Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

View Poll Results: Je mag een vrouw nooit slaan, ook niet uit zelfverdediging
Eens, je mag een vrouw nooit, maar dan ook nooit slaan 17 41.46%
Oneens, uit zelfverdediging mag je terugslaan 24 58.54%
Voters: 41. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-28-2004, 11:14 PM   #21
Surya
IF-Lid

Stel je slaat een vrouw uit zelfverdediging, geef je haar dan een klap net zoals je een man een klap zou geven? Bijvoorbeeld een vuistslag? Of is het meer van wegduwen, in bedwang houden?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-28-2004, 11:29 PM   #22
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Surya
Stel je slaat een vrouw uit zelfverdediging, geef je haar dan een klap net zoals je een man een klap zou geven? Bijvoorbeeld een vuistslag? Of is het meer van wegduwen, in bedwang houden?
Weg duwen of in bedwang houden heeft niets met slaan te maken slaan is de een klap of een vuist uitdelen.
Je geeft heel mooi weer in je vraag dat een man genoeg handvatten heeft om niet tot slaan over te gaan zoals wegduwen of in bedwang houden tot de vrouw is afgekoeld zijn in mijn ogen perfecte voorbeelden.
Daar kan de man dan zijn fysieke kracht op een positieve manier laten gelden :wink: :wink:

Reply With Quote
Old 11-29-2004, 07:13 AM   #23
Kleine Smurf
IF-Lid

Quote:
Originally posted by valentijn
Heb inderdaad weinig ervaring met het slaan van vrouwen.
Daarom als ik in zulke situatie beland doe ik dan ook een beroep op mijn sociale vaardigheden...
Ok├ę, ik bedoelde niet het ervaring hebben met het slaan van vrouwen, maar dat vrouwen het bloed onder je nagels vandaan halen. Ik bedoel, het is makkelijk praten als je nooit in zo'n situatie terecht bent gekomen.

Ik ben zelf iemand die een vrouw niet slaat. Ik vind dat verkeerd. Ik duw eerder een vrouw van me af of hou haar stevig vast als zij agressief is. :wink:

Reply With Quote
Old 11-29-2004, 07:48 AM   #24
ViNoD
IF-Lid

Send a message via MSN to ViNoD

Ik vind het een rare stelling. Ben benieuwd welke man zich liever dood laat slaan dan iets terug te doen..

Reply With Quote
Old 11-29-2004, 08:13 AM   #25
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by ViNoD
Ik vind het een rare stelling. Ben benieuwd welke man zich liever dood laat slaan dan iets terug te doen..
Dat 'iets terug doen' hoeft toch ook niet slaan te zijn?
  Reply With Quote
Old 11-29-2004, 08:14 AM   #26
Faya-kroitie
IF-Crazy

Achter elk klap hoort een verhaal. Het verhaal wordt inderdaad vergeten zoals Smurf reeds heeft aangegeven. In de hedendaagse zie ik vaak hoe een zg correctie tik wordt uitgedeeld door moeders aan kind. Ook zo'n tik is pijnlijk, want huilen doen de kids niet zomaar. Ik denk dat de gemiddelde vrouw zich meer schuldig maakt aaan het gebruik van geweld dan de mannen.
Het is niet goed om de vrouw te slaan. Echter als de vrouw echt te bont maakt dan moet je ze niet klappen maar in elkaar trappen. (een echte vrouw heeft ook een echte vent nodig en geen mietje).

Reply With Quote
Old 11-29-2004, 08:22 AM   #27
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
Achter elk klap hoort een verhaal. Het verhaal wordt inderdaad vergeten zoals Smurf reeds heeft aangegeven. In de hedendaagse zie ik vaak hoe een zg correctie tik wordt uitgedeeld door moeders aan kind. Ook zo'n tik is pijnlijk, want huilen doen de kids niet zomaar. Ik denk dat de gemiddelde vrouw zich meer schuldig maakt aaan het gebruik van geweld dan de mannen. *
Het is niet goed om de vrouw te slaan. Echter als de vrouw echt te bont maakt dan moet je ze niet klappen maar in elkaar trappen. (een echte vrouw heeft ook een echte vent nodig en geen mietje).
Als je vrouwen moet kunnen slaan om een echte vent te zijn kies ik er liever voor om een mietje te zijn.
:wink:

Reply With Quote
Old 11-29-2004, 08:25 AM   #28
ViNoD
IF-Lid

Send a message via MSN to ViNoD

Quote:
Originally posted by Sita+-->
QUOTE(Sita)
Old 11-29-2004, 10:10 AM   #29
Vijai
IF-Addicted

als een vrouw mij zou slaan krijgt ze hem net zo hard terug hoor!

Reply With Quote
Old 11-29-2004, 12:12 PM   #30
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Bijoy
als een vrouw mij zou slaan krijgt ze hem net zo hard terug hoor!
:shock:

Reply With Quote
Reply

Tags
een, mag, niet, nooit, ook, slaan, uit, vrouw, zelfverdediging

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:26 PM.
Vertalen:

Tags