Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-13-2007, 01:33 PM   #21
...malai
IF-Crazy

Oke hou jij je vooral bezig met "belangrijke" zaken. Dan hou ik me wel bezig met onbenullige zaken zoals homo-acceptatie.
Wel een beetje laf dat je de discussie zo afkapt en niet antwoord op mijn vragen. Ik dacht juist dat mensen op een forum kwamen om te discussieren over zaken waar ze het vaak oneens over zijn. Maar is goed, ik weet genoeg.

Veel succes nog met je anti-homo campagne.

Reply With Quote
Old 08-13-2007, 03:43 PM   #22
Sitara*
IF-Beginner

Ben het volkomen eens met malai..over het algemeen is het zo dat mannen en vrouwen die het hardst NEE zeggen op de vraag ben je homo? Meestal wat te verbergen hebben(!) Dus waar het hart van vol is loopt de mond van over! En o jah wie had ook alweer de grootste mond in deze topic???

Reply With Quote
Old 08-13-2007, 07:19 PM   #23
I C U
IF-Lid

(...malai @ Aug 13 2007, 01:33 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Oke hou jij je vooral bezig met "belangrijke" zaken. Dan hou ik me wel bezig met onbenullige zaken zoals homo-acceptatie.
Wel een beetje laf dat je de discussie zo afkapt en niet antwoord op mijn vragen. Ik dacht juist dat mensen op een forum kwamen om te discussieren over zaken waar ze het vaak oneens over zijn. Maar is goed, ik weet genoeg.

Veel succes nog met je anti-homo campagne.[/b]
HAHAHAHA dank je

Reply With Quote
Old 08-13-2007, 07:20 PM   #24
I C U
IF-Lid

(Sitara* @ Aug 13 2007, 03:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Ben het volkomen eens met malai..over het algemeen is het zo dat mannen en vrouwen die het hardst NEE zeggen op de vraag ben je homo? Meestal wat te verbergen hebben(!) Dus waar het hart van vol is loopt de mond van over! En o jah wie had ook alweer de grootste mond in deze topic???

[/b]
Voor jou 1 vraag, voor mij 1 weet.
En sluit je ook aan bij 1 homobeweging.

Reply With Quote
Old 08-13-2007, 10:57 PM   #25
Sitara*
IF-Beginner

jij bent echt zo een loser..niet te geloven zeg..

:P gewoon lachwekkend!

Reply With Quote
Old 08-14-2007, 10:24 AM   #26
I C U
IF-Lid

(Sitara* @ Aug 13 2007, 10:57 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
jij bent echt zo een loser..niet te geloven zeg..

:P gewoon lachwekkend![/b]
Weet je wat 1 van jullie problemen is...?
Jij en enkele anderen respecteren MIJN mening en statement niet! Lees jullie reacties maar 1ns goed.
Er wordt gevraagd om je mening en je kijk. Geef je die, is het niet goed. Jullie proberen je eigen mening aan me op te dringen om zo jullie 'gelijk'te krijgen.
Ik kraak die van jullie niet af. En discussieren gaat al1 als je iemands mening respecteert en accepteert. Iets wat jullie niet kunnen. Waarom? Dit probleem hebben veel allochtonen trouwens, dus voel je als hindoestaan niet persoonlijk aangevallen.

Reply With Quote
Old 08-14-2007, 02:05 PM   #27
Sitara*
IF-Beginner

Iemands mening respecteren daar heb je het over, wat een bullshit! begin jij nou maar met je medemens, homo of niet, te respecteren als volwaardig mens! Kom je hier wijs doen. Je mening is gebaseerd op ervaringen die jij hebt gehad met een aantal mensen die toevallig homo zijn geweest en nu heb je een hekel aan ALLE homofiele mensen!! Hoezo kortzichtig!

En by the way je kraakt de mensen die het niet eens zijn met jou WEL af..door ze ook homo te noemen! Dat slaat echt nergens op. Dus iedereen die vindt dat een homofiel mens een volwaardig mens is, is zelf ook ineens homo in jouw ogen! Wat een onzin!! Nou als dat betekent dat ik dan niet netals jou ben dan ben ik zeker voor 100% homo!!!

Nog een opmerking trouwens hoezo denk jij dat allochtonen niet in staat zijn om andermans meningen te respecteren en accepteren? Als dat zo zou zijn zouden er zoiezo geen forums bestaan want daar wordt juist gediscusseerd over elkaars mening, maar wat jij doet is haat aanwakkeren en daar zal geen enkel normaal denkend mens respect voor hebben, dus het heeft niets met afkomst te maken.

En als je zelf hindoestaan bent dan ben je helmaal zielig dat je je eigen volk beledigd.
Wat doe je dan op dit forum?

Ik heb respect voor iedereen hier, zolang er geen haat wordt gepredikt.

B)

Reply With Quote
Old 08-15-2007, 08:54 AM   #28
I C U
IF-Lid

(Sitara* @ Aug 14 2007, 02:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Iemands mening respecteren daar heb je het over, wat een bullshit! begin jij nou maar met je medemens, homo of niet, te respecteren als volwaardig mens! Kom je hier wijs doen. Je mening is gebaseerd op ervaringen die jij hebt gehad met een aantal mensen die toevallig homo zijn geweest en nu heb je een hekel aan ALLE homofiele mensen!! Hoezo kortzichtig!

En by the way je kraakt de mensen die het niet eens zijn met jou WEL af..door ze ook homo te noemen! Dat slaat echt nergens op. Dus iedereen die vindt dat een homofiel mens een volwaardig mens is, is zelf ook ineens homo in jouw ogen! Wat een onzin!! Nou als dat betekent dat ik dan niet netals jou ben dan ben ik zeker voor 100% homo!!!

Nog een opmerking trouwens hoezo denk jij dat allochtonen niet in staat zijn om andermans meningen te respecteren en accepteren? Als dat zo zou zijn zouden er zoiezo geen forums bestaan want daar wordt juist gediscusseerd over elkaars mening, maar wat jij doet is haat aanwakkeren en daar zal geen enkel normaal denkend mens respect voor hebben, dus het heeft niets met afkomst te maken.

En als je zelf hindoestaan bent dan ben je helmaal zielig dat je je eigen volk beledigd.
Wat doe je dan op dit forum?

Ik heb respect voor iedereen hier, zolang er geen haat wordt gepredikt.

B)[/b]
Je ijlt

Reply With Quote
Old 10-14-2007, 08:30 PM   #29
-Romeo-
IF-Lid

(...malai @ Jul 30 2007, 05:03 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Je hebt eigenlijk niks meer te zeggen, daarom som je dingen op uit mijn eerdere post. Maar is goed, blijf jij maar lekker kortzichtig en probeer je vooral niet in te leven in andere mensen. OO ja ik ben homo.[/b]
You filthy homo

Reply With Quote
Old 10-15-2007, 07:18 PM   #30
koemba
Guest

Homo's kiezen niet voor hun geaardheid, ze zijn homosexueel van nature.

Reply With Quote
Reply

Tags
hindustaans, homo

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:23 AM.
Vertalen:

Tags