Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Politiek & Media

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-24-2008, 08:02 AM   #1
dewanand
Verbannen
IF-Lid

Talking The Vedical Union

subject The Vedical Union

Hier iets dat ik nu onderzoek en komende jaren zal promoten.

The Vedical Union (Vedische Unie) is een unie van alle landen met tenminste 30 procent hindoes. Werkt net als Europese Unie, met centrale banken en politiek militair machtscentrum. Technisch en economisch kan het. Er komt een centrale beurs en een munteenheid in the Vedical Union.

NOu, hoe denken jullie hierover? Ik heb mijn twijfels of de zwakke hindoes dit idee willen uitvoeren. Hindoes zijn overal ter wereld zwak, lamlendig en verdeeld en willen geen eenheid. Hierdoor gaan zij nu ten onder en klagen er niet eens over. Zo zwak zijn hindoes. Ongelooflijk.

Hou er rekening mee dat burgers van the Vedical Union absoluut niet mogen wonen of zich vestigen in andere landen, dus nooit genaturaliseerd kunnen worden buiten hun heilig grondgebied. En dit alles met terugwerkende kracht, drie generaties. Dus Hindoestanen in Nederland zouden hun paspoort verliezen als the Vedical Union opgericht wordt en moeten gewoon oprotten uit Nederland en de hele EU. Of zij worden tweederangs burgers. Andersom geldt hetzelfde. Blanken kunnen nooit genaturaliseerd worden in the Vedical Union, zelfs niet door een huwelijk met een raszuivere Hindoe vrouw, want dat is een vorm van rasvervuiling.

Nou, laat mij zien hoe jullie hindoetjes hierover denken. Aub alleen serieuze bijdragen en niet roddelen over mij.

Dewanand
Hindoe fundamentalist
Planet of Krishna
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 03-24-2008, 12:35 PM   #2
Fastback
Guest

begrijp ik dit goed, jij gaat akkoord met dit??? volgens jouw moeten wij een vedical unie starten??
  Reply With Quote
Reply

Tags
union, vedical
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:34 AM.
Vertalen:

Tags