Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-07-2011, 02:25 PM   #1
Bollywood
Super Moderator
IF-Crazy

Default Rishi Kapoor als gay decaan

En jawel, de nieuwste productie van huize Johar (Karan) ‘Student of the year’ heeft een oudere gay karakter die zal worden gespeeld door niemand minder dan (mijn favoriete) Kapoor, Rishi Kapoor! Rishi Kapoor zal de rol overnemen van de school decaan die erg gesteld is op het karakter die wordt gespeeld door Ronit Roy. De rol zou eerst worden gespeeld door Shahrukh Khan, maar Khan heeft het te druk met zijn eigen producties en ‘Don 2’ dus is Karan op zoek moeten gaan naar een nieuwe gay decaan en is hij uitgekomen bij Rishi Kapoor. Rishi Kapoor zal voor het eerst in zijn carričre de rol spelen van een homo en de acteur heeft daat helemaal geen problemen mee; “Waarom niet?” aldus Rishi Kapoor “Mijn karakter, een school decaan, is erg gesteld op Ronit Roy, ‘the student of the year’ En ja, mijn karakter is homo. Het zal één van de belangrijkste rollen in mijn leven zijn dat ik zal spelen. Ik kan ook nooit nee zeggen tegen Karan.”

Bron: Indian Feelings e-Zine
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump