Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 07-08-2007, 06:07 PM   #1
Abhimanyu117
IF-Lid

Default Zuiderpark

Naar aanleiding van dit artikel vraag ik me af, of het bij woorden blijft of toch...

m.a.w. wie gaat de zuiderpark milan boycotten?

http://www.indianfeelings.com/columns/colu...zuiderpark.html
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 07-08-2007, 10:14 PM   #2
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Default Re: Zuiderpark

Quote:
Originally posted by Abhimanyu117
Naar aanleiding van dit artikel vraag ik me af, of het bij woorden blijft of toch...

m.a.w. wie gaat de zuiderpark milan boycotten?

http://www.indianfeelings.com/column...uiderpark.html

ik vind dat die schrijver wel gelijk heeft, als het een feest is dan moet het voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen de mensen die het willen/kunnen betalen...
Waarom naar zoiets gaan als je het elders ook kan krijgen, dan wel gratis dan wel goedkoper te betalen.
Er zijn zoveel manieren om je cultuur je eigen te maken...
Multiculturele evenement dient gratis te zijn... dat er kraampjes zijn is dan natuurlijk een ander verhaal...

Reply With Quote
Old 07-09-2007, 12:21 AM   #3
Abhimanyu117
IF-Lid

Default Re: Zuiderpark

Quote:
Originally posted by vissie-j+-->
QUOTE(vissie-j)
Quote:

Reply With Quote
Old 07-09-2007, 07:00 AM   #4
Guest_vijai_*
Guest

Ik weet zeker, iedereen, geeft dagelijks meer dan 3 euro uit, voor iets wat ze niet nodig hebben, ritje kwakoe leuk, geen entree ook leuk, benzine betalen om daar te komen heel goed. geldt trouwens ook om naar DH te komen.

Surinaame aan de maas, in rotterdam, entree 10 euro, geen probleem we betalen,
milan in rdam, entree 2 euro per entree, dus later terug gaan, is weer betalen.
mela tour entree 2,50 geen probleem we betalen,
mela lounge entree 3 euro oh ook geen probleem we betalen,
naar scheveningen, 2,20 euro per uur parkeren, oh doen we graag, lekker aan zee, is wel per auto dus zal wel goed zijn.
maaaaaaaarrrr milan zuiderpark, 3 euro betalen,, mi gado, dat is wel heel er veel.

Voor degenen die niet weten, toegang voor kinderen tot 5 jaar is gratis, dus waar hebben jullie het over, beveiliging, grote podia, zuiderpark betalen voor gras beschadiging, oh en niet vergeten, de arme dieren die last hebben van geluid en jullie, daar moet ook door stichting betaadl worden.

3 euro om elkaar op te zoeken, omdat we mekaar niet bellen, effe naar elkaar toekomen, om dat we het druk druk druk hebben, kost geld.
Effe broer, of familie op te zoeken, milan geeft een rede om met elkaar af te spreken, want daar gaan we toch erheen, en diegenen die het boycot omdat die zogenaamd geen geld heeft, hebben volgens geen priveleven of voelen zich verheven (waarheen tja god zal het weten).

Armoede zeggen jullie en nemen vrouwen met kinderen als voorbeeld, hebben jullie wel eens afgevraagd hoe zij in dat positie is gekomen.....

Of heb ik ongelijk.

PS heb je geen 3 euro, doe dan mee als vrijwilliger/ster. (vele handen maken het werk lichter), en je krijgt ook een vergoeding. of wisten jullie dat niet. Ik doe al 3 jaar mee als vrijwilliger.
gratis entree, gratis eten en drinken, en ook geld baaja, .
Maar nee hoor dat gaan 'we' niet doen, stel je eens voor dat je vriend/in of familie je ziet werken op Milan, ow dat is toch verschrikkelijk, lok ka boli (wat zullen ze wel zeggen).

Tot op Milan welke dan ook..
Radjesh
  Reply With Quote
Old 07-16-2007, 10:36 PM   #5
Soedjata
IF-Crazy

ik ga wel <_<
BuT i No i CaN'T FoLLoW oNe

Reply With Quote
Old 07-17-2007, 07:58 PM   #6
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

Als je leuk vindt om ernaartoe te gaan of je hebt je er al het hele jaar op verheugd, gewoon gaa! Mij boeit 't al jaren niet meer.

