Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-05-2003, 07:08 PM   #41
sarojni
IF-Crazy

Default Sex voor het huwelijk?

namashkar,

sorry hoor, ik heb er niet zo een ervaring mee. Ik had zo n beeld na alles wat ik erover gehoord hep. Zo als bv dat er door de oom ergens bij het huwelijk gecontroleerd werd of het meisje nog maagd was ..aan de hand vd maagdenvlies......... (jah ik weet niet of dat zo is , hep t ergens gehoord ...en nog een paar van zulke dingen.) .........vandaar

Oke namashkar

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 04:47 AM   #42
Aditya
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Vikaash
Ik doelde eigenlijk vooral op het feit dat je zei dat meisjes zouden moeten bloeden op de eerste nacht. Maar voor zover ik weet is dat geen gewoonte bij hindoestanen. Wel bij islamieten dacht ik.
Ik heb niet gezegd dat ze zou moeten bloeden de eerste keer dat ze sex heeft, ik ga hier niet meer op in, leer eerst goed lezen, dan heb ik zin om verder te praten...
Quote:
Originally Posted by Aditya
...daarnaast hoeft het niet zo te zijn dat een vrouw bloedt bij de eerste keer dat ze sex heeft...
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 10:09 AM   #43
Vikaash
IF-Lid

Send a message via ICQ to Vikaash Send a message via MSN to Vikaash

Quote:
Quote:
Ik doelde eigenlijk vooral op het feit dat je zei dat meisjes zouden moeten bloeden op de eerste nacht. Maar voor zover ik weet is dat geen gewoonte bij hindoestanen. Wel bij islamieten dacht ik.
Ik heb niet gezegd dat ze zou moeten bloeden de eerste keer dat ze sex heeft, ik ga hier niet meer op in, leer eerst goed lezen, dan heb ik zin om verder te praten...
Quote:
...daarnaast hoeft het niet zo te zijn dat een vrouw bloedt bij de eerste keer dat ze sex heeft...
Leer jij dan eerst begrijpen WAT je leest, voordat je op doelloze wijze reacties post(ik zeg het maar alvast: ook deze zin moet je weer goed begrijpen!).
Want wat heeft dat bloeden uberhaupt te maken met de hindoestaanse cultuur? Waarom voer je dat uberhaupt aan?

Quote:
"daarnaast hoeft het niet zo te zijn dat een vrouw bloedt bij de eerste keer dat ze sex heeft,"
Wie heeft er gezegd dat dat WEL moest?

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 10:22 AM   #44
Aditya
IF-Lid

Quote:
Want wat heeft dat bloeden uberhaupt te maken met de hindoestaanse cultuur? Waarom voer je dat uberhaupt aan?
Moest het dan iets met het Hindoestaanse cultuur te maken hebben? Wie ben jij om mijn reactievrijheid in een hokje te plaatsen? In het algemeen komt het vaak voor dat een vrouw bloedt wanneer ze ontmaagd wordt (is niet cultuurgebonden... :-\) waardoor veel mannen denken dat als dit niet gebeurt, dat de vrouw dan geen maagd meer is. Ik heb namelijk vrienden die daarvan overtuigd waren, vandaar dat ik het aanhaalde, het zou kunnen zijn dat zulke mannen hier ook op het forum zitten, ik bekijk zoiets breder Vikaash, mocht jij het wel begrijpen, ga dan geen onzinnige dingen aanhalen omdat je de behoefte hebt om te discussiŽren, laten we het wel reŽel houden... meet met meerdere maatstaven en niet alleen met die van jou.

