Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-04-2004, 04:24 PM   #21
maggan
IF-Crazy

Default Re: Waarom stellen mensen/hindoes het belijden van bhakti uit tot 'morgen'?

Quote:
Originally Posted by Harichand
Meneer Maggan, mag ik u het volgende voorleggen.
Lezend door al uw posts heen, moet ik vaststellen dat u uw uiterste best doet constant, overduidelijk de nadruk te leggen op het spirituele.

Vanuit deze invalshoek bekeken spreek ik mijn waardering uit voor uw milde reactie, gegeven aan het adres van heer Krieshen.

Het is betreurenswaardig te moeten vaststellen dat een kaderlid van de HSFN, met dat soort uitspraken, zichzelf verlaagd tot een aan lager wal gevallen mens.

Ter afsluiting moet ik opmerken dat niet alles goud is wat blinkt.

Rama Rama.
hmmm.............ik zie nergens op deze site dat de heer Krieshen mij op een onaangename manier heeft benaderd. Wilt u zo vriendelijk zijn heer harichand duidelijker te zijn? Tot die tijd zal ik niet ingaan op uw reactie............hoe goed ook bedoeld.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-07-2004, 08:53 AM   #22
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham
Default Re: Waarom stellen mensen/hindoes het belijden van bhakti uit tot 'morgen'?

Quote:
Lezend door al uw posts heen, moet ik vaststellen dat u uw uiterste best doet constant, overduidelijk de nadruk te leggen op het spirituele.

Vanuit deze invalshoek bekeken spreek ik mijn waardering uit voor uw milde reactie, gegeven aan het adres van heer Krieshen.

Het is betreurenswaardig te moeten vaststellen dat een kaderlid van de HSFN, met dat soort uitspraken, zichzelf verlaagd tot een aan lager wal gevallen mens.

Rama Rama.
Ik heb deze hele topic bekeken, maar ik kan geen uitspraken vinden van Krieshen. :-\

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 06-07-2004, 09:25 AM   #23
imported_Devika
IF-Beginner

Send a message via MSN to imported_Devika

misschien Krishna... ???

Reply With Quote
Old 06-09-2004, 11:43 PM   #24
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Devika
misschien Krishna... ???
Die is naar mijn weten geen kaderlid van HSFN. volgens mij is hij niet eens lid van hsfn?

Meneer is in de war? het is warm, misschien is dat het

Reply With Quote
Old 06-11-2004, 04:25 PM   #25
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna

Quote:
Originally Posted by AN

Die is naar mijn weten geen kaderlid van HSFN. volgens mij is hij niet eens lid van hsfn?

Meneer is in de war? het is warm, misschien is dat het
jip An heeft gelijk ik ben geen lid van HSFN dus kan ook geen kaderlid

Reply With Quote
Old 06-11-2004, 08:38 PM   #26
imported_Devika
IF-Beginner

Send a message via MSN to imported_Devika

Quote:
Originally Posted by Krishna

jip An heeft gelijk ik ben geen lid van HSFN dus kan ook geen kaderlid*
ow oeps, had dat niet eens gelezen...

Reply With Quote
Old 06-13-2004, 08:53 AM   #27
Harichand
IF-Nieuw

Quote:

Rama Rama.
Meneer Krieshen, ik betreur dat ik uw goede naam, ten onrechte, door het slijk heb gehaald. Ik vraag u om vergiffenis voor deze onvoorzichtigheid en bied mijn welgemeend excuses.

Het betreft de persoon Shirvan.

Meneer Maggan, waarom een milde reactie van een hardliner?

Rama Rama

Reply With Quote
Old 06-13-2004, 01:45 PM   #28
Varishna

Meneer Harichand, zou u persoonlijke zaken via een PM willen bespreken?
Want kennelijk begrijpt niemand u!

En kunnen we weer on topic komen, want ik vind dit onderwerp zeer interessant.
Kan iemand die bhakti uitstelt tot 'morgen' mij vertellen waarom hij/zij dit doet?

Varish

Reply With Quote
Old 06-13-2004, 02:54 PM   #29
HSFN admin 2
IF-Lid

Send a message via MSN to HSFN admin 2

Quote:
Beste Harichand,

Ik wil je erop wijzen dat elke lid op dit forum zijn eigen persoonlijke mening geeft.
Ook al is die persoon toevallig actief binnen HSFN, zijn persoonlijke mening hoeft niet die van HSFN te zijn.

Voorzitter, secretaris of bezoeker, ze zijn hier allemaal gelijk.

Quote:
Originally Posted by Varishna
En kunnen we weer on topic komen, want ik vind dit onderwerp zeer interessant.
Kan iemand die bhakti uitstelt tot 'morgen' mij vertellen waarom hij/zij dit doet?

Varish

Reply With Quote
Old 06-13-2004, 05:55 PM   #30
imported_AN
IF-Crazy

Quote:

Meneer Krieshen, ik betreur dat ik uw goede naam, ten onrechte, door het slijk heb gehaald. Ik vraag u om vergiffenis voor deze onvoorzichtigheid en bied mijn welgemeend excuses.

Het betreft de persoon Shirvan.

Meneer Maggan, waarom een milde reactie van een hardliner?

Rama Rama
Shirvan heeft niet in dit topic gereageerd. Gaat Harichand nog constructief reageren, of blijft het bij deze laffe aanvallen onder de gordel?
Jammer dat fora als deze dan toch mensen aantrekken die alleen maar in staat zijn andere mensen af te kraken, te beledigen en aan te vallen, zonder zelf in staat te zijn op gefundeerde wijze deel te nemen aan de discussie behorende bij het topic...hoe zwak...

Reply With Quote
Reply

Tags
belijden, bhakti, het, mensen or hindoes, morgen, stellen, tot, uit, van, waarom
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:59 PM.
Vertalen:

Tags