Reply With Quote
Old 07-17-2007, 10:52 PM   #7
...malai
IF-Crazy

:bigemo_harabe_net-171:

Reply With Quote
Old 07-20-2007, 06:27 PM   #8
Panna
IF-Lid

(Guest_vijai_* @ Jul 9 2007, 08:00 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Armoede zeggen jullie en nemen vrouwen met kinderen als voorbeeld, hebben jullie wel eens afgevraagd hoe zij in dat positie is gekomen.....[/b]
Wat wil je met bovenstaande zeggen..? Dat deze vrouwen het aan hun zelf te danken hebben? Alsjeblief zeg...

Wat betreft het boycotten? Deze mensen zullen er niet veel mee bereiken...Gezien het feit dat het er elk jaar stervensdruk is zal het de organisatie weinig tot niks uitmaken. Nog erger ze merken er totaal niks van!

Voor de mensen die steen en been zitten te klagen, wat wil je eraan doen om de goeie ouwe tijden weer te beleven? Als je het zo jammer vindt hoe het er nu aan toe gaat, doe er dan wat aan, onderneem actie, want met thuis op de bank zitten klagen bereik je niks...

Feit blijft nou eenmaal dat er door het hele land met subsidie gelden gesjoemeld wordt....

Anyway, als het mooi weer is en ik ben in de buurt dan zal ik zeker een bezoekje brengen aan Milan...hoe dan ook, t blijft gezellig...

Reply With Quote
Old 07-20-2007, 11:28 PM   #9
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

(Abhimanyu117 @ Jul 9 2007, 12:21 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
ik vind dat die schrijver wel gelijk heeft, als het een feest is dan moet het voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen de mensen die het willen/kunnen betalen...
Waarom naar zoiets gaan als je het elders ook kan krijgen, dan wel gratis dan wel goedkoper te betalen.
Er zijn zoveel manieren om je cultuur je eigen te maken...
Multiculturele evenement dient gratis te zijn... dat er kraampjes zijn is dan natuurlijk een ander verhaal...
Precies deze gasten krijgen zoveel subsidie van de gemeente en toch moeten ze de kosten eruit halen een eet kraam kost minimaal 1000 euro...
wat is dat...??
Net als Bhola is men bezig om zichzelf te verrijken...triest... Toch kan de gemeente den haag niet zonder zuiderpark milan omdat dit negatief naar de inwoners staat...Wie vind het wiel opnieuw uit?[/b]
Wat een kraam kost doet mij er niet toe,
wat ik wel weet is dat zo'n verkoper zijn/haar kosten eruit wilt halen en als kan ook winst wilt maken,
zo'n evenement word gesponserd, ik vind dat als zo'n evenement gesponserd word dat de entree best gratis kan, de kosten voor het evenement moet verhaalt worden bij de gene die iets aanbieden en/of optreden (ofwel de verkopers en de bandjes). Samen dien je het gezellig te maken, Niet alleen de klant dient voor alles te betalen.

voorbeeld Zomer carneval, hele stoet die van het ene kant van de stad naar de andere kant van de stad gaan, kosten voor de organisators, die deze kosten terugverhalen bij de gene die iets meedoen en/of de sponsers aanspreken.

Vervolgens mag men dan denken/zeggen dat als de kosten op de verkopers gehaald dient te worden, dan blijven de verkopers weg, omdat ze dan goed moeten calculeren.

Jij spreekt over subsidie, Subsidie is een 'klein' inkomen, is maar een deel van de kosten, de gemeente zal achteraf kosten als 'milieuvervuiling' in rekening brengen. Omdat Den Haag het stuk is waar de meeste hindoes wonen is dat het beste plek om een milan te houden. Verder dacht ik over sponsers, Milans kent al sponsers, waarom zouden die niet meer kunnen betalen?

(Guest_vijai_* @ Jul 9 2007, 07:00 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Ik weet zeker, iedereen, geeft dagelijks meer dan 3 euro uit, voor iets wat ze niet nodig hebben, ritje kwakoe leuk, geen entree ook leuk, benzine betalen om daar te komen heel goed. geldt trouwens ook om naar DH te komen.

Surinaame aan de maas, in rotterdam, entree 10 euro, geen probleem we betalen,
milan in rdam, entree 2 euro per entree, dus later terug gaan, is weer betalen.
mela tour entree 2,50 geen probleem we betalen,
mela lounge entree 3 euro oh ook geen probleem we betalen,
naar scheveningen, 2,20 euro per uur parkeren, oh doen we graag, lekker aan zee, is wel per auto dus zal wel goed zijn.
maaaaaaaarrrr milan zuiderpark, 3 euro betalen,, mi gado, dat is wel heel er veel.

