Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-25-2007, 05:48 PM   #31
Nadeem
IF-Addicted

Send a message via MSN to Nadeem

laat hem eerst de helft van zijn achterlijke kapsel afscheuren dan praten we verder...
verder weet ie niks over de islam...dus die praatjes moet ie ook voor zich houden....
Islam geweldadig? en Jezus leeft nog zeker? :?

Reply With Quote
Old 02-26-2007, 11:16 AM   #32
NiniBeebie
IF-Crazy

Send a message via MSN to NiniBeebie Send a message via Yahoo to NiniBeebie

[quote]Originally posted by sadhana+-->
(sadhana)
[quote]
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-26-2007, 07:50 PM   #33
sadhana
IF-Lid

ik mag altijd mijn mening zeggen ook al heb ik daar geen kennis van. En als iemand daar niet naar wil luisteren is dat zijn/haar eigen keuze, dat boeit mij verder niet. sorry dat ik dit zo zwart/wit zie maar ik vindt dat mensen elkaar dingen opleggen wat ze wel en niet moeten doen en daar kan ik niet tegen

Reply With Quote
Old 02-26-2007, 08:31 PM   #34
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Sjongejongejongejongejongejonge ... wat kunnen mensen zich DRUK maken om een paar woorden. Dat jullie al zoveel aandacht aan hem besteden zegt al genoeg over jullie zelf. :?

Die man wil aandacht .. en dat krijgt hij van jullie door zulke uitspraken te doen. Zijn beweringen en statements zijn gebaseerd op lucht. Men hoeft alleen maar de woord "moslim", "Islam", "Koran" in de mond te nemen en mensen zitten er gelijk bovenop met allerlei onzin.

Reply With Quote
Old 02-26-2007, 09:21 PM   #35
Aart Tuynman
IF-Crazy

Wilders wil gewoon weer eens met een krasse uitspraak in het nieuws komen, op een of andere manier komt hij aandacht te kort. Verder vraag ik me af of Wilders de Koran wel eens gelezen heeft.

Een ding valt me trouwens nog mee. Hij verlangt van de moslims dat ze slechts de helft van de Koran eruit scheuren, dus niet eens de hele Koran.

Maar goed, ergens heeft hij wel een punt. In de Koran staan wel een heleboel teksten waarin wordt opgeroepen tot geweld tegen ongelovigen. Moslim extremisten beroepen zich altijd op die teksten om hun acties te rechtvaardigen.

Maar als Wilders eerlijk zou zijn, dan zou hij ook van de joden moeten eisen dat ze de helft van hun Torah eruit scheuren. De joodse Torah staat namelijk ook vol met gewelddadige teksten.

Reply With Quote
Old 02-27-2007, 07:53 AM   #36
Moonwalker
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Aart Tuynman
Wilders wil gewoon weer eens met een krasse uitspraak in het nieuws komen, op een of andere manier komt hij aandacht te kort. Verder vraag ik me af of Wilders de Koran wel eens gelezen heeft.

Maar goed, ergens heeft hij wel een punt. In de Koran staan wel een heleboel teksten waarin wordt opgeroepen tot geweld tegen ongelovigen. Moslim extremisten beroepen zich altijd op die teksten om hun acties te rechtvaardigen.

.
Met zijn krasse uitspraak zegt hij wel wat waarschijnlijk 60% vd Nederlanders denken. Hij heeft nu negen zetles en straks 30 of 40.

Het zijn woorden die mensen samen brengen en het zijn weer woorden die mensen verdelen.

In de Koran staan geen teksten die tot geweld aanroepen. De mensen die in de Koran geloven moeten deze geweld ten opzichte van hun zelf toepassen. Een Islamiet moet streng voor zichzelf zijn, helaas wenden sommigen zich tot de niet Islamiet en wil tegen deze streng zijn.

Reply With Quote
Old 02-27-2007, 09:07 AM   #37
Aart Tuynman
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Moonwalker
Met zijn krasse uitspraak zegt hij wel wat waarschijnlijk 60% vd Nederlanders denken. Hij heeft nu negen zetles en straks 30 of 40.
Ik betwijfel of hij bij de volgende verkiezingen winst zal boeken. Hij stond in de opiniepeilingen ooit op dertig zetels, maar daarna is hij kennelijk ook weer teruggevallen.

Reply With Quote
Old 03-05-2007, 10:34 PM   #38
Tantric Pandit
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Aart Tuynman

Maar als Wilders eerlijk zou zijn, dan zou hij ook van de joden moeten eisen dat ze de helft van hun Torah eruit scheuren. De joodse Torah staat namelijk ook vol met gewelddadige teksten.
Mee eens.

Reply With Quote
Reply

Tags
helft, koran, moeten, moslims, verscheuren

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:23 PM.
Vertalen:

Tags