Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-29-2005, 09:22 AM   #101
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
waarom ontvlucht je de vraag: Hoeveel ken je. MsLalkie ? eerlijk antwoorden!!
Ik ontvlucht niets!!!! Wanneer ik je iets zeg kan je dat aannemen of je neemt het niet aan. Ik kan me haast niet voorstellen dat je mij ineens gaat geloven wanneer je ik dit met cijfers ga onderbouwen. Ik kan de cijfers namelijk niet bewijzen....Ik kan zeggen 3, maar ik kan ook zeggen 13. Helaas kan ik het niet bewijzen. Je neemt het aan van mij of niet. That's my point. :wink:

Reply With Quote
Old 10-31-2005, 05:46 AM   #102
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Laila+-->
QUOTE(Laila)
Old 10-31-2005, 01:39 PM   #103
Faya-kroitie
IF-Crazy

Joel,

Er zijn meerdere wegen die naar "succes" leiden. Ik wil niet zeggen dat mijn manier van denken de juiste is of jouw manier van denken verkeerd is. Jij en ik zijn verschillend in denken en handelen en daar is niets mis mee.
Om even te haken over: "van het verleden moet je leren", daar ben ik het helemaal eens mee. Als ik in die situatie zou verkeren, zou ik dat ook doen, namelijk leren van het verleden. (lees goed: IK zou leren).
Daarbij hoef ik mijn verleden niet bloot te leggen bij een nieuwe liefde. Dit lig los van vertrouwen. (zelf binnen een relatie bestaat iets van prive tussen de partners) Als ik behoefde heb om daarover te praten dan moet ik er mee komen en zeker niet dat de nieuweling mij die vraag gaat stellen. Ik hou niet van bemoeizuchtige mensen........sorrij ik ben eenmaal zo. Ik denk bij aangaan van een nieuwe relatie kan de nieuweling door geduld op te brengen een goede inschatting maken ten aanzien van het persoon. Vaak wordt observeren beter beloond dan woorden.

BTW: Ik ken gevallen waarbij mensen elkaar over hun verleden praten. Maar als op een dag stront aan de knikker is, dan wordt alles over de vorige relatie uitgespuugd. Heb je hierover nooit gehoord?

Reply With Quote
Old 10-31-2005, 02:04 PM   #104
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
Joel,

Er zijn meerdere wegen die naar \"succes\" leiden. Ik wil niet zeggen dat mijn manier van denken de juiste is of jouw manier van denken verkeerd is. Jij en ik zijn verschillend in denken en handelen en daar is niets mis mee. *
Om even te haken over: \"van het verleden moet je leren\", daar ben ik het helemaal eens mee. Als ik in die situatie zou verkeren, zou ik dat ook doen, namelijk leren van het verleden. (lees goed: IK zou leren).
Daarbij hoef ik mijn verleden niet bloot te leggen bij een nieuwe liefde. Dit lig los van vertrouwen. (zelf binnen een relatie bestaat iets van prive tussen de partners) Als ik behoefte heb om daarover te praten dan moet ik er mee komen en zeker niet dat de nieuweling mij die vraag gaat stellen. Ik hou niet van bemoeizuchtige mensen........sorrij ik ben eenmaal zo. Ik denk bij aangaan van een nieuwe relatie kan de nieuweling door geduld op te brengen een goede inschatting maken ten aanzien van het persoon. Vaak wordt observeren beter beloond dan woorden.

BTW: Ik ken gevallen waarbij mensen elkaar over hun verleden praten. Maar als op een dag stront aan de knikker is, dan wordt alles over de vorige relatie uitgespuugd. Heb je hierover nooit gehoord?
Hallo Faya-Lobie, (grappige naam trouwens :wink:)

Uiteraard ik ben ik, en jij bent jij :) Dat houden we ook liever zo denk ik? haha, wat ik nog wilde zeggen; ik heb alleen altijd heel duidelijk een utigesproken mening over iets. Die ik zo goed mogelijk wil beargumenteren. Daarom excuseer mijn lange verhalen...

Het ging ook niet om jouw behoeftes, maar het ging me om het feit dat als je een relatie aangaat of hebt met iemand, jij dan als antwoord zou geven "none of you business".
Uiteraard zijn er altijd prive zaken aanwezig op een bepaald niveau. En of jij je verleden bloot legt of niet. Je moet niks, natuurlijk bepaal je dat zelf. Maar de beste sleutel tot succes op relationeel gebied naar mijn mening zal altijd open en eerlijkheid zijn. Ik zal dit namelijk op de volgende manier beargumenteren:

Het cruciale punt hierbij is juist, als de tegenpartij dat juist (stiekem) niet wilt zijn!
Immers, hoe meer je van elkaar weet, dan juist, des te meer groter je besef van elkaar is als persoon zijnde. En dat volledige besef komt in mijn ogen niet alleen van bepaalde dingen denken of inschatten. (dat is wel wat je als eerste doet natuurlijk) Je hebt namelijk altijd bevestiging nodig, om 100% zeker te zijn over datgene wat je voor jezelf hebt opgemaakt. Natuurlijk moeten beide personen ook op een bepaald niveau qua begrip zitten. Dat is ook heel belangrijk. (natuurlijk verschilt dat zeer sterk per persoon)

Maar hoe vaak komt het wel niet voor dat als men opeens alles opbiecht... dat er woorden wisselingen zijn van: "dacht je dat van mij? dat is niet zo.." of deze "zomaar denk je dingen van mij" of "nee dat is nooit zo geweest, waarom denk je zo over me?"

