Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-05-2006, 08:52 AM   #41
dewanand
Verbannen
IF-Lid

Default Re: Wie is TROTS om HINDOE te zijn en waarom??

NOu, ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Weet je hoe het bitter het is om minderwaard te zijn dan een straathond? Dit is mijn verleden. Hier kan ik veel over vertellen.

Vele jaren lang leefde ik tussen lange blanken en ik werd bitter gediscrimineerd als een lage hond van een pariakaste. Blanken kunnen op beestachtige wijze discrimineren en willen jou als niet-blanke totaal vernietigen. En als je dood bent dan kluiven zij je botten af. Dit is mijn verleden. Ik leef nog en ik heb nu alle blanken overwonnen op deze planeet. De blanke is lang, wit, blond en denkt dat hij superieur is, maar sterker dan mij is hij niet. Het bewijs zie je al, ik leef, ik ben Hindoeschrijver, ik groei, ik leef en ik ben gezond.

Ik ga in de tweede helft van dit jaar harde acties voeren, om het Hindoeisme sterker te maken in Nederland en in India. Mijn hoogste ideaal is om tien miljoen Hindoes als lezers te krijgen in tien jaar tijd uit de hele wereld. Dat is mijn karmische bestemming en daar leef ik voor. Alle bruine en zwarte Hindoes moeten weten dat ik als kleine, lage Hindoehond het hele blanke ras heb overwonnen. Dat is de trots om gepigmenteerde Hindoe te zijn voor mij.

De totale overwinning van tienduizend jaar Hindoebeschaving is mijn hoogste ideaal.

Om Shanti,
Altecrea heeft mij gezegend met de zuiverste kennis uit het hogere universum.

Dewanand
Hindoeschrijver en onderzoeker
waldo@wanadoo.nl

Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-06-2006, 02:03 PM   #42
sarojni
IF-Crazy

Default Re: Wie is TROTS om HINDOE te zijn en waarom??

Quote:
Originally Posted by dewanand
NOu, ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Weet je hoe het bitter het is om minderwaard te zijn dan een straathond? Dit is mijn verleden. Hier kan ik veel over vertellen.

Vele jaren lang leefde ik tussen lange blanken en ik werd bitter gediscrimineerd als een lage hond van een pariakaste. Blanken kunnen op beestachtige wijze discrimineren en willen jou als niet-blanke totaal vernietigen. En als je dood bent dan kluiven zij je botten af. Dit is mijn verleden. Ik leef nog en ik heb nu alle blanken overwonnen op deze planeet. De blanke is lang, wit, blond en denkt dat hij superieur is, maar sterker dan mij is hij niet. Het bewijs zie je al, ik leef, ik ben Hindoeschrijver, ik groei, ik leef en ik ben gezond.

Ik ga in de tweede helft van dit jaar harde acties voeren, om het Hindoeisme sterker te maken in Nederland en in India. Mijn hoogste ideaal is om tien miljoen Hindoes als lezers te krijgen in tien jaar tijd uit de hele wereld. Dat is mijn karmische bestemming en daar leef ik voor. Alle bruine en zwarte Hindoes moeten weten dat ik als kleine, lage Hindoehond het hele blanke ras heb overwonnen. Dat is de trots om gepigmenteerde Hindoe te zijn voor mij.

De totale overwinning van tienduizend jaar Hindoebeschaving is mijn hoogste ideaal.

Om Shanti,
Altecrea heeft mij gezegend met de zuiverste kennis uit het hogere universum.

Dewanand
Hindoeschrijver en onderzoeker
waldo@wanadoo.nl
hoeveel jaar terug is dit ? ik kom nml ook veel in aanraking met bakaras en ze werken me niet tegen. Ze helpen me juist gewoon overal. Volgens mij hangt het gewoon af met wat voor soort mensen je omgaat...en ook in welke tijd.
Eerst was er inderdaad een soort kloof tussen bakaras en hindus, maar das logisch,Als er zomaar een vreemde bevolkingsgroep je land binnenkomt.....
Tegenwoordig zijn hindoes helemaal ingeburgerd....ze trouwen zelfs steeds vaker met bakaras. Verder ken ik genoeg bakaras die zich veel met hinduisme en hindoe dharm bezich houden.

Reply With Quote
Reply

Tags
hindoe, trots, waarom, wie, zijn
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:21 PM.
Vertalen:

Tags