Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-13-2008, 07:40 PM   #21
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Ik heb dat nog nooit gehad. Als je aan een relatie begint weet je nooit precies wat je kan verwachten. Mocht het achteraf mis gaan dan heb je gewoon pech maar ik denk niet dat je dan gelijk zo negatief moet denken. Probeer er een les uit te halen en onthou dat voor je volgende relatie.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-19-2008, 10:54 PM   #22
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
Ik heb dat nog nooit gehad. Als je aan een relatie begint weet je nooit precies wat je kan verwachten. Mocht het achteraf mis gaan dan heb je gewoon pech maar ik denk niet dat je dan gelijk zo negatief moet denken. Probeer er een les uit te halen en onthou dat voor je volgende relatie.

je weet toch waar je ongeveer voor kiest, ver in de toekomst kan je niet kijken, maar wel op korte termijnen??
van hoe is iemand nu en wat zijn de gebeurtenissen in zijn/haar leven en ga ik die kunnen aanvullen... enz...

Reply With Quote
Old 09-09-2008, 08:48 PM   #23
Miss valentina
IF-Nieuw

Zie het positief in...overal leer je van en het meeste leer je van de dingen die of fout zijn gegaan of waar je spijt van gehad heb. En wanneer je leert betekent het weer kennis en kennis is weer wijsheid
he...!

Je kan wel balen en denk was het maar niet gebeurd blabla...maar dat helpt niet..het is wel gebeurd..dus probeer de positieve eruit te halen en verder te gaan...

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
Als je terugkijk in je verleden,denk je dan niet....
Waar was ik aan begonnen..!
Ik heb al mijn tijd verspild aan hem/haar..!
Wat een zonde..!
Ik wou dat ik hem/haar ooit had ontmoet...!

Je word verdrietig als je hem/haar ziet omdat de wond te vers is.

Ik weet zeker dat een paar dit hebben meegemaakt....
beschrijf je gevoels,praat erover en het lucht op.

Reply With Quote
Old 09-09-2008, 09:15 PM   #24
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Miss valentina View Post
Zie het positief in...overal leer je van en het meeste leer je van de dingen die of fout zijn gegaan of waar je spijt van gehad heb. En wanneer je leert betekent het weer kennis en kennis is weer wijsheid
he...!

Je kan wel balen en denk was het maar niet gebeurd blabla...maar dat helpt niet..het is wel gebeurd..dus probeer de positieve eruit te halen en verder te gaan...

hmmm, idd

leven is vallen en opstaan dus

Reply With Quote
Reply

Tags
een, relatie, zonde

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:57 AM.
Vertalen:

Tags