Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-23-2005, 06:12 PM   #1
****heterosexual VIKI****
IF-Lid

Default @@!! Win XP VrAaG !!@@

Hallo en Ram Ram,

Ik heb 2 vraagjes:

Als ik mn pc afsluit, dan start ie opnieuw op :shock: Normaal druk je op 'afsluiten' en dan sluit dat ding af en krijg je op je scherm 'u kunt nu de computer uitschakelen'. Hoe kan het da mijn pc geono opnieuwe opstart :shock: (Voor de slimmerds: nee, ik druk niet op 'opnieuw opstarten :D )

Als je pc opstart, dan is er ana aantal programa's dat metene opstart. Je kan toch zelf bepaldne welke da zijn? Maar welke opdracht moet ik uit laten voren dan, het was iets met 'ini'?

Reply With Quote
Sponsors
Old 10-23-2005, 10:42 PM   #2
IF-Lid

Ik denk dat het aan je voeding ligt. Krijg je als je opstart een melding dat er iets niet goed zit en je naar je BIOS moet?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:05 AM   #3
Vijai
IF-Addicted

Default Re: @@!! Win XP VrAaG !!@@

Quote:
Originally posted by ****gay VIKI****
Hallo en Ram Ram,

Ik heb 2 vraagjes:

Als ik mn pc afsluit, dan start ie opnieuw op :shock: Normaal druk je op 'afsluiten' en dan sluit dat ding af en krijg je op je scherm 'u kunt nu de computer uitschakelen'. Hoe kan het da mijn pc geono opnieuwe opstart :shock: (Voor de slimmerds: nee, ik druk niet op 'opnieuw opstarten :D )

Als je pc opstart, dan is er ana aantal programa's dat metene opstart. Je kan toch zelf bepaldne welke da zijn? Maar welke opdracht moet ik uit laten voren dan, het was iets met 'ini'?
In je runcommando msconfig intikken. Daar kun je aanvinken welke services op mogen starten.
Geeft je eventviewer geen melding waarom je pc opnieuw opstart?
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
vraag, win

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:56 PM.
Vertalen:

Tags