Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-18-2004, 02:09 PM   #51
the devil
IF-Addicted

Send a message via MSN to the devil
Default Re: Mag je een geheim hebben voor je partner?

Quote:
Originally Posted by Spinner

bed-geheimen ;D
bad- geheimen ook
hehehe
laterrrrrrr

Reply With Quote
Old 06-21-2004, 10:15 AM   #52
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna

Quote:
Originally Posted by Janice
Binnen een relatie zijn een aantal aspecten heel belangrijk, zoals eerlijkheid, openheid en vertrouwen.
Het lijkt me onprettig om geheimen te hebben voor je partner. Als het goed is, deel je alles met die persoon. Hoe kan je dan geheimen er op na houden?..

Ok, een geheimpje omdat je je partner bijvoorbeeld wilt verassen met een leuk kadootje, ja, dat kan wel.
ben met janice eens :D

Reply With Quote
Old 06-30-2004, 01:43 AM   #53
imported_AN
IF-Crazy

En wat zou je dan doen als je een partner had die aangaf bepaalde dingen voor zichzelf te willen houden omdat hij dat te persoonlijk vindt?

Reply With Quote
Old 06-30-2004, 05:41 AM   #54
Ratna
IF-Beginner

Quote:
Originally Posted by flappie
Denkt hierbij aan:geheim dat ten koste zou gaan voor je relatie.In hoeverre ga je ermee door?
Nee je mag nooit een geheim voor je partner hebben die ten koste zou kunnen gaan van jullie relatie... Vertrouwen en eerlijkheid zijn de belangrijkste elementen van je relatie..
Je moet met je partner ook alles delen, waarom zou je dan geheimen voor elkaar moeten hebben?? Als je een gezonde relatie wilt hebben dan vertel je toch sowieso alles eerlijk tegen elkaar?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-30-2004, 08:17 AM   #55
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Ratna
Nee je mag nooit een geheim voor je partner hebben die ten koste zou kunnen gaan van jullie relatie... Vertrouwen en eerlijkheid zijn de belangrijkste elementen van je relatie..
Je moet met je partner ook alles delen, waarom zou je dan geheimen voor elkaar moeten hebben?? Als je een gezonde relatie wilt hebben dan vertel je toch sowieso alles eerlijk tegen elkaar?
Dat is logisch, maar het gebeurt niet in alle gevallen. Er zijn soms wel mensen die hele grote geheimen hebben waarvan de partner niets afweet.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 07-02-2004, 12:21 AM   #56
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Fanny

Nee je mag nooit een geheim voor je partner hebben die ten koste zou kunnen gaan van jullie relatie...
eens,
en wat als het geheimen zijn uit je verleden die geen invloed hebben op je huidige relatie? waarom zou je ze dan moeten vertellen? zou je het dan MOETEN vertellen?

Reply With Quote
Old 07-02-2004, 07:22 AM   #57
Ratna
IF-Beginner

Quote:
Originally Posted by AN

eens,
en wat als het geheimen zijn uit je verleden die geen invloed hebben op je huidige relatie? waarom zou je ze dan moeten vertellen? zou je het dan MOETEN vertellen?
Het ligt ook aan de enst van het* geheim.. Iets als 'ik heb 1 keer gespijbeld toen ik op middelbare school zat' hoef je niet tegen je parner te vertellen.. Ook iets dat heeeel erg privé is hoef je ook niet per sé te zeggen.

Ik zelf zou denk ik wel alles tegen mn partner zeggen.. Dit omdat vertrouwenen eerlijkheid het belangrijkste in een releatie zijn.. Ik wil namelijk niet dat mn partner het gevoel krijgt dat ik hem mn geheimen niet wil toevertrouwen..

Reply With Quote
Reply

Tags
een, geheim, hebben, mag, partner, voor
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:00 PM.
Vertalen:

Tags