Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-24-2005, 07:52 AM   #41
Tomasson
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Ja, ik stel me der wel voor open. Hmm, ja hoe zou de omgeving erop reageren, denk wel dat ze et raar zouden vinden. En ze zouden denk ik wel op me inpraten.

hier spreekt een echte hindoestaan. Ik had altijd het idee dat Bubbles een vrouw was met beide benen op de grond, maar zo zie hoe mis ik het ooit kan hebben. Ik moet even denken aan: "Menai Kha Bolie".
:doh:

Ik beantwoord alleen maar de vraag van A.J.:

Quote:
Hoe zou je omgeving erop reageren?
Ik luister naar mezelf en niet naar de omgeving. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk gescheiden of niet.
Alsof mensen uit me omgeving nooit zullen scheiden. Als ze ooit scheiden zullen ze ook weer een nieuwe vriend/vriendin willen hebben. Dan zullen ze et ook niet leuk vinden als men zoiets over hun zegt.
In dat geval moeten ze in de eerste plaatst hun mond houden over mijn gescheiden partner als ik die zou hebben.

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:54 AM   #42
Faya-kroitie
IF-Crazy

..............Zo ken ik mijn Bubbles weer :!:

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:54 AM   #43
Tomasson
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vijai
Voor de jongeren onder ons kan ik me voorstellen dat ze niet welwillend tegenover een gescheiden persoon staan. Maar bij de wat ouderen niet. Die weten hoe het zit met relaties. Een persoon afwijzen alleen omdat ie gescheiden is zonder te kijken naar zijn/haar eigenschappen... :disbelief:
Jongeren hebben nog een keus. Als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt, zijn je leeftijdgenoten al getrouwd of hebben kinderen. Dat wordt dan moeilijk.

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:55 AM   #44
Tomasson
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
..............Zo ken ik mijn Bubbles weer *:!:
:D :D :D

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:56 AM   #45
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Ik ken iemand die is getrouwd met een gescheiden man .. en hij is bakra
Ze hebben meer moeite gehad met het feit dat hij bakra was, maar over dat hij gescheiden was hebben ze nooit over gehad
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:56 AM   #46
Faya-kroitie
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Voor de jongeren onder ons kan ik me voorstellen dat ze niet welwillend tegenover een gescheiden persoon staan. Maar bij de wat ouderen niet. Die weten hoe het zit met relaties. Een persoon afwijzen alleen omdat ie gescheiden is zonder te kijken naar zijn/haar eigenschappen... :disbelief:
Jongeren hebben nog een keus. Als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt, zijn je leeftijdgenoten al getrouwd of hebben kinderen. Dat wordt dan moeilijk.

de dames die het moeilijk hebben, zijn van harte welkom bij mij..... :laughing:

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 09:59 AM   #47
Naina
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Laila
Stel mijn kind van 18 jaar komt thuis met een jongen van 21 jaar die gescheiden is. Hell, denk jij dat ik als ouder niet wil weten waarom iemand op zo'n jonge leeftijd al getrouwd én gescheiden is?
En owee als hij geen plausibele verklaring kan geven, dan kan je ervan uitgaan dat mijn kind niet meer met hem/ of haar mag daten. PUNT.

En nu over mezelf, ben geen 18 jaar ofzo dus waarom moeten mijn ouders hierover een beslissing nemen? Nergens voor nodig, doen ze ook niet.
Maar wat vind ik er zelf van? *
Ik ben zelf nog niet getrouwd, omdat ik van mening ben dat je 1 keer moet trouwen en dan met die persoon oud wordt. Verder is het ook gebleken dat mensen die op een latere leeftijd trouwen langer bij elkaar blijven en niet snel gaan scheiden. *

Maar zou ik wat willen beginnen met een gescheiden persoon? Ervaring leert dat bij zo iemand meer komt bijkijken. Een vervelende ex, wellicht een paar koters. Mi gado, je krijgt niet alleen een vent erbij, maar ook die ex en die koters. Wil ik da? *
Hangt af van hoe gezond hun zgn relatie nog is. Als ik vreemd gedrag bespeur of hij brengt nog steeds veel tijd met zo door: tata....

En dan the million dollar question: waarom is die persoon op zo'n jonge leeftijd al getrouwd én gescheiden? Tjah, als er geen plausibele verklaring komt dan adios.

Kortom: ben erg huiverig over!
Mooi gezegd! :wink:
bodies of those people I had to
kill because they pissed me off!

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 10:27 AM   #48
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Laila
Stel mijn kind van 18 jaar komt thuis met een jongen van 21 jaar die gescheiden is. Hell, denk jij dat ik als ouder niet wil weten waarom iemand op zo'n jonge leeftijd al getrouwd én gescheiden is?
En owee als hij geen plausibele verklaring kan geven, dan kan je ervan uitgaan dat mijn kind niet meer met hem/ of haar mag daten. PUNT.

En nu over mezelf, ben geen 18 jaar ofzo dus waarom moeten mijn ouders hierover een beslissing nemen? Nergens voor nodig, doen ze ook niet.
Maar wat vind ik er zelf van? *
Ik ben zelf nog niet getrouwd, omdat ik van mening ben dat je 1 keer moet trouwen en dan met die persoon oud wordt. Verder is het ook gebleken dat mensen die op een latere leeftijd trouwen langer bij elkaar blijven en niet snel gaan scheiden. *

Maar zou ik wat willen beginnen met een gescheiden persoon? Ervaring leert dat bij zo iemand meer komt bijkijken. Een vervelende ex, wellicht een paar koters. Mi gado, je krijgt niet alleen een vent erbij, maar ook die ex en die koters. Wil ik da? *
Hangt af van hoe gezond hun zgn relatie nog is. Als ik vreemd gedrag bespeur of hij brengt nog steeds veel tijd met zo door: tata....

En dan the million dollar question: waarom is die persoon op zo'n jonge leeftijd al getrouwd én gescheiden? Tjah, als er geen plausibele verklaring komt dan adios.

Kortom: ben erg huiverig over!
Wat zou voor jou een plausible verklaring zijn?

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 08:08 AM   #49
capoeiragirl
IF-Beginner

Ik zou er geen moeite hebben om met iemand een relatie te beginnen die een scheiding achter de rug heeft, want iedereen neemt een bagage met zich mee en een ervan kan dus een scheiding zijn. En wat mijn omgeving erover zou denken interesseert me niet zo, want ik moet gelukkig zien te worden. Kortom ik leef voor mezelf en niet voor anderen :)

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 08:20 AM   #50
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by capoeiragirl
Ik zou er geen moeite hebben om met iemand een relatie te beginnen die een scheiding achter de rug heeft, want iedereen neemt een bagage met zich mee en een ervan kan dus een scheiding zijn. En wat mijn omgeving erover zou denken interesseert me niet zo, want ik moet gelukkig zien te worden. Kortom ik leef voor mezelf en niet voor anderen *:)
helemaal mee eens. Iedereen heeft een bagage. Bij de een is het wat meer zichtbaar dan de ander...

Reply With Quote
Reply

Tags
aangaan, iemand, met, relatie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:40 PM.
Vertalen:

Tags