Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-11-2005, 03:23 PM   #11
Amigo
IF-Beginner

Default Re: Wat betekent India voor jouw?

Beste Dew,

goed dat je blijft reageren op dit forum, we kunnen je tenminste in de gaten houden: je noemt jezelf immers fundamentalist.

Maar begrijp me niet verkeerd: Als je iets met geweld start, houdt het geen eeuwen stand. Doe je dingen met liefde, die is eeuwig.

India, De Hindoe Dharam of de Vedanta, gaan over liefde. Dat zou jouw meer tot recht komen, en van jouw een spiritueel groter en evenwichtiger persoon maken dan een fundamentalist.

Want ook jouw oorsprong (jouw fundament) is liefde.......
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-11-2005, 05:13 PM   #12
imported_Archana
IF-Addicted

Send a message via MSN to imported_Archana

India is the best!

Reply With Quote
Old 11-11-2005, 06:49 PM   #13
imported_Shiva
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Amigo
Beste Dew,

goed dat je blijft reageren op dit forum, we kunnen je tenminste in de gaten houden: je noemt jezelf immers fundamentalist.

Maar begrijp me niet verkeerd: Als je iets met geweld start, houdt het geen eeuwen stand. Doe je dingen met liefde, die is eeuwig.

India, De Hindoe Dharam of de Vedanta, gaan over liefde. Dat zou jouw meer tot recht komen, en van jouw een spiritueel groter en evenwichtiger persoon maken dan een fundamentalist.

Want ook jouw oorsprong (jouw fundament) is liefde.......
ik vind dit een beetje soft.
alhoewel de oorsprong liefde is, hebben lang niet iedereen deze liefdevolle gevoelens voor elkaar.
bijvoorbeeld de terroristen? of de palestijnen en israeliers? waar is die liefde?

soms moet je een beetje hard zijn en voor jezelf opkomen, anders loopt iedereen over je heen.
moeten de amerikanen bijvoorbeeld gewoon stilzitten en de terroristen aanslagen laten plegen?

als iedereen zo denkt, kan iedereen alles doen, dat is toch uit de naam van liefde.
dan zijn we toch gelijk aan mensen die alles doen vanuit de naam van islam?

on topic; east of west; india is the best

Reply With Quote
Old 11-11-2005, 07:34 PM   #14
veeru
IF-Beginner

East OR West, Bharat is Tha Best!!!!

Reply With Quote
Old 11-11-2005, 08:33 PM   #15
imported_Archana
IF-Addicted

Send a message via MSN to imported_Archana

Dat zeg ik toch ook

Reply With Quote
Old 11-11-2005, 10:43 PM   #16
Amigo
IF-Beginner

Tuurlijk moet je voor jezelf opkomen.

Reply With Quote
Old 01-06-2006, 04:20 PM   #17
imported_Kavita
IF-Beginner

India is mijn verleden, mijn heden en mijn toekomst.

Het mooiste land dat er is. Ik ben 2 keer geweest naar India en ik ben beide keren betoverd door dit prachtige land.

Reply With Quote
Old 01-10-2006, 11:08 AM   #18
dewanand
Verbannen
IF-Lid

ik pleit niet voor geweld hoor. negers hebben suriname vernietigd en het zijn juist de negers die nu het meest lijden. ik wil een rechtvaardig suriname waar iedereen te eten heeft. en als india mij hiermee kan helpen dan zal dat gebeuren.

lees mijn aankomende tekst over de rol van de negers bij de ondergang van suriname, is in suriname rubriek.

een hindoe moet zich onthechten van alle materiele identiteiten, omdat het allemaal illusies zijn. ik schrijf hier binnenkort iets over, in een tekst over joden. nu bestudeer ik de bhagavad gita door een cursus van Vedic College te volgen en ik heb al vreselijk veel geleerd.

in feite wil ik dat Afrika zich ook ontwikkeld, maar die negers daar moeten het zelf doen en niet wachten op blanken. de dharm van Afrika is nu ernstig verstoord en ik wil hier echt iets aan doen als ik ooit een kans krijg. elk volk en elk ras heeft immers recht op een eigen Dharm en een hindoe moet dit goed beseffen.

met tien miljoen hardwerkende indiers (alle soorten) zou suriname binnen tien jaar onafhankelijk worden van het racistische Nederland en een mooi welvarend land worden. hier ga ik werk van maken komende jaren. en negers in suriname gaan er ook lekker van profiteren.

de vreselijke problematiek van negers uit suriname is mij bekend hoor. ik schrijf hier binnenkort iets over.

dewanand

Reply With Quote
Reply

Tags
betekent, india, jouw, voor, wat
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:52 AM.
Vertalen:

Tags