Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-06-2003, 04:32 PM   #51
Aditya
IF-Lid

Default Sex voor het huwelijk?

Quote:
Originally Posted by Vikaash
Soms moet ik wel lachen om de manier waarop jij reageert op posts, maar op andere momenten vind ik het minder grappig. Waarom houd je daar niet gewoon mee op en reageer je niet gewoon normaal? Het is mij maar weer duidelijk dat jij niet in staat bent een nederlandse zin op een juiste manier te begrijpen. Dat is op zich niet zo erg, maar zet je zelf dan niet zo voor schut door te doen alsof je het wel begrijpt.
Ehm, de pot verwijt de ketel hierin vrind, het is juist zo dat jij hetgene wat ik schrijf niet begrijpt, ik bedoel, wie moet er 3 keer vragen naar iets wat ik schrijf...? Jij bent de enige, Shalini schijnt er geen problemen mee te hebben... zou je dan liever niet naar jezelf kijken terwijl je naar mij wijst, met in het achterhoofd houdend dat de andere 4 vingers naar jezelf wijzen..?

Het is niet erg om duidelijke taal te vragen, maar doe liever dat, dan dat je onrust gaat stoken. :)
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 05:33 PM   #52
Vikaash
IF-Lid

Send a message via ICQ to Vikaash Send a message via MSN to Vikaash

Quote:
Originally Posted by Aditya
Quote:
Ik doelde eigenlijk vooral op het feit dat je zei dat meisjes zouden moeten bloeden op de eerste nacht. Maar voor zover ik weet is dat geen gewoonte bij hindoestanen. Wel bij islamieten dacht ik.
Ik heb niet gezegd dat ze zou moeten bloeden de eerste keer dat ze sex heeft, ik ga hier niet meer op in, leer eerst goed lezen, dan heb ik zin om verder te praten...
Quote:
...daarnaast hoeft het niet zo te zijn dat een vrouw bloedt bij de eerste keer dat ze sex heeft...
Wie stookt hier nou onrust? Alleen omdat JIJ iets niet goed begrijpt. Als je niet op een sociale manier kunt reageren kun je gewoon beter je mond houden.

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 06:51 PM   #53
Aditya
IF-Lid

Quote:
Wie stookt hier nou onrust? Alleen omdat JIJ iets niet goed begrijpt. Als je niet op een sociale manier kunt reageren kun je gewoon beter je mond houden.
Take a chill... shit hey. :-\

Sinds wanneer ben jij benoemd tot mijn moeder om me te vertellen wat ik wel of niet mag doen...? Ga in een hoekje janken ofzo als je niet normaal kan communiceren en de ander gaat zeggen zijn mond dicht te houden... zeker geen liefde gehad...? Of geen sex...? :P

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 08:20 PM   #54
imported_Santosh
IF-Nieuw

Send a message via MSN to imported_Santosh

Quote:
Quote:
Quote:

Quote:
Soms moet ik wel lachen om de manier waarop jij reageert op posts, maar op andere momenten vind ik het minder grappig. Waarom houd je daar niet gewoon mee op en reageer je niet gewoon normaal? Het is mij maar weer duidelijk dat jij niet in staat bent een nederlandse zin op een juiste manier te begrijpen. Dat is op zich niet zo erg, maar zet je zelf dan niet zo voor schut door te doen alsof je het wel begrijpt.

Heel goed Vikaash, je hebt het prima verwoord! (Y)

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 08:27 PM   #55
imported_Santosh
IF-Nieuw

Send a message via MSN to imported_Santosh

Quote:
Quote:

Sinds wanneer ben jij benoemd tot mijn moeder om me te vertellen wat ik wel of niet mag doen...? Ga in een hoekje janken ofzo als je niet normaal kan communiceren en de ander gaat zeggen zijn mond dicht te houden... zeker geen liefde gehad...? Of geen sex...? :P

En nu doe JIJ hetzelfde...aan een ander vertellen wat hij/zij moet doen! :D Als hij wil gaan janken in een hoekje dan doet hij dat wel, daar hoef jij je geen zorgen over te maken denk ik...
Gaat 'jouw' spreekwoord over de pot en ketel hier ook niet op ??

Laten we eens op niveau communiceren. Voor het kinder-achtige gedoe (wie zich aangesproken voelt) kan je het beste naar het forum van sangam.nl gaan (gewoon een tip) ;D

Reply With Quote
Old 08-07-2003, 07:30 AM   #56
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Quote:
Originally Posted by Santosh
Quote:
Quote:

Voor het kinder-achtige gedoe (wie zich aangesproken voelt) kan je het beste naar het forum van sangam.nl gaan (gewoon een tip) ;D
Of kaise.nl ;D
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 08-07-2003, 08:07 AM   #57
Aditya
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Santosh
Quote:
Ga in een hoekje janken ofzo als je niet normaal kan communiceren en de ander gaat zeggen zijn mond dicht te houden...[/color]
En nu doe JIJ hetzelfde...aan een ander vertellen wat hij/zij moet doen! :D Als hij wil gaan janken in een hoekje dan doet hij dat wel, daar hoef jij je geen zorgen over te maken denk ik...
Gaat 'jouw' spreekwoord over de pot en ketel hier ook niet op ??
Ik leg hem mijn wil niet op, ik geef hem een advies, zie het vet gedrukte, onderstreepte dat toch de nuance geeft dat het niet zoals is als jij schetst. En hetgeen wat je zei, dat we beter communiceren op een hoog niveau dan het tegengestelde, is het napraten van wat ik eigenlijk ook al aangekaart had.

Wat is dit opeens...? kan hij niet voor zichzelf opkomen...??? :-\ Inderdaad zeg, als hij hiervoor al vriendjes nodig heeft om voor hem op te komen, hoe zal het er dan aan toe gaan in een discussie...? ???

Reply With Quote
Old 08-07-2003, 08:23 AM   #58
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Oh jeetje :-\
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 08-07-2003, 08:34 AM   #59
Aditya
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Shalini
Jah, jammer genoeg gaat dit eigenlijk al te ver. :(

Reply With Quote
Old 08-07-2003, 09:18 AM   #60
Vikaash
IF-Lid

Send a message via ICQ to Vikaash Send a message via MSN to Vikaash

Quote:
Quote:
Originally Posted by Shalini
Jah, jammer genoeg gaat dit eigenlijk al te ver. :(
Laat het dan voortaan niet zover komen.

Ik heb niemand nodig om voor me op te komen. Maar kennelijk constateren meer mensen hier terecht de zaken die aangekaart zijn. Je kunt daar zo a-relax over doen als je wilt, dat is aan jou. Ik hoop alleen dat je nu normaal gaat reageren. Het is niet altijd nodig om persoonlijke opmerkingen te plaatsen over mensen die je niet eens kent. Daar lok je dit soort situaties mee uit.

Anyway laten we weer terug gaan naar de topic.
Ik denk toch wel dat er steeds meer hindoestanen steeds minder waarde hechten aan onthouding tot aan het huwelijk. Dat vind ik uiteraard prima. Ik ben er nog steeds niet achter wat al die rituelen dan wel niet voor meerwaarde zouden hebben, behalve dan dat je ouders er zo blij mee zijn omdat het " traditie" is.

Reply With Quote
Reply

Tags
het, huwelijk, sex, voor
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:33 AM.
Vertalen:

Tags