Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-16-2007, 10:54 PM   #1
Faya-kroitie
IF-Crazy

Default wat doe je nadat je bent bevredigd?

Zoooooooooo een lekkere sex partij gehad. Beter kon het niet. Jullie beide zijn klaar en het zaakje afgeveegd. jullie liggen daarna in elkaars armen en het is even dood stil. Even bijkomen.

Mijn vraag: wat denk je op dat moment?

Reply With Quote
Sponsors
Old 04-17-2007, 09:39 AM   #2
Vijai
IF-Addicted

Default Re: wat doe je nadat je bent bevredigd?

niets...gewoon nagenieten...

Reply With Quote
Old 04-17-2007, 11:01 AM   #3
A.J.
IF-Addicted

Send a message via MSN to A.J.

Volledig concentreren :lol: :P

Reply With Quote
Old 04-17-2007, 02:20 PM   #4
Soedjata
IF-Crazy

tv kijke :lol:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-18-2007, 05:42 PM   #5
zidane
IF-Addicted

Sigaretje roken..(denk ik)
Ben nog maagd :oops: ik wacht er mee tot ik getrouwd ben :oops:

Reply With Quote
Old 04-18-2007, 08:57 PM   #6
Soedjata
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by zidane
Sigaretje roken..(denk ik)
Ben nog maagd *:oops: *ik wacht er mee tot ik getrouwd ben :oops:
ik ben ook NOG maagd.. maare wrom zou je ermee w88 totdat je getrouwd ben??? :roll:

Reply With Quote
Old 04-18-2007, 09:06 PM   #7
zidane
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Soedjata+-->
QUOTE(Soedjata)
Old 04-18-2007, 11:56 PM   #8
Faya-kroitie
IF-Crazy

Zidane Beta,

je maakt een fout. Als jij monogaam bent en dus met 1 vrouw alleen wilt doen is geen garantie voor geen soa te krijgen. What about her? verwacht je van haar dat ze ook monogaam blijft?

jij doet met even aan het volgende verhaal denken:

3 mannen komen na de dood via Petrus in de paradijs. Afhankelijk van hun leefstijl op aarde is er een beloning voor ze in de vorm van een auto om mee in de paradijs te rijden.

man-1:
Petrus vraagt hoe vaak ben je vreemd gegaan? Man-1 zegt eerlijk dat hij 13 keer heeft gedaan. Petrus kijk in zijn boekje en zegt: je krijgt een 2de hands auto en dat wordt een FIAT.

man-2:
Petrus vraagt en man-2 antwoord: ik was heel me leven monogaam tot dat ene moment dat ik een foutje maakte. ik heb nog steeds spijt van zegt man-2. Petrus kijkt in zijn boekje en schud een beetje links en rechts met het hoofd en zegt: Jij mag met een nieuwste Mercedes rijden in de paradijs.

dn komt man-3 (bv Jij):
Petrus stelt de zelfde vragen en man-3 voelt zich lekker bij en geeft met volle vertrouwen het antwoord..........Ik ben nooit vreemd gegaan Meneer Petrus, ik ben mijn schatje altijd trouw geweest. ik heb heel mijn leven met haar doorgebracht en ik zou zo weer met haar willen trouwen als het mogelijk was. Petrus krijgt met een big smile en beloont man-3 met een supersnelle fel rode FERRARI. Man-3 blij en scheurt met zijn vette car in de paradijs. op een gegeven dag staat man-3 met zijn bloed mooie FERRARI voor de stoplicht met toevallig naast hem man-1 in zijn FIAT. Man-1 en man-3 hebben de raam open staan en praten even over het leuke leven in het paradijs en over het aardseleven en de verdiende beloning in de paradijs. op een gegeven moment zegt man-1 tegen man-3 zie je die vrouw daar op de fietspad op de step, ja zegt man-3 tuurlijk zie ik haar maar ben niet in geinteresseerd. man-1 zegt die vrouw daar heb ik zovaak sex mee gehad en niet ik alleen, anders reed ze niet op een step. man-3 kijkt een beetje denigrerend naar het vrouwtje op het fiets en denk bij zich: verdiende loon vrouwtje. Terwijl het stoplicht op groen springt wilt de FERRARI man optrekken en kan even niet na laten om naar het vrouwtje op de step te kijken. Verdomme schreewt hij: JIJ BENT MIJN VROUW GEWEEST.

OEPS.

Reply With Quote
Old 04-19-2007, 09:50 AM   #9
Hein
IF-Crazy

Een sigaretje roken

En daarna weer sexen :lol: :lol:

Reply With Quote
Old 04-19-2007, 03:17 PM   #10
zidane
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Faya-kroitie
Zidane Beta,

je maakt een fout. Als jij monogaam bent en dus met 1 vrouw alleen wilt doen is geen garantie voor geen soa te krijgen. What about her? verwacht je van haar dat ze ook monogaam blijft?

jij doet met even aan het volgende verhaal denken:

3 mannen komen na de dood via Petrus in de paradijs. Afhankelijk van hun leefstijl op aarde is er een beloning voor ze in de vorm van een auto om mee in de paradijs te rijden.

man-1: *
Petrus vraagt hoe vaak ben je vreemd gegaan? Man-1 zegt eerlijk dat hij 13 keer heeft gedaan. Petrus kijk in zijn boekje en zegt: je krijgt een 2de hands auto en dat wordt een FIAT.

man-2:
Petrus vraagt en man-2 antwoord: ik was heel me leven monogaam tot dat ene moment dat ik een foutje maakte. ik heb nog steeds spijt van zegt *man-2. Petrus kijkt in zijn boekje en schud een beetje links en rechts met het hoofd en zegt: Jij mag met een nieuwste Mercedes rijden in de paradijs.

dn komt man-3 (bv Jij):
Petrus stelt de zelfde vragen en man-3 voelt zich lekker bij en geeft met volle vertrouwen het antwoord..........Ik ben nooit vreemd gegaan Meneer Petrus, ik ben mijn schatje altijd trouw geweest. ik heb heel mijn leven met haar doorgebracht en ik zou zo weer met haar willen trouwen als het mogelijk was. Petrus krijgt met een big smile en beloont man-3 met een supersnelle fel rode FERRARI. Man-3 blij en scheurt met zijn vette car in de paradijs. op een gegeven dag staat man-3 met zijn bloed mooie FERRARI voor de stoplicht met toevallig naast hem man-1 in zijn FIAT. Man-1 en man-3 hebben de raam open staan en praten even over het leuke leven in het paradijs en over het aardseleven en de verdiende beloning in de paradijs. op een gegeven moment zegt man-1 tegen man-3 zie je die vrouw daar op de fietspad op de step, ja zegt man-3 tuurlijk zie ik haar maar ben niet in geinteresseerd. man-1 zegt die vrouw daar heb ik zovaak sex mee gehad en niet ik alleen, anders reed ze niet op een step. man-3 kijkt een beetje denigrerend naar het vrouwtje op het fiets en denk bij zich: verdiende loon vrouwtje. Terwijl het stoplicht op groen springt wilt de FERRARI man optrekken en kan even niet na laten om naar het vrouwtje op de step te kijken. Verdomme schreewt hij: JIJ BENT MIJN VROUW GEWEEST.

OEPS.
OH MIJN GOD.... :shock:

Reply With Quote
Reply

Tags
bent, bevredigd, doe, nadat, wat

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:48 PM.
Vertalen:

Tags