Voor degenen die niet weten, toegang voor kinderen tot 5 jaar is gratis, dus waar hebben jullie het over, beveiliging, grote podia, zuiderpark betalen voor gras beschadiging, oh en niet vergeten, de arme dieren die last hebben van geluid en jullie, daar moet ook door stichting betaadl worden.
[/b]
Natuurlijk geeft iedereen meer dan 3 euro's uit,
Ik vind dat een evenement toch gratis entree dient te hebben, wat er allemaal bijstaat mag geld kosten, (dus die kraampjes en eten en drinken), dat is nog logisch.

Dat een stichting iets organiseerd vind ik prima, ik zelf heb bij een stichting gewerkt, maar zover ik weet vraagt de gemeeente offertes aan diverse stichtingen, dat wat de gemeente het beste prijs lijkt daar gaat de gemeente mee in onderhandeling.
Aan de hand van die prijskaart kan een stichting ook nadenken wat de kosten zullen zijn en wat ze dus minimaal moeten vragen. aangezien een stichting een NON-profit organisatie is, zijn ze niet winststrevend!

(Guest_vijai_* @ Jul 9 2007, 07:00 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
3 euro om elkaar op te zoeken, omdat we mekaar niet bellen, effe naar elkaar toekomen, om dat we het druk druk druk hebben, kost geld.
Effe broer, of familie op te zoeken, milan geeft een rede om met elkaar af te spreken, want daar gaan we toch erheen, en diegenen die het boycot omdat die zogenaamd geen geld heeft, hebben volgens geen priveleven of voelen zich verheven (waarheen tja god zal het weten).

Armoede zeggen jullie en nemen vrouwen met kinderen als voorbeeld, hebben jullie wel eens afgevraagd hoe zij in dat positie is gekomen.....

Of heb ik ongelijk.

PS heb je geen 3 euro, doe dan mee als vrijwilliger/ster. (vele handen maken het werk lichter), en je krijgt ook een vergoeding. of wisten jullie dat niet. Ik doe al 3 jaar mee als vrijwilliger.
gratis entree, gratis eten en drinken, en ook geld baaja, .
Maar nee hoor dat gaan 'we' niet doen, stel je eens voor dat je vriend/in of familie je ziet werken op Milan, ow dat is toch verschrikkelijk, lok ka boli (wat zullen ze wel zeggen).

Tot op Milan welke dan ook..
Radjesh
[/b]
Als je een milan vind om elkaar opte zoeken dan vind ik dat nog wel erg ver gezocht, een milan kom je mensen tegen, dan wel toevallig dan wel afgesproken. Maar waarom zou je met mensen afspreken als je toch geen contact hebt (omdat het 'druk' is). als je het druk hebt, dan heb je toch ook geen tijd voor een milan?
Als je geen tijd hebt te telefoneren hoe kan je dan afspreken?
wil je met iemand contact, dan kan je die houden, dan bel je die gene af en toe.
Echte vrienden blijven, neppe vrienden komen alleen wanneer het goed met je gaat. Familie die om je geven zullen je zoeken, familie die niks om je geven zullen voor je neus leuk en aardig doen, maar je een mes in je rug steken.
Sommige mensen kennen je alleen als ze je nodig hebben voor iets, maar daarnaast kennen ze je niet.
Dus tja, als iemand echt om je geeft dan zal die contact met je houden, zal die bij je blijven in goede en slechte tijden, zal die gene je ook VRAGEN om naar een milan te gaan e.d.
Op een milan komen vele mensen, sommige wil je ontmoeten en sommige weer niet.
Sommige heb je lang niet gezien en sommige vind je leuk om terug te zien of jusit niet.
Maar waar het om gaat bij mij, mensen die om je geven, zullen altijd bij je zijn, die zullen niet alleen wachten tot een milan komt.
Waar een goede kant is zit ook een slechte kant!
Alleen moet je die per situatie zelf vinden/ontdekken.

3 euro is niet veel. Maar mij gaat het om het idee, iemand kan rijk zijn of arm. Dat kan je niet altijd zien aan iemands gezicht of kleding.
Wat hebbn anderen eigenlijk te zeggen? doe wat JIJ wilt, doe dat jou perfectie geeft, ga niet over anderen oordelen, laat ieder doen wat voor hem/haar het best is!!!!!

(Panna @ Jul 20 2007, 06:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Wat wil je met bovenstaande zeggen..? Dat deze vrouwen het aan hun zelf te danken hebben? Alsjeblief zeg...

Wat betreft het boycotten? Deze mensen zullen