Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-14-2004, 09:45 PM   #1
Eligible
IF-Addicted

Default CL + UEFA Cup 2004/2005

Het optreden van PSV versus Arsenal geeft niet veel hoop voor de Eindhovense ploeg. Toch wist PSV zich staande te houden tegen de vlijmscherpe aanvallen van de-meer-franse-dan-engelse ploeg.
PSV had zich diep ingegraven en kwam niet tot grote hoogten. Een paar schoten op doel en 1 of 2 zeer goede kansen, maar het mocht niet baten.
Dit is niet de ideale manier om de CL te starten, maar Arsenal wordt door de bookmakers gezien als favoriet nr.1. En als je daarvan met 1-0 verliest, is het geen schande. Immers het was een auto-goal van Alex. Maar wel verdiend door Arsenal. PSV kwam te laat op dreef (zoals vaker het geval is). Laten we hopen dat Ajax morgen wat meer kan brengen tegen Juve incl Zlatan.

Reply With Quote
Sponsors
Old 09-14-2004, 09:51 PM   #2
Eligible
IF-Addicted

Seedorf is bezig aan een fantastisch seizoen. Ik hoop dat hij het dit jaar gaat maken en alle negatieve publiciteit daarmee de wereld uit helpt.
Hij heeft net gescoord tegen Shakhtar Donetsk voor AC Milan. Waarschijnlijk het gouden doelpunt. Afgelopen weekend had ie al 2 keer gescoord.

Reply With Quote
Old 09-15-2004, 12:56 PM   #3
Hein
IF-Crazy

Ik weet niet maar ik heb zo een onzettend goed gevoel dat ajax zal stunten tegen Juve......en dan bedoel ik, er hoeft geen mooi voetbal te worden gespeeld maar dat er op restultaat gespeeld zal worden.

Uiteindelijk tel dat wel

Reply With Quote
Old 09-15-2004, 01:00 PM   #4
Eligible
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Heineken
Ik weet niet maar ik heb zo een onzettend goed gevoel dat ajax zal stunten tegen Juve......en dan bedoel ik, er hoeft geen mooi voetbal te worden gespeeld maar dat er op restultaat gespeeld zal worden. *

Uiteindelijk tel dat wel
Si, Koeman heeft reeds aangegeven op resultaat te spelen, te meer omdat er diverse blessures en 'gaten' zijn binnen de selectie. Galacek (blessure), Rosales (de nieuwe rechtsbuiten; blessure) en Zlatan (transfer) doen niet mee. Ik denk ook niet dat Koeman V.D.Vaart en Sneijder tegelijk opstelt. Let's hope the best! Forza Ajax!

Reply With Quote
Old 09-15-2004, 02:04 PM   #5
Avish
Guest

Quote:
Originally posted by Mr. AJAX
Ik weet niet maar ik heb zo een onzettend goed gevoel dat ajax zal stunten tegen Juve......en dan bedoel ik, er hoeft geen mooi voetbal te worden gespeeld maar dat er op restultaat gespeeld zal worden. *

Uiteindelijk tel dat wel
inderdaad
Zlatan scoort 3 meesterlijke goals!!!!

:wink:
  Reply With Quote
Old 09-15-2004, 02:13 PM   #6
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Avish.nl+-->
QUOTE(Avish.nl)
Quote:

Reply With Quote
Old 09-15-2004, 09:51 PM   #7
Karan
IF-Crazy

twas allemaal weer NET niet :(
Status: Offline

Reply With Quote
Old 09-16-2004, 11:34 AM   #8
Eligible
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Karan
twas allemaal weer NET niet *:(
Zo kan je het wel stellen. Ajax kwam net tekort om een doelpunt te maken. Bij vlagen is er heel goed gevoetbald, maar de afronding was betreurenswaardig. Een gelijkspel zat er wel in, maar het mocht niet baten. Ajax mist toch een goede spits. :x

Reply With Quote
Old 09-16-2004, 11:40 AM   #9
Eligible
IF-Addicted

Quote:
Muntengooier Roma zat op VIP-tribune

Er is in Italiƫ met onsteltenis gereageerd op het incident waarbij scheidsrechter Frisk met bloedend hoofd gedwongen was het duel Roma - Dinamo Kiev te staken. De arbiter werd geraakt door een voorwerp dat werd gegooid vanuit de VIP-tribune. Dit laatste is des te pijnlijker voor AS Roma, dat tot nu toe alle incidenten toeschreef aan de heetgebakerde aanhang. In maart werd in Rome nog een derby onderbroken door een invasie van die fans, na een achteraf onwaar gebleken gerucht dat een Roma-fan door de politie was overreden. *
\"Schande!\" bloklettert la Gazzetta dello Sport vandaag op de voorpagina en daarmee wordt zelfs de overwinning van Juventus op Ajax naar het tweede plan geduwd. Degene die het voorwerp (waarschijnlijk gaat het om een munt) gooide, moet een bekende zijn binnen AS Roma, anders kwam hij niet op deze tribune. Meestal is de tribune vooral bezet met kamerleden of andere hoogwaardigheidsbekleders. Het incident ontstond toen de Franse verdediger Mexes vanwege natrappen uit het veld werd gestuurd. Tot een paar weken geleden was de oud-libero van Auxerre niet eens speelgerechtigd omdat de speler zijn dienstverband met de club van Guy Roux had verscheurd. Na bemiddeling van de FIFA kreeg Mexes toch de kans om in actie te komen.

Reply With Quote
Old 09-16-2004, 11:03 PM   #10
Eligible
IF-Addicted

Quote:
Kluivert helpt Newcastle aan zege

Patrick Kluivert heeft Newcastle United aan een 2-0 overwinning op het Israƫlische Hapoel Bnei Sakhnin geholpen in de eerste ronde van het toernooi om de UEFA Cup. De Nederlandse spits nam de volledige doelpuntenproductie voor de Magpies voor zijn rekening. Newcastle liep echter ook averij op in het eerste Europese duel.

Kluivert scoorde in de derde en in de 42ste minuut en de thuisploeg zat op rozen, maar in de tweede helft werd de sfeer op het veld grimmig en dat bleek niet in het voordeel van Newcastle. Nicky Butt liet zich nodeloos provoceren en kreeg, nadat hij als invaller koud twee minuten in het veld stond, een rode kaart omdat hij Abbas Swan bij de keel greep. De Israƫli werd eveneens naar de kleedkamer gezonden voor zijn aandeel in het opstootje. Met tien tegen tien kwam Newcastle vervolgens niet meer in gevaar.

Reply With Quote
Reply

Tags
cup, uefa

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:46 AM.
Vertalen:

Tags