Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Studie > Studie Algemeen

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-13-2005, 10:46 AM   #31
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal
Default Re: Hoog opgeleide meisjes komen moeilijker aan een partner

Quote:
Originally Posted by Madhurie
Kinderen krijg je ook zonder een relatie te hebben met een man......
En voor mij geldt:
Een vaste partner heel graag, carriere heel graag, kinderen heel graag (weliswaar over minimaal 10 jaar). Zolang ik maar gelukkig ben eigenlijk.

En wat betreft dat als ik 50-60 jaar en alleen ben: dan heb ik volwassen kinderen en nog steeds familie. Ik zal heus niet eenzaam sterven. Misschien wordt het dan tijd om op hsfn-dating te kijken hehe.

bye bye
Hoe denk je je kinderen genoeg aandacht te gaan geven als alleenstaande carriereouder? Je kunt niet alles willen en hebben, je moet keuzes maken in je leven...

- Yoda
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-13-2005, 11:02 AM   #32
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje

Quote:
Originally Posted by Vishal
Hoe denk je je kinderen genoeg aandacht te gaan geven als alleenstaande carriereouder? Je kunt niet alles willen en hebben, je moet keuzes maken in je leven...
Soms lukt dat zelfs samen niet, dat is toch niet gelijk te wijten aan het feit dat je alleenstaand bent?

Reply With Quote
Old 05-13-2005, 08:26 PM   #33
imported_Shiva
IF-Lid

Tegenwoordig wordt in het bedrijfsleven zowel naar een evenwicht gezocht tussen werk en prive, zelfs mannen kunnen 4 of 3 dagen in de week werken, om meer thuis bij de kinderen te zijn. Dus een combinatie met vaste partner en carriere is zeker mogelijk, het ligt gewoon aan goede communicatie met je werkgever op dat gebied.

Belangrijker is de communicatie tussen jouw en je partner, waarbij er ook naar een balans word gestreefd.
Soms komt iemand met een MBO-diploma veel intelligenter over dan iemand met een dr. titel.
Dat zijn interpersonal skills, waar je niets aan kan doen en die je zeker niet in de schoolbanken leert.
Volgens mij is het belangrijk om op 1 lijn te zitten met elkaar, en dat is niet hetzelfde als 1 opleidingsniveau.

En nu mogen Madhurie en Vishal weer verder....:)

Reply With Quote
Old 05-13-2005, 09:21 PM   #34
Vishal
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Madhurie
Hallo Vishal.

Je moet beter lezen. En wat betreft dat alleen opvoeden: Ik heb ouders die vast en zeker heel graag voor het kind willen zorgen (zo nu en dan). Daarnaast heb ik nog kennissen en vrienden en broer/zus die vast en zeker van mijn kind zouden gaan houden en als ik het niet zou redden of dat het kind te weinig aandacht krijgt, dat ze dan op de baby willen passen. Let op: ik zeg niet dat ik niet zoveel mogelijk aandacht aan het kind zou geven.

Maar Vishal...

Ik ben nog te jong om hierover te discussieren. In dit geval denk ik er te 'jeugdig' over en ik weet ook niet hoe het zal lopen.

Als alleenstaande ouder is het verschrikkelijk moeilijk om carriere en kind te combineren. Carriere kost nou eenmaal tijd en aandacht, je kind ook. En natuurlijk heb je anderen om je heen die wel eens willen oppassen, maar je moet je afvragen of je je kind dan niet teveel onder de verantwoordelijkheid van een ander gaat leggen. Het echte leven is niet als in de Gilmore Girls

- Yoda

Reply With Quote
Old 05-13-2005, 09:21 PM   #35
Vishal
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Shiva
Tegenwoordig wordt in het bedrijfsleven zowel naar een evenwicht gezocht tussen werk en prive, zelfs mannen kunnen 4 of 3 dagen in de week werken, om meer thuis bij de kinderen te zijn. Dus een combinatie met vaste partner en carriere is zeker mogelijk, het ligt gewoon aan goede communicatie met je werkgever op dat gebied.

