Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Studie > Studie Algemeen

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-26-2006, 08:59 AM   #1
Precious
IF-Nieuw

Default Op jezelf/op kamers

Goedemorgen!!

Ik heb een vraag. Zijn er hier mensen die op zichzelf wonen terwijl ze studeren?
Hoe gingen je ouders/familie hiermee om? Vaak is het namelijk een hele issue als VOORAL een dochter op haarzelf gaat wonen of op kamers gaat?
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 08-27-2006, 12:53 PM   #2
Varishna

Default Re: Op jezelf/op kamers

Ik heb altijd thuis gewoond tijdens mijn studie omdat ik geen reden had om uit huis te gaan.
De universiteit was elke dag rui een uur reizen, maar dat was geen probleem.
De liefde, bescherming en zorg die ik thuis krijg, krijg ik nergens anders.
Heb thuis ook altijd goed kunnen studeren, heb mijn eigen kamer en PC, en mijn familie houdt rekening met tentamenperiodes.

Heb afgelopen 2 maanden op mezelf gewoond in Londen, vanwege een stage.
Dat was een zeer waardevolle ervaring. De eerste paar weken werd ik gek van heimwee, daarna leerde ik veel mensen kennen (vooral de Indiase stagiares) en op een gegeven moment zakte de heimwee weg. Ik ben ook een weekendje terug naar Nederland geweest, dat zorgde er ook voor dat de de band met het thuisfront goed bleef en regelmatig e-mailen en bellen.
Op jezelf wonen zorgt er voor dat je je sterke en zwakke punten leert kennen in een vreemde omgeving.
Voordat ik vertrok, heb ik er lang en goed over gepraat met mijn ouders. Vertrouwen is erg belangrijk.
Ze gingen er geweldig mee om, omdat ze wisten dat dit een topstage was en mij de kans gaf om mezelf te ontplooien.
Londen is echt een geweldige stad om te werken en wonen. But still...there is no place like home, mate!

Reply With Quote
Old 08-30-2006, 08:20 PM   #3
Precious
IF-Nieuw

Default Re: Op jezelf/op kamers

Aha! Interessante ervaring.

Is er dan helemaal niemand meer die ook op zichzelf woont/woonde tijdens zijn/haar studie?
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
jezelf or op, kamers
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:40 PM.
Vertalen:

Tags