Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-15-2006, 10:41 AM   #21
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by profiel
Ik den k dat waterbeheeer in het binnenland moeilijk is omdat je dan al gauw krijgt te maken met irrigatie......dat betekent dat bomen planten ect ect moeten worden gekapt, toch?
Misschien kunnen ze wel kleine dijkjes maken bij de grote rivieren.....

Al met al laten we het maar aaan de Nederlander overlaten....als er 1 ding is wat ze kunnen dan is het waterbeheer.....niet voor niets zijn de nederlander hierom wereld beroemd.
Ik ben het helemaal mee eens dat het moeilijk is in het binnenland.

Dijkjes vallen voor mij ook onder waterbeheer.... :oops: Het is een vorm om het water te beheren toch?

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 10:43 AM   #22
profiel
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by MsLalkie+-->
QUOTE(MsLalkie)
Old 05-15-2006, 11:09 AM   #23
Avish
Guest

Quote:
Originally posted by MsLalkie
In een beperkte vorm....Ik ben geen expert op dat gebied, maar ik zie het voor mij in een vorm van redelijke waterbeheersysteem. Die mensen hebben ook recht op veiligheid. Wat stel jij voor?
ja wat is dat wat jij ziet dan? :roll:
leg dat eens uit..... je hebt het over waterbeheer, maar geeft geen concrete antwoorden........ vaag hoor

natuurlijk hebben ze recht op veiligheid....
maar waterbeheer kan je niet doen zonder de natuur daar aan te tasten.... .... o

Bovendien wonen de mensen niet in als in een grote stad bij elkaar....... zijn nederzettingen en dorpen verspreid langs de rivier.....de mensen zijn 1 met de rivier, de rivier is hun infrastructuur....

m dammen te gaan bouwen...... onbegonnen werk...... dan kan je liever een stad bouwen en vragen of ze daar gaan wonen...... is goedkoper...... maar of ze mensen weg willen van de rivier..... i denk het niet
  Reply With Quote
Old 05-15-2006, 11:25 AM   #24
MsLalkie
IF-Crazy

Ik begrijp wat je bedoelt Avish en ik zie ook in dat hun levenswijze anders is, ik kan mij er ook vinden in je reactie. :) Als ik zo jouw reactie lees is er geen oplossing. Begrijp ik dat goed? :)

Je mag het vaag vinden, ik ben geen expert...
:wink:

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 11:44 AM   #25
...malai
IF-Crazy

Ik heb gisteren gekeken naar die televisie actie, maar heb nog niks gestort.. ben wel van plan te gaan storten
Ik heb alleen dat stukje dat Balkenende bij Tante Es op bezoek kwam gemist... Had ik wel willen zien..

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 02:55 PM   #26
Avish
Guest

[quote]Originally posted by MsLalkie
[b]Ik begrijp wat je bedoelt Avish en ik zie ook in dat hun levenswijze anders is,
  Reply With Quote
Old 05-15-2006, 04:52 PM   #27
MsLalkie
IF-Crazy

[quote]Originally posted by Avish
[b]:lol: oh gossie
dacht het namelijk wel toen je begon over waterbeheer

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 07:43 PM   #28
sadhana
IF-Lid

Mijn mening is dat er altijd ontzettend veel gesproken wordt,en uiteidelijk wordt er niks gedaan.Het wordt hoog tijd dat de regering al die duizenden woorden een keer in daden omzet,mischien wordt het dan nog wat met Suriname.
En ik denk ook niet dat het geld dat men stort daadwerkelijk naar de mensen toegaat die dat echt nodig hebben.Te veel corruptie daar.
Maar ondanks die wetenschap,zal ik toch geld storten omdat ik dat ook aan Amerika geschonken heb,(By the way weet ook niet of de Amerikanen die het nodig hadden het gekregen hebben hoor.)
Ik weet alleen dat ik het uit een goed hart gegeven heb.Dat is voor mij belangrijker. :wink:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-16-2006, 01:04 AM   #29
Preshand
Guest

Ik vertrouw het niet om geld te storten. Ik stuur het liever mee met een vriend die toevallig gaat.
  Reply With Quote
Old 05-16-2006, 10:16 AM   #30
Vijai
IF-Addicted

Heb niets gestort en ga het ook niet doen.

Reply With Quote
Reply

Tags
hulpactie, nationale, suriname, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:36 AM.
Vertalen:

Tags