Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-20-2004, 10:35 AM   #1
Peertje
IF-Lid

Send a message via MSN to Peertje
Default Wilders zal nooit toegeven aan radicalisme

HILVERSUM - Het Tweede-Kamerlid Wilders, dat momenteel streng wordt beveiligd wegens bedreigingen, heeft zich nog geen moment afgevraagd of het misschien raadzaam is om zijn toon te matigen. "Ik heb zelfs het idee dat het nog wel een graadje harder kan", zei hij vrijdag in het tv-programma Netwerk.

Door de veiligheidsmaatregelen kan Wilders nog wel in de Tweede Kamer zijn namens Groep Wilders, maar moet hij na het werk geregeld van onderkomen verkassen onder begeleiding van zijn lijfwachten. Soms gaan afspraken op het laatste moment niet door omdat het te onveilig is.

"Laatst waren we onderweg naar een stad, toen de betreffende korpsbeheerder opbelde en zei dat het niet verstandig was het bezoek door te zetten. Dat is dan wel even onwerkelijk, bijna surrealistisch. Dan vraag ik mezelf wel eens af: wat gebeurt hier?"

Nooit toegeven
Toch zal Wilders "nooit toegeven aan radicalisme". "Ik ga door op mijn eigen weg om Nederland te veranderen." Eerst keihard excessen aanpakken en daarna praten, is daarbij de juiste volgorde, aldus het Tweede-Kamerlid.

De twee vermeende terroristen die vorige week in het Haagse Laakkwartier zijn aangehouden, zouden plannen hebben gehad om de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders vermoorden. Zowel VVD'er Hirsi Ali als het onafhankelijke Kamerlid Wilders heeft zich herhaaldelijk zeer kritisch uitgelaten over de islam. De politici hebben talloze andere bedreigingen aan hun adres gekregen.

Reply With Quote
Sponsors
Old 11-20-2004, 05:41 PM   #2
Preety
IF-Beginner

Default Re: Wilders zal nooit toegeven aan radicalisme

Het breidt zich uit, ook in BelgiŽ. :(
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-20-2004, 07:54 PM   #3
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje

Deze man wil dus op El Jazeera (je weet wel, die zender waarop de video's van Bin Laden als eerste uitgezonden werden) gaan vertellen wat hij ervan vindt en dat hij terreur wilt aanpakken..

Dan komt hij dus op tv, en staat er onderaan in beeld: Nederlandse politicus G. Wilders. Heel het volkje extremisten op bezoek bij Bin Laden, die nog steeds ergens lekker aan het bbqen is, kan het zien en denkt dan dat heel Nederland zo denkt..

Die man helpt zichzelf en ons te gronde!

Reply With Quote
Old 11-21-2004, 02:10 PM   #4
Preety
IF-Beginner

Yep, hij schept een beeld naar de islamitische buitenwereld, die waarschijnlijk hier meer aanslagen zullen willen plegen. Het was hem afgeraden, maar hij gaat toch.

Reply With Quote
Old 11-21-2004, 02:32 PM   #5
imported_Ray
IF-Lid

Send a message via MSN to imported_Ray

Quote:
Originally Posted by Peertje
HILVERSUM - Het Tweede-Kamerlid Wilders, dat momenteel streng wordt beveiligd wegens bedreigingen, heeft zich nog geen moment afgevraagd of het misschien raadzaam is om zijn toon te matigen. "Ik heb zelfs het idee dat het nog wel een graadje harder kan", zei hij vrijdag in het tv-programma Netwerk.

Door de veiligheidsmaatregelen kan Wilders nog wel in de Tweede Kamer zijn namens Groep Wilders, maar moet hij na het werk geregeld van onderkomen verkassen onder begeleiding van zijn lijfwachten. Soms gaan afspraken op het laatste moment niet door omdat het te onveilig is.

"Laatst waren we onderweg naar een stad, toen de betreffende korpsbeheerder opbelde en zei dat het niet verstandig was het bezoek door te zetten. Dat is dan wel even onwerkelijk, bijna surrealistisch. Dan vraag ik mezelf wel eens af: wat gebeurt hier?"

Nooit toegeven
Toch zal Wilders "nooit toegeven aan radicalisme". "Ik ga door op mijn eigen weg om Nederland te veranderen." Eerst keihard excessen aanpakken en daarna praten, is daarbij de juiste volgorde, aldus het Tweede-Kamerlid.

De twee vermeende terroristen die vorige week in het Haagse Laakkwartier zijn aangehouden, zouden plannen hebben gehad om de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders vermoorden. Zowel VVD'er Hirsi Ali als het onafhankelijke Kamerlid Wilders heeft zich herhaaldelijk zeer kritisch uitgelaten over de islam. De politici hebben talloze andere bedreigingen aan hun adres gekregen.

Hoe lang kan deze fagget het eigenlijk volhouden met al die toestanden of raakt hij er gewoon aan gewend. (want ik weet zeker dat hij nu in angst leeft) iedergeval krijgt hij nu alle aand8 van de media door zijn mening wat nu ook zijn bedoeling is bij hem. Ik bedoel anders was hij nu niet zo beroemd.

De pesimist ziet moeilijkheden in elke mogelijkheid.
De optimist ziet mogelijkheden in elke moeilijkheid!
R

Reply With Quote
Old 11-21-2004, 02:58 PM   #6
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Ray
Hoe lang kan deze fagget het eigenlijk volhouden met al die toestanden of raakt hij er gewoon aan gewend. (want ik weet zeker dat hij nu in angst leeft) iedergeval krijgt hij nu alle aand8 van de media door zijn mening wat nu ook zijn bedoeling is bij hem. Ik bedoel anders was hij nu niet zo beroemd.
Wilders trekt dit land mee de afgrond in. Hartelijk bedankt Wilders. Hij realiseert zelf nog niet wat voor gevolgen zijn bezigheden wel niet kunnen hebben. Maar daar is hij te dom voor.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 11-21-2004, 03:15 PM   #7
imported_Ray
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Varsham

Wilders trekt dit land mee de afgrond in. Hartelijk bedankt Wilders. Hij realiseert zelf nog niet wat voor gevolgen zijn bezigheden wel niet kunnen hebben. Maar daar is hij te dom voor.
en mensen zullen dus meer haten als ze hem geloven

R

Reply With Quote
Old 11-22-2004, 08:21 AM   #8
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje

Quote:
Originally Posted by Varsham

Precies..

Dus, leef zolang je nog kunt leven, mensen!

Reply With Quote
Old 11-22-2004, 06:54 PM   #9
imported_Ray
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by appeltje

Precies..

Ik zou je best willen beschermen :D

R

Reply With Quote
Old 11-22-2004, 09:40 PM   #10
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by appeltje
Precies..

Of volg het advies op van een aantal bakra's 'ga emigreren'. :-\

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Reply

Tags
aan, nooit, radicalisme, toegeven, wilders, zal

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:21 PM.
Vertalen:

Tags