ik zou dan eerder nog van Hooijdonck meenemen dan Vennegoor!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-19-2006, 04:16 PM   #22
Laila
IF-Addicted

Ik zou ook v. Hooijdonk meenemen ipv Vennegoor. Pi-Air is sluw.

Reply With Quote
Old 04-20-2006, 09:47 AM   #23
silvershadow_
IF-Addicted

iig van der sar + timmer als stand in
van bommel
landzaat
huntelaar
van der meyde
kuijt
castellen
en robben
verder dunnow..

Reply With Quote
Old 04-21-2006, 12:58 PM   #24
Karan
IF-Crazy

Quote:
Huntelaar in voorlopige WK-selectie *

Uitgegeven: 21 april 2006 12:22 *
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 12:37 *

ZEIST - Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar is opgenomen in de voorlopige WK-selectie van Marco van Basten. De coach van het Nederlands voetbalelftal maakte vrijdag een lijst van 33 spelers bekend, van wie er uiteindelijk 23 zullen meegaan naar Duitsland. Op 15 mei volgt de definitieve keuze. *

Huntelaar heeft nog nooit een interland gespeeld en kan niet meer worden getest door Van Basten omdat er voor 15 mei geen oefenduels zijn. Een aantal van de 33 spelers komt van 9 tot en met 12 mei bijeen in Noordwijk voor een extra trainingsstage. Dat zijn de spelers die reeds uitgespeeld zijn in hun competities. *

Middenvelder Edgar Davids maakt ook deel uit van de voorlopige selectie. Voor onder anderen Roy Makaay, Clarence Seedorf en Pierre van Hooijdonk is het doek in Oranje definitief gevallen. Van dat drietal was alleen Makaay er onder Van Basten nog regelmatig bij.
Voorlopige selectie Nederlands elftal: *

Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ). *

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord). *

Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg). *

Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Reply With Quote
Old 04-24-2006, 12:23 PM   #25
Anand
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).
ik hoop dat Sneijder en van der Vaart op tijd weer fit zijn voor het WK

Sneijder is al maanden geblesseerd :(

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 11:10 AM   #26
Anand
IF-Crazy

Quote:
Van Basten: \"Huntelaar is slim in het strafschopgebied. Hij loopt zich goed vrij en is ook kopsterk. Maar dat geldt eveneens voor andere kandidaten op die positie zoals Van Nistelrooij, Kuijt en Vennegoor of Hesselink. Ik heb echter geen zin om vijf of zes centrumspitsen naar het WK mee te nemen. Een dubbele bezetting lijkt me genoeg. Het is dus een kwestie van keuzes maken. Maar Huntelaar zou een rol als pinchhitter wel aankunnen, denk ik.\"
zoiets zeggen en dan toch niet Huntelaar meenemen :?

waarom Vennegoor mee!!
mischien chanteert Vennegoor hem ergens mee :roll:

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 11:21 AM   #27
Agni
IF-Addicted

Send a message via MSN to Agni

Vennegoor is niet eens een echte breekijzer. Neem dan van Hooydonk mee of zo. :?

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 11:22 AM   #28
Karan
IF-Crazy

Programma oefeninterlands

Nederland - Kameroen
27-05-2006 20:30 Rotterdam (Feyenoord-stadion (De Kuip))
Nederland - Mexico
01-06-2006 20:00 Eindhoven (Philips Stadion)
Nederland - Australie
04-06-2006 15:00 Rotterdam (Feyenoord-stadion (De Kuip))

Reply With Quote
Old 06-06-2006, 09:48 AM   #29
Karan
IF-Crazy

[quote][b]Schaars en De Jong mee naar Duitsland *

AMSTERDAM - Stijn Schaars (AZ) en Nigel de Jong (HSV) sluiten zich dinsdag bij de selectie van het Nederlands elftal aan. Bondscoach Marco van Basten heeft \"uit voorzorg\" het duo toegevoegd aan zijn spelersgroep, die nu 25 man telt. *

Oranje vertrekt dinsdagmiddag vanuit Amsterdam per vliegtuig naar Duitsland voor het komende wereldkampioenschap. Schaars meldt zich in het spelershotel in de hoofdstad waar de Nederlandse ploeg zich verzamelt. De Jong reist vanuit Hamburg door naar Hinterzarten, waar Oranje intrekt neemt in het Parkhotel Adler. *

Van Basten *

Van Basten mag tot zaterdagmiddag 15.00 uur, precies een dag voor het begin van de eerste WK-wedstrijd tegen Servi

Reply With Quote
Reply

Tags
opstelling, oranje, sterkste, van, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:24 PM.
Vertalen:

Tags