Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-18-2005, 11:17 AM   #51
Vishal
Guest

Quote:
Originally posted by lil sunshine

beide sex en liefde zie ik niet als 2 onlosmakelijke dingen...en sjo en sjo een ex is niet sjomaar een ex....
Nee precies. Als je er nog sex mee wil, dan vraag je je toch af of je niet te weinig moeite in je relatie hebt gestoken...
  Reply With Quote
Old 11-18-2005, 11:48 AM   #52
Vysya
IF-Lid

Ex is voor mij ook Exit! :)

Als je nou beiden vrijgezel bent en er behoefte aan hebt, okay! :roll: Maar ik denk voor degene die verlaten is, het niet verstandig is, vooral niet in het beginstadium. Je gevoelens blijven parten spelen, terwijl hij/zij misschien puur en enkel op genot uit is. :roll:

Ik vind het persoonlijk een slinkse streek als je sekst met je ex, terwijl hij/zij al een ander heeft. Je kunt wel zeggen: het is niet mijn verantwoordelijkheid. Maar wat je niet wilt dat een ander jou aandoet, moet je een ander ook niet aandoen. :wink:

Overigens heb ik sterk het gevoel dat mannen langer blijven treuren om hun ex, dus in mijn ogen zwakker zijn. Kortom ook zwakker naar hun exen toe, dus al een ex toegeeft om welke reden dan ook is het wajaaaahhhhhhhhh :? :P

Reply With Quote
Old 11-18-2005, 02:35 PM   #53
Tranga
IF-Crazy

Ik geloof dat het in het begin, dat de echtelieden uitelkaar gaan, "veilig" (zeker en bekend terrein ook) is.... direct op "jacht" (om het even zo uit te drukken) is men nog niet aan toe....

Reply With Quote
Old 11-18-2005, 03:14 PM   #54
Anonymous
Guest

-foutje-
  Reply With Quote
Old 11-18-2005, 03:14 PM   #55
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Vysya
Ex is voor mij ook Exit! :) *

Als je nou beiden vrijgezel bent en er behoefte aan hebt, okay! :roll: Maar ik denk voor degene die verlaten is, het niet verstandig is, vooral niet in het beginstadium. Je gevoelens blijven parten spelen, terwijl hij/zij misschien puur en enkel op genot uit is. :roll: *

Ik vind het persoonlijk een slinkse streek als je sekst met je ex, terwijl hij/zij al een ander heeft. Je kunt wel zeggen: het is niet mijn verantwoordelijkheid. Maar wat je niet wilt dat een ander jou aandoet, moet je een ander ook niet aandoen. :wink: *

Overigens heb ik sterk het gevoel dat mannen langer blijven treuren om hun ex, dus in mijn ogen zwakker zijn. Kortom ook zwakker naar hun exen toe, dus al een ex toegeeft om welke reden dan ook is het wajaaaahhhhhhhhh :? *:P

Dat komt door het feit dat vrouwen misschien eenmaal makkelijker bedriegen en liegen? (oftewel gewoon gewetenloos handelen op (liefdes)gebied?)

Ik persoonlijk denk namelijk dat dat het probleem is... :wink:

p.s. En vrouwen maar zeggen dat mannen hun gevoelens niet kunnen uiten! :evil:
  Reply With Quote
Old 11-18-2005, 05:23 PM   #56
Anand
IF-Crazy

Default Re: Ex maar toch Sex?

Quote:
Originally posted by a
Its me again...with the subject S.E.X.

Heel vaak hoor ik mensen om me heen zeggen dat ze het nog doen met hun ex. Het is al uit maar voor de sex weten ze elkaar nog wel te vinden, hey its fine with me, moet vooral doen wat je niet laten ken of wilt. Maar waarom hoor je het zo vaak!
Ex = Exit toch?

Wat is jullie mening?
Hebben jullie ( voor de eerlijke mensen ) dit weleens meegemaakt?
nee, voorbij is voorbij
ik spreek nog wel af en toe met ze af maar geen sex
dan krijg je valse verwachtingen
dan kom je nooit meer van haar af.......
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-18-2005, 05:37 PM   #57
Anand
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Jol

Dat komt door het feit dat vrouwen misschien eenmaal makkelijker bedriegen en liegen? (oftewel gewoon gewetenloos handelen op (liefdes)gebied?)

p.s. En vrouwen maar zeggen dat mannen hun gevoelens niet kunnen uiten! *:evil:
LOL!
heb je een trauma offzo :mrgreen:
mannen kunnen net zo gemakkelijk liegen als vrouwen
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-18-2005, 06:21 PM   #58
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Anand+-->
QUOTE(Anand)
Quote:
  Reply With Quote
Old 11-18-2005, 10:14 PM   #59
Jeannette
IF-Addicted

Het hebben van een lat relatie betekent niet dat je alleen de lusten hebt.
En die indruk krijg ik een beetje. Zo van : met een lat relatie doe je alleen de leuke dingen. Als je een lat relatie hebt met een persoon hoeft dat niet te betekenen dat je relatie alleen maar gebaseerd is op leuke dingen doen en geen vastigheid. Tuurlijk je woont niet samen en je bent niet getrouwd. Maar het is voor sommige mensen een " normale " relatie tussen twee mensen. En zoals eerder werd gezegd : als er alleen sprake is van sex dan is dat een sexrelatie en geen lat relatie.

Reply With Quote
Old 11-21-2005, 10:56 AM   #60
Vysya
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Jol

p.s. En vrouwen maar zeggen dat mannen hun gevoelens niet kunnen uiten! *:evil:
Hmmzzz ik kan niet meepraten over hoe vrouwen (gewetenloos) handelen op liefdesgebied, maar jij blijkbaar wel dus explain please :)

Ik merk wel hoe bepaalde mannen makkelijk praten over het bedrijven van liefde met hun ex, terwijl ze al een andere partner hebben, dus vandaar. Mannen zullen er eerder voor uitkomen dan vrouwen, omdat je weer met taboe te maken krijgt.

En dat vrouwen hun gevoelens meer/beter uiten, ben ik niet geheel mee eens, want in de hindoestaanse samenleving valt het uiten wel tegen, ze houden het liever verborgen, incasseren veel etc. :roll:

Reply With Quote
Reply

Tags
maar, sex, toch

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:23 PM.
Vertalen:

Tags