Dat komt omdat men te weinig van elkaar weet, of men is gewoon niet duidelijk geweest naar elkaar toe. Met alles gezeik dus achteraf.

Over de bemoeizuchtigheid: Dat kan je inderdaad bemoeizuchtig vinden als iemand iets wilt weten. Dat ben jij als persoon zijnde. Niks mis mee. Uiteraard ligt het ook aan het feit hoe iemand je hierbij benaderd.
Maar als iemand het op een normale manier vraagt. Met de intensie om meer inzicht in je leven te krijgen, (immers dat hoort naar mijn weten gewoon bij een realtie, elkaar beter leren kennen.) waarom je dan gelijk moet reageren met "dat zijn je zaken niet". Hoe kun je dan een eerlijke of duidelijke relatie beginnen? Hoe zou jij het vinden als je meer duidelijkheid wilt, en iemand zou zeggen: "Dat zijn je zaken niet" Ik weet vrijwel zeker dat je dat niet leuk zal vinden.

De enige reden waarom IK daarmee voorzichtig zou zijn, is of ik niet zeker weet dat die andere persoon ook eerlijk kan zijn. Ik wil namelijk niet dat alles tegen me gebruikt wordt. Dat ik lekker open en eerlijk loop te doen, en de ander maar ja schudt. (dat risico loop je altijd, maar toch de waarheid staat boven alles)

Probleem is, mensen zijn vaak te bang om te snel open eerlijk te zijn. Terwijl daar in mijn ogen totaal niks mis mee is... Als het maar van twee kanten komt!! :D

Er zijn (en niet alleen op liefdes gebied) veel misverstanden ontstaan door het feit dat met gewoon te weinig achtergrond informatie had. Waardoor men dus door een geringe hoeveelheid informatie achteraf gezien verkeerd inschattingen of keuzes maakte. Dit had dus heel makkelijk voorkomen kunnen worden...

En ja, ik ben ook iemand die eerst de kat uit de boom kijkt...maar daarna komen de vragen pas, en die zijn er niet voor niks. Die zou ik dan ook graag beantwoord krijgen. Dit komen mijn bedenkingen en inschattingen alleen maar ten goede. Ik zou niet inzien waarom iemand hier tegenop zou zien? Heeft men dan toch wat te verbergen?

En ja, natuurlijk hoeft men niet alles letterlijk te vertellen. Maar indien het relevant is, dan zeg ik, waarom zou ik het voor me houden? Als er een directe vraag over gesteld wordt...zal daar een reden voor zijn. Als zou die er niet zijn, praat erover, maar zorg niet dat iets in het luchtledige blijft hangen. (zodra er naar gevraagd wordt)

Groetjen Joel :wink:

p.s. Zou je je laatste zin misschien kunnen toelichten...Ik word er niet echt wijzer van...
  Reply With Quote
Old 11-03-2005, 12:09 AM   #105
capoeiragirl
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by Vijai+-->
QUOTE(Vijai)
Quote:
Quote:
Originally posted by Laila@
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-03-2005, 07:24 AM   #106
Aghori
Guest

Er is niks mis met gescheiden mensen, alleen vind ik niet dat ze een tweede keer in de maro moeten trouwen.
  Reply With Quote
Old 11-03-2005, 07:32 AM   #107
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Aghori
Er is niks mis met gescheiden mensen, alleen vind ik niet dat ze een tweede keer in de maro moeten trouwen.
...............en waarom vind je dat ?

Reply With Quote
Old 11-03-2005, 07:37 AM   #108
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie+-->
QUOTE(Faya-lobie)
Quote:

Reply With Quote
Old 11-03-2005, 07:49 AM   #109
Tomasson
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Hein+-->
QUOTE(Hein)
Quote:
Quote:
Originally posted by Faya-lobie@

Reply With Quote
Old 11-03-2005, 07:50 AM   #110
Naina
IF-Crazy

Ik had gehoord dat een man meedere keren in de maroh mocht trouwen en de vrouw maar 1x. Maar geen idee of het waar is. Er worden wel vaker verhalen uit de lucht gegrepen. :roll:
bodies of those people I had to
kill because they pissed me off!
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
aangaan, iemand, met, relatie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:24 PM.
Vertalen:

Tags