Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 01-27-2008, 08:05 PM   #1
NiniBeebie
IF-Crazy

Send a message via MSN to NiniBeebie Send a message via Yahoo to NiniBeebie
Exclamation Uri Geller

Heeft er nog iemand gekeken naar Uri Geller Zaterdagavond op SBS6??
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 01-29-2008, 11:50 AM   #2
*Star*
IF-Lid

Ja, ik heb het gezien. Iemand had een rudraksh mala aan, genaamd Ramana. Maarre zijn act was niet echt interessant. Die ene met Patty Brard en nog een man was wel leuk. Toen ze geknepen werd.

Reply With Quote
Old 02-04-2008, 10:39 AM   #3
Fastback
Guest

Quote:
Originally Posted by *Star* View Post
Ja, ik heb het gezien. Iemand had een rudraksh mala aan, genaamd Ramana. Maarre zijn act was niet echt interessant. Die ene met Patty Brard en nog een man was wel leuk. Toen ze geknepen werd.
volgens mij is hij nep...wel een goede mentalist, de rest van de acts heb ik niet gezien.. zag alleen die 2 gasten die met elkaar soort van mentaal verbonden waren en shits gingen oplezen.. ze waren wel goed getrained op elkaar..

wie ik wel wreed vind is darren brown... ik heb een dvd van hem ik weet niet of er filmpjes van hem zijn op internet... vast wel
maar hij is een hele goede mentalist, geen lepeltjes buigen maar echt mentaal mensen voor de gek houden of dingen laten doen...
  Reply With Quote
Old 02-07-2008, 10:44 AM   #4
deejam
Guest

Default nepperij

Ja, maar zo onder de indruk als ik was van de show van vorige week,
zo bleek de show van afgelopen zaterdag één grote doorgestoken kaart.

Het begon met het uitkiezen van ‘de man’ door Nada van Nie. Het viel me op dat ze zich begon te vertellen bij de laatste passen. Ik had het gelukkig opgenomen, en teruggekeken bleek dat ze 23 passen nodig had i.p.v. 20. Samen met de 31 passen van de sbs dame zijn dat er 54 en geen 51 zoals op het formulier stond.
Per-ongeluk expres vekeerd geteld nada?

Mijn verbazing werd nog groter toen het Patty Brard intermezzo van Uri een goochetruc bleek die ik nog kende van mijn middelbare schooltijd, jaren ’80.
Het werkt heel simpel: Do try this at home!!

Zet een aantal cijfers o.i.d. in een cirkel of op een rij.
Zet voor één van die getallen de aanlooptekentjes, in het geval van Uri 2 streepjes en een kruis, dus zeg 3 stuks.
De kneep zit hem erin dat als je hetzelfde aantal stappen terug telt als heen, (beginnend bij het eerste tekentje) je PER DEFINITIE het aantal symbooltjes, in dit geval dus 3 stappen, voorbij het eerste cijfer dat je tegenkomt na de tekentjes, uitkomt, of je nou 4 stappen, 10 of 100 heen en terug neemt.
Dat was bij Uri frans bauer, het ‘anker’ punt waar iedereen op uit kwam, de rest is gesneden koek.

In het onderstaand voorbeeld: kies 4 stappen, begin bij het onderste bolletje en ga dan 4 stappen naar boven. Dus: → bolletje, → bolletje, → 7, → 6.
Als je vervolgens weer hetzelfde aantal stappen, dus 4, naar beneden gaat kom je uit bij 10.
Doe dit nou ook eens met 3, 5 ,6, 7, 8 of 9 stappen.
Je ziet dat je steeds bij 10 uitkomt.
en waarom!

1
2
3
4
5
6
7 ●
8 ●
9 ● ↑ heen
10
11

Niets geen mentalisme dus.

Ook de laatste truc met de pistolen bleek niet erg zorgvuldig opgezet. Wie wel eens naar CSI, Mythbusters, Forensic detectives, etc kijkt weet dat schietrafels altijd aan de kant horen te zitten waar de kogel het betreffende object verlaat. En vooral ook waarom.
In dit geval zaten ze echter aan de voorkant! En hoogstwaarschijnlijk ook aan de achterkant.
Grote kans dat er een klein explosiefje in de schietschijf was verborgen.