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 11:57 AM   #45
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Quote:
Quote:
In het algemeen komt het vaak voor dat een vrouw bloedt wanneer ze ontmaagd wordt (is niet cultuurgebonden... :-\) waardoor veel mannen denken dat als dit niet gebeurt, dat de vrouw dan geen maagd meer is. .
Klopt dat heb ik ook gehoord...het is nie altijd zo dat een vrouw bloedt bij de eerste keer :-\
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 12:13 PM   #46
Aditya
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Shalini
Klopt dat heb ik ook gehoord...het is nie altijd zo dat een vrouw bloedt bij de eerste keer :-\
Nee, maar toch meestal wordt het bloeden gezien als een ontmaagding, zelfs al heeft een vrouw al meerdere malen sex gehad, zelfs dan pas kan ze nog bloeden, ligt het dan aan gebrek van intense sex...? ;D

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 01:18 PM   #47
Shalini
IF-Crazy

Send a message via MSN to Shalini

Quote:
Quote:
Nee, maar toch meestal wordt het bloeden gezien als een ontmaagding, zelfs al heeft een vrouw al meerdere malen sex gehad, zelfs dan pas kan ze nog bloeden, ligt het dan aan gebrek van intense sex...? ;D
ik dunno....het is ook vaak zo dat een meisje geen maagdenvlies meer heeft (van nature al) dan kan ze ook nie bloeden...
I was scared to kiss you
When I first kissed you
I was scared to love you
Now that I love you
I'm scared to lose you.....

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 01:22 PM   #48
Aditya
IF-Lid

Quote:
ik dunno....het is ook vaak zo dat een meisje geen maagdenvlies meer heeft (van nature al) dan kan ze ook nie bloeden...
Jep, bijvoorbeeld meisjes die paardrijden. :D

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 02:52 PM   #49
Vikaash
IF-Lid

Quote:
Quote:
Moest het dan iets met het Hindoestaanse cultuur te maken hebben? Wie ben jij om mijn reactievrijheid in een hokje te plaatsen? In het algemeen komt het vaak voor dat een vrouw bloedt wanneer ze ontmaagd wordt (is niet cultuurgebonden... :-\) waardoor veel mannen denken dat als dit niet gebeurt, dat de vrouw dan geen maagd meer is. Ik heb namelijk vrienden die daarvan overtuigd waren, vandaar dat ik het aanhaalde, het zou kunnen zijn dat zulke mannen hier ook op het forum zitten, ik bekijk zoiets breder Vikaash, mocht jij het wel begrijpen, ga dan geen onzinnige dingen aanhalen omdat je de behoefte hebt om te discussiŽren, laten we het wel reŽel houden... meet met meerdere maatstaven en niet alleen met die van jou.
Jij begrijpt duidelijk niet wat je a) zelf hebt gezegd en b) wat ik je nou al 3 posts probeer te VRAGEN, namelijk WAAR en bij WIE het bloeden van het meisje op de eerste nacht als controlemiddel wordt aangevoerd.
Ik zeg ook helemaal niet dat bloeden cultuurgebonden is. Ik heb er alleen bij hindoestanen nog nooit van gehoord. En als dit (wat ik hier zeg) dan zo is, behoeft het verder uitleg omtrent waar dat vandaan komt.

Quote:
waardoor veel mannen denken dat als dit niet gebeurt, dat de vrouw dan geen maagd meer is. Ik heb namelijk vrienden die daarvan overtuigd waren, vandaar dat ik het aanhaalde
...daar vroeg ik je naar.

Soms moet ik wel lachen om de manier waarop jij reageert op posts, maar op andere momenten vind ik het minder grappig. Waarom houd je daar niet gewoon mee op en reageer je niet gewoon normaal? Het is mij maar weer duidelijk dat jij niet in staat bent een nederlandse zin op een juiste manier te begrijpen. Dat is op zich niet zo erg, maar zet je zelf dan niet zo voor schut door te doen alsof je het wel begrijpt.

Reply With Quote
Old 08-06-2003, 02:52 PM   #50
Vikaash
IF-Lid

zo dat is eruit :)

Reply With Quote
Reply

Tags
het, huwelijk, sex, voor
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:55 PM.
Vertalen:

Tags