Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

View Poll Results: Is dat voorlopig de enige oplossing?
Nee 4 100.00%
Ja 0 0%
Voters: 4. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-06-2003, 08:20 PM   #11
Brandon Boyd
Guest

Hmmm ik weet het niet hoor
Zal het bouwen van een muur echt alles oplossen.

Hou zit het dan met de gebieden die door Israel bezet zijn?
Volgens mij is het nogal moeilijk omziets uit te voeren.
Bovendien vraag ik me dan af hoe het zit met het watertoevoer etc
  Reply With Quote
Old 10-06-2003, 08:32 PM   #12
Pakeezah
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Matrix Revolutions
Hmmm ik weet het niet hoor
Zal het bouwen van een muur echt alles oplossen.

Hou zit het dan met de gebieden die door Israel bezet zijn?
Volgens mij is het nogal moeilijk omziets uit te voeren.
Bovendien vraag ik me dan af hoe het zit met het watertoevoer etc
Uhuh.. maar het gaat om het idee. Die mensen moeten gewoon niet bij elkaar in de buurt komen. Het lijkt wel of de een, een Kruitvat is, en de ander het vuur. Dodelijke combi... letterlijk.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-06-2003, 08:34 PM   #13
Brandon Boyd
Guest

Ja dat is zo, de wonden zitten diep bij beiden volken :roll:
  Reply With Quote
Old 10-06-2003, 09:35 PM   #14
Tomcat
IF-Beginner

en vandaag

Israel valt doelen in Libanon aan

Vandaag heeft het Israellische leger heeft net over de Libanese grens aanvallen uitgevoerd in het gebied van de Sheeba Farms. Op dit gebied maakt Israel aanspraak. Bij de aanvallen werd een VN-watertruck werd lekgeschoten.

Het incident volgt een dag na de aanval op een Jihad-Kamp in diep in Syre. Volgens Israel was het opleidingskamp een broeinest van terrorisme. Syrie blijft van mening dat het een vluchtelingenkamp was.

Gisteren vroeg Syrie aan de VN-Veiligheidsraad om de aanval in een resolutie te veroordelen. De Verenigde Staten hebben echter met een veto daartegen gedreigd. Achter de schermen wordt nu aan een compromis gewerkt, dat mogelijk vandaag nog in stemming komt. De vergadering was eerder op de dag al geschorst.

dat zal de watertruck een lesje leren (vuile terrorist) :twisted:

Reply With Quote
Old 10-06-2003, 11:35 PM   #15
Eligible
IF-Addicted

[b]Het Arabisch-Israelisch conflict dateert sedert de tijd voor Christus. Als ik me niet vergis wordt dit probleem ook in de bijbel beschreven. In de bijbel wordt ook verteld dat er geen oplossing voorhanden ligt. Men gelooft dat er een ware eindstrijd zal uitbarsten, waarbij de twee volkeren elkaar zullen uitmoorden en waarbij de hele wereld betrokken zal worden (De Eindtijd). Alleen de gelovigen zullen het overleven en die mogen naar het paradijs. Israel betekent immers "Het Beloofde Land". Met andere woorden, de gelovige joden zullen het overleven. :roll:
Dit is mij ooit verteld door christenen.

Reply With Quote
Old 10-07-2003, 10:30 AM   #16
Anonymous
Guest

Default Re: De oplossing voor de Palestinakwestie ...

Quote:
Originally posted by Pakeezah
De bouw van een Israelisch-Palestijnse muur.
Dommige Sharon&co redenering.
Mensen scheiden en beperken in hun bewegingsvrijheid ( ) helpt niet, nu al worden doodgewone palestijnse burgers verboden om in winkels te komen etc en denk je dat dat helpt, er worden alleen maar meer aanslagen gepleegd :)
Met die muren proberen ze hun gebied uit te breiden en zuiver te houden (****nazi's) van palestijnen en zelf houden ze wel flink huis in palestijnse dorpen.

Free Palestina, Go Intifadah!
  Reply With Quote
Old 10-07-2003, 06:33 PM   #17
Mr Big
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by Matrix Revolutions

Ik begin te denken dat er geen oplossing meer de vinden is, het is al zo lang aan de gang.
En dat is dan ook de reden dat ik bovenstaande stelling geponeerd heb. Er lijkt echt geen oplossing voor dit conflict te bestaan. Daar zal een grote muur noch VN interventie/bemiddeling toe bijdragen. De haat zit zo diep bij beide volken en het meest erge van allemaal is dat ik geen slechterik aan kan wijzen, omdat ze dat beide zijn.

Met het wegvagen van Israel en Palestina van ons aardbodem is het probleem in 1 keer opgelost. Daarbij stelt de VN ook een daad waarmee het aangeeft dat je als (buur)landen beter in vrede kunt leven voordat je hetzelfde overkomt.
"Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness" - Ezekiel 25:17

Reply With Quote
Old 10-08-2003, 07:10 PM   #18
RAZ_GUL
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by Mr Big+-->
(Mr Big)
Old 10-08-2003, 08:35 PM   #19
Meiske
IF-Lid

Hey Raz Gul, alinea's :oops: :oops:
On: volgens mij maakte mr Big een geintje, of het was sarcastisch, maar ik denk niet dat hij het serieus bedoelde.
Dat neemt niet weg dat je weer eens 'ijzersterke' argumenten heb waarom VS de bad guy is.

Reply With Quote
Old 10-08-2003, 09:34 PM   #20
RAZ_GUL
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by Meiske
Hey Raz Gul, alinea's :oops: *:oops: *
On: volgens mij maakte mr Big een geintje, of het was sarcastisch, maar ik denk niet dat hij het serieus bedoelde. *
Dat neemt niet weg dat je weer eens 'ijzersterke' argumenten heb waarom VS de bad guy is.
noujaa doe ik zo me best in alinea's te denken is het weer niet goed :? was erg verbaast toen me 10 min tikken zoveel tekst bleek te zijn ,kmoest nog editen ook. Bad guy zijn ze in deze kwestie opnieuw ja maar dat was mijn punt niet . ik weet echter niet wat ik van jou 'compliment' moet denken gezien er altijd een cynische ondertoon aan je reacties hangt .. net als de mijne ook trouwens hehe.
yo mrBiga opheldering graag!

Reply With Quote
Reply

Tags
oplossing, palestinakwestie, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:15 AM.
Vertalen:

Tags