De allergrootste afknapper van deze show vond ik het zogenaamde moralisme van Uri.
Hij sprak schande van de truc met de man die zijn hart stop zette.
Wat moeten kinderen daar wel niet van denken!!
Nou, Uri, als je consequent was geweest had je in dat verband de man met de pistolen minstens een verbanning naar Siberië moeten toewensen, maar nee, die was senationeel!
Tot zover dus de importantie van zijn persoonlijkheid en charisma, die blijkt dus gewoon nep te zijn.

Ik denk dat het komend weekend maar weer gewoon idols wordt.
  Reply With Quote
Old 02-08-2008, 09:57 AM   #5
Fastback
Guest

Quote:
Originally Posted by deejam View Post
Ja, maar zo onder de indruk als ik was van de show van vorige week,
zo bleek de show van afgelopen zaterdag één grote doorgestoken kaart.

Het begon met het uitkiezen van ‘de man’ door Nada van Nie. Het viel me op dat ze zich begon te vertellen bij de laatste passen. Ik had het gelukkig opgenomen, en teruggekeken bleek dat ze 23 passen nodig had i.p.v. 20. Samen met de 31 passen van de sbs dame zijn dat er 54 en geen 51 zoals op het formulier stond.
Per-ongeluk expres vekeerd geteld nada?

Mijn verbazing werd nog groter toen het Patty Brard intermezzo van Uri een goochetruc bleek die ik nog kende van mijn middelbare schooltijd, jaren ’80.
Het werkt heel simpel: Do try this at home!!

Zet een aantal cijfers o.i.d. in een cirkel of op een rij.
Zet voor één van die getallen de aanlooptekentjes, in het geval van Uri 2 streepjes en een kruis, dus zeg 3 stuks.
De kneep zit hem erin dat als je hetzelfde aantal stappen terug telt als heen, (beginnend bij het eerste tekentje) je PER DEFINITIE het aantal symbooltjes, in dit geval dus 3 stappen, voorbij het eerste cijfer dat je tegenkomt na de tekentjes, uitkomt, of je nou 4 stappen, 10 of 100 heen en terug neemt.
Dat was bij Uri frans bauer, het ‘anker’ punt waar iedereen op uit kwam, de rest is gesneden koek.

In het onderstaand voorbeeld: kies 4 stappen, begin bij het onderste bolletje en ga dan 4 stappen naar boven. Dus: → bolletje, → bolletje, → 7, → 6.
Als je vervolgens weer hetzelfde aantal stappen, dus 4, naar beneden gaat kom je uit bij 10.
Doe dit nou ook eens met 3, 5 ,6, 7, 8 of 9 stappen.
Je ziet dat je steeds bij 10 uitkomt.
en waarom!

1
2
3
4
5
6
7 ●
8 ●
9 ● ↑ heen
10
11

Niets geen mentalisme dus.

Ook de laatste truc met de pistolen bleek niet erg zorgvuldig opgezet. Wie wel eens naar CSI, Mythbusters, Forensic detectives, etc kijkt weet dat schietrafels altijd aan de kant horen te zitten waar de kogel het betreffende object verlaat. En vooral ook waarom.
In dit geval zaten ze echter aan de voorkant! En hoogstwaarschijnlijk ook aan de achterkant.
Grote kans dat er een klein explosiefje in de schietschijf was verborgen.

De allergrootste afknapper van deze show vond ik het zogenaamde moralisme van Uri.
Hij sprak schande van de truc met de man die zijn hart stop zette.
Wat moeten kinderen daar wel niet van denken!!
Nou, Uri, als je consequent was geweest had je in dat verband de man met de pistolen minstens een verbanning naar Siberië moeten toewensen, maar nee, die was senationeel!
Tot zover dus de importantie van zijn persoonlijkheid en charisma, die blijkt dus gewoon nep te zijn.

Ik denk dat het komend weekend maar weer gewoon idols wordt.
haha classic ok.... geen mentalist dus. Had wel op 1 youtube filmpje gezien dat hij met magneet te werk ging..
en bij de liveshow ergens in 1970 ofzo werd hij verrast met allemaal metalen lepels en iets dergelijks, maar hij kon niks doen. hij moest zich voorbereiden ofzo......

skip idols check darren brown........ hij is wel dope, hij doet wel gekke shit met mensen...
  Reply With Quote
Reply

Tags
geller, uri

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:45 PM.
Vertalen:

Tags