Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-28-2005, 12:49 PM   #71
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Laila+-->
QUOTE(Laila)
Quote:
Quote:
Originally posted by Faya-lobie@

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 12:53 PM   #72
Vysya
IF-Lid

Voordat ik mijn vriend leerde kennen, had ik altijd geroepen ik ben zelf nog niet getrouwd geweest, dus ik wil GEEN gescheiden man, we moeten lekker samen voor de 1e keer trouwen! :)

Toen onze paden echter kruisten met de nadruk op kruis :P was er, zoals ik al eerder zei, een aantrekkingskracht. Hij vertelde gelukkig meteen dat hij gescheiden was en kinderen had.

Mijn ouders waren er totaal niet blij mee, nog steeds niet eigenlijk, maar ze weten dat ik toch voor wat betreft de liefde mijn eigen gang ga! :) Ze hebben gewezen op evt. consequenties, bemoeienissen van ex.

Je hebt niet alleen die kinderen, maar dus ook die ex en dat is een minpunt, tenzij beiden stevig in hun schoenen staan en hun eigen leven, dus met nieuwe partners leiden, zoals bij ons tot nu toe het geval is! Zou hij kiezen weer bij haar terug te gaan, zou ik hem laten gaan...vraag me niet waarom maar ik zie haar toch als zijn jeugdliefde en de moeder van zijn kinderen...zal wellicht over aantal jaren er anders over denken, want dan breek ik hun MARS! :P :oops:

Zijn ex is een vrij nette/fatsoenlijke dame, zijn kinderen ook, waren ze tokkies geweest, dan was ik met de noorderzon vertrokken, want op zulke dingen let ik wel degelijk! Wil geen asociale leven leiden! :roll: En als het me teveel sores oplevert, dan kan ik toch liever lekker alleen zijn, want alleen was ik zeer zeker niet ongelukkig! :)

Kleine kinderen zijn nu heel leuk, maar wat als ze straks groot zijn en een grote mond gaan geven van jaaaa wie ben jij, in ieder geval niet mijn moeder! :x
Dan moet ik wel een partner hebben die mij in deze goed back-upt, tenzij ik de boze + leugenachtige stiefmoeder uithang natuurlijk, dan mag hij mij de wind van voren geven. :)

Jammer is dat mijn ouders, net als de rest van die hindoestanen, steeds weeeeeeeeeeeeer aan hun omgeving denken, f... die omgeving, wat heb ik nou met hun te maken, betalen ze mijn rekeningen, vind ik ze interessant...je weet zelf het antwoord! :)

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 01:03 PM   #73
Laila
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Vijai

Wat zou voor jou een plausible verklaring zijn?
voorbeeld: een meisje van 16 jaar van huis is weggegaan met een jongen van 17 jaar. Allebei minderjarig, uit schaamte laten de ouders ze trouwen (geen dwang, beiden wilden het zelf). Na 1 jaar waren ze alweer gescheiden. Stel dat je kind nou met deze (gescheiden) persoon thuis komt, ga je als ouder dan niet schrikken? Uiteraard verdient iedereen een tweede kans, maar mijn 18 jarige dochter hoeft dan niet meer te daten totdat ze 25 is ofzo. :oops:

Wat ik met een plausibele verklaring wil zeggen is: no finger-pointing. Gek genoeg wordt altijd de schuld verschoven naar de ex. Zij dit, zij dat, en alle schuld was van haar. Hoe zit het met eigen verantwoordelijkheid? Je gaat het huwelijk met z'n tweetjes aan, als het mislukt dan hebben beide gefaald en niet alleen 1 (ik laat 'bedriegen/vreemd gaan' nu ff buiten beschouwing).
Helaas wilt men altijd de ander de schuld geven, kijk, dan knap ik af.

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 01:09 PM   #74
Vysya
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Faya-lobie

..............omdat Mizzy gelijk heeft. Mijn constatering is dat dames boven de 30 alleen een gescheiden Hind man tegenkomen van hun eigen leeftijd. Meerendeeel van de hind mannen trouwen voor hun 30ste. Enkelingen die dat na de 30 doen, zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Bovendien zoeken *de laatst genoemde mannen een bloempje dan eentje van zijn leeftijd.
Dat is jouw mening dat je vindt dat zij gelijk heeft, maar zoals je hebt kunnen afleiden zeer zeker niet de mijne! :)

En je constatering over van 30 gepasseerd, dus alleen keus hebt uit gescheiden mensen, misschien in jou omgeving, maar in mijn omgeving lopen er nog 30 plussers rond die nog niet van het huwelijksleven hebben geproeft. Komop zeg, er zijn ook nog mensen die zich op hun studie willen concentreren en daarna carriere en de rest volgt tzt. :roll:

En dat mannen die de 30 gepasseerd zijn, kiezen voor jonge bloempies, als ze zelf nog niet getrouwd zijn geweest, waar praat je over, kom op zeg, kom met betere motiveringen! :?

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 01:17 PM   #75
Vysya
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Faya-lobie+-->
QUOTE(Faya-lobie)
Quote:

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 01:19 PM   #76
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie+-->
QUOTE(Faya-lobie)
Quote:
Quote:
Originally posted by Vysya@

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 01:30 PM   #77
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vysya+-->
QUOTE(Vysya)
Quote:

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 01:59 PM   #78
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vysya

Als Laila besluit zich te storten in een gescheiden persoon, dan mag ze de achterliggende reden echt wel weten..waarom is hij gescheiden? :roll: *Sloeg hij z'n vrouw, dronk hij veel, nou dat zijn zeker belangrijke dingen die je mee moet nemen in je besluit! *:roll: Want wat als hij in herhaling valt? *:?
Als Laila dat wilt vragen dat moet ze zelf weten.
Stel:
ik ben gescheiden en Laila wilt met mij verder. ze vraagt: hoe komt het dat ik gescheiden bent? Mijn antwoord: Non of your business. Iets is gebeurd voor haar tijd. Wilt Laila de relatie met mij doorzetten dan moet ze op dat moment beslissen!!! Graag of niet ..........ik ben een nieuweling in mijn leven geen uitleg schuldig over een vorige relatie.

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 02:06 PM   #79
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by MsLalkie

Damzz, wat een bekrompen beredenering zeg! *leg eens uit?

Er is meer in het leven.... (Ik weet) Jouw constatering hoeft niet de juiste te zijn! (niet de juiste, maar komt aardig in de buurt van juiste) Ik ken genoeg Hindoestaanse mannen die al boven de 30 zijn en nog niet getrouwd zijn (geweest) Niet iedereen heeft als doel te trouwen in het leven..... *hoeveel ken je er dan?
reactie graag.

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 02:08 PM   #80
a
IF-Crazy

Maar waarom zou ze dat niet mogen weten, stel dat je niet getrouwd was maar wel een langdurige relatie achter de rug had. Klopt het is iets van het verleden maar ook iets wat je kan delen met een "nieuweling" ...is toch niet iets om zo een big point van te maken, misschien weet Laila nu wat ze kan verwachten en wat er van haar verwacht word, wat ze wel en absoluut niet moet doen, voorkomen is beter dan genezen zeg ik zo!!

Overigens trouwen hindoestanen vaak voor hun 30ste ja!!

Reply With Quote
Reply

Tags
aangaan, iemand, met, relatie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:26 PM.
Vertalen:

Tags