Belangrijker is de communicatie tussen jouw en je partner, waarbij er ook naar een balans word gestreefd.
Soms komt iemand met een MBO-diploma veel intelligenter over dan iemand met een dr. titel.
Dat zijn interpersonal skills, waar je niets aan kan doen en die je zeker niet in de schoolbanken leert.
Volgens mij is het belangrijk om op 1 lijn te zitten met elkaar, en dat is niet hetzelfde als 1 opleidingsniveau.

En nu mogen Madhurie en Vishal weer verder....:)
Ben het met je eens. En thanks

- Yoda

Reply With Quote
Old 05-31-2005, 09:29 AM   #36
dewanand
Verbannen
IF-Lid

praten met hoogopgeleide meiden is leuk en inspirerend. maar ja, hoe moet je zo een slimme meid in bed praten? ga je samen tussen de lakens eerst alle wiskundige stellingen analyseren, om dan doodmoe in slaap te vallen?

uit onderzoek blijkt dat succesvolle mannen vaker een slimme meid naast zich hebben. het succes van een man is zeker afhankelijk van zijn vrouw en hoe fanatiek zij achter hem staat. de vrouw motiveert de man en is een uitdaging om nog beter te zijn dan de rest.

al mijn praatvriendinnen zijn superintelligent en hoogopgeleid. wat ik echter raar vind is dat intelligente meiden vaak niet erg romantisch zijn en niet in staat zijn om een man te versieren. daarom ben ik uiteindelijk veroverd door een ongeschoold meisje, die voor honderd procent voor mij koos. tot nu toe vraag ik mij af of liefde wel afhankelijk is van intelligentie. is het niet dom om van iemand te houden?

de filosofische band tussen man en vrouw is sterker dan de liefde.
fysieke behoeften zijn vaak tijdelijk, op den duur ontstaat er een spirituele band met elkaar en dan maakt het niet uit of je nog seks hebt met elkaar.

meiden met een hoog IQ en een hoge opleiding zijn echter vaak ongelukkig in de liefde, omdat zij vaak niet geleerd hebben om een man te versieren. boekenkennis is niet romantisch. geldt ook voor mannen.

het is juist het spirituele en de intuitie die een meisje aantrekkelijk maken.
slimme meisjes met sterke vrouwelijke intuitie lijken vaak godinnen en zijn dan te perfect om met ze naar bed te gaan. immers hoe ga je ooit kunnen trouwen met een bruine godin?

dewanand

Reply With Quote
Old 05-31-2005, 09:33 AM   #37
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by dewanand
praten met hoogopgeleide meiden is leuk en inspirerend. maar ja, hoe moet je zo een slimme meid in bed praten? ga je samen tussen de lakens eerst alle wiskundige stellingen analyseren, om dan doodmoe in slaap te vallen?
Dus meisjes zijn er alleen om de man te "dienen" en alleen om hem in bed te behagen, zich te laten versieren en een btje romantisch te wezen......
als ze intelligent zijn zijn ze onaantrekkelijk :-\

Reply With Quote
Old 05-31-2005, 05:31 PM   #38
imported_Archana
IF-Addicted

Send a message via MSN to imported_Archana

hoog opgeleide vrouwen zijn niet romantisch? ;D dat is jou mening dan ... maar het hoeft niet zo te zijn.

Reply With Quote
Old 05-31-2005, 11:45 PM   #39
ivan
IF-Beginner

Send a message via MSN to ivan

mijn ex was ongeschoold :-\ en natuurlijk lag het niet alleen daaraan dat we nie meer samen zijn,het speelde helaas wel degelijk een negatieve rol... Een goed gesprek op zijn tijd en meer diepgang en brede interessegebieden zijn essentieel om een relatie boeiend te houden.....
Ik ben van mening dat iemand met een hoger intelligentie niveau zich ook wat makkelijker kan verplaatsen in de gedachtengang van een partner, dit voorkomt onnodige spanningen binnen in relatie...............

Reply With Quote
Old 06-01-2005, 06:03 PM   #40
imported_Archana
IF-Addicted

Send a message via MSN to imported_Archana

juist ivoe... die roti's doen je goed ;D

Reply With Quote
Reply

Tags
aan, een, hoog, komen, meisjes, moeilijker, opgeleide, partner
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:09 AM.
Vertalen:

Tags