Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-22-2005, 06:49 PM   #31
romeo
IF-Lid

eer uw vader en moeder.

Reply With Quote
Old 10-22-2005, 07:54 PM   #32
Jeannette
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Pyari

En ja helaas is het zou dat door bemoeinissen van anderen relaties stuk gaan, maar ja hoe sterk was het dan in het eerste plaats..
Helaas kan dat best ver gaan. Maar ik moet je wel gelijk geven dat je dan moet afvragen hoe sterk je relatie was.

Reply With Quote
Old 10-22-2005, 07:56 PM   #33
Jeannette
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Joel

En zeker als men onder (grote) druk staat van ouders op liefdesgebied. Dan grijpt men al snel naar de makkelijkste weg (voor de meesten) en dat is toch toegeven aan de ouders/familie... omdat ze anders niet onder die druk kunnen leven snap je?

Ja...maar uiteindelijk ben jij dan degene die de keuze heeft gemaakt om de relatie te beeindigen en niet je ouders.

Reply With Quote
Old 10-23-2005, 07:21 AM   #34
Laila
IF-Addicted

Stel mijn kind van 18 jaar komt thuis met een jongen van 21 jaar die gescheiden is. Hell, denk jij dat ik als ouder niet wil weten waarom iemand op zo'n jonge leeftijd al getrouwd n gescheiden is?
En owee als hij geen plausibele verklaring kan geven, dan kan je ervan uitgaan dat mijn kind niet meer met hem/ of haar mag daten. PUNT.

En nu over mezelf, ben geen 18 jaar ofzo dus waarom moeten mijn ouders hierover een beslissing nemen? Nergens voor nodig, doen ze ook niet.
Maar wat vind ik er zelf van?
Ik ben zelf nog niet getrouwd, omdat ik van mening ben dat je 1 keer moet trouwen en dan met die persoon oud wordt. Verder is het ook gebleken dat mensen die op een latere leeftijd trouwen langer bij elkaar blijven en niet snel gaan scheiden.

Maar zou ik wat willen beginnen met een gescheiden persoon? Ervaring leert dat bij zo iemand meer komt bijkijken. Een vervelende ex, wellicht een paar koters. Mi gado, je krijgt niet alleen een vent erbij, maar ook die ex en die koters. Wil ik da?
Hangt af van hoe gezond hun zgn relatie nog is. Als ik vreemd gedrag bespeur of hij brengt nog steeds veel tijd met zo door: tata....

En dan the million dollar question: waarom is die persoon op zo'n jonge leeftijd al getrouwd n gescheiden? Tjah, als er geen plausibele verklaring komt dan adios.

Kortom: ben erg huiverig over!

Reply With Quote
Old 10-23-2005, 07:35 AM   #35
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Quote:
Originally posted by Jeannette+-->
QUOTE(Jeannette)
Old 10-24-2005, 07:26 AM   #36
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Laila

En dan the million dollar question: waarom is die persoon op zo'n jonge leeftijd al getrouwd n gescheiden? Tjah, als er geen plausibele verklaring komt dan adios.

Kortom: ben erg huiverig over!
zo'n persoon is jou geen verantwoordelijk schuldig over HAAR leven VOOR jouw tijd. Jullie hindoestanen houden van "djoekoe djoekoe in de tori". Daarom nemen zulke gescheiden vrouwen een Bakra, omdat de Bakra niet zeurt over het verleden , maar eerder denkt een leuke toekomst met zo'n persoon op te bouwen.

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:38 AM   #37
Tomasson
IF-Crazy

Ja, ik stel me der wel voor open. Hmm, ja hoe zou de omgeving erop reageren, denk wel dat ze et raar zouden vinden. En ze zouden denk ik wel op me inpraten.

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:39 AM   #38
Vijai
IF-Addicted

Voor de jongeren onder ons kan ik me voorstellen dat ze niet welwillend tegenover een gescheiden persoon staan. Maar bij de wat ouderen niet. Die weten hoe het zit met relaties. Een persoon afwijzen alleen omdat ie gescheiden is zonder te kijken naar zijn/haar eigenschappen... :disbelief:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:43 AM   #39
Faya-kroitie
IF-Crazy

[quote]Ja, ik stel me der wel voor open. Hmm, ja hoe zou de omgeving erop reageren, denk wel dat ze et raar zouden vinden. En ze zouden denk ik wel op me inpraten.

hier spreekt een echte hindoestaan. Ik had altijd het idee dat Bubbles een vrouw was met beide benen op de grond, maar zo zie hoe mis ik het ooit kan hebben. Ik moet even denken aan: "Menai Kha Bolie".

Reply With Quote
Old 10-24-2005, 07:51 AM   #40
a
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vijai
Voor de jongeren onder ons kan ik me voorstellen dat ze niet welwillend tegenover een gescheiden persoon staan. Maar bij de wat ouderen niet. Die weten hoe het zit met relaties. Een persoon afwijzen alleen omdat ie gescheiden is zonder te kijken naar zijn/haar eigenschappen... :disbelief:
Ligt ook denk ik aan de levenservaring.
kan best moeilijk zijn hoor, vooral als er kinderen in het spel zijn, ben je ineens stiefmams...toch een grote change..maar goed waar ga je voor op dat moment...voor die persoon of zijn verleden..het verleden kan je niet veranderen de toekomst wel....niet teveel nadenken en geniet van elk moment....

Reply With Quote
Reply

Tags
aangaan, iemand, met, relatie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:03 PM.
Vertalen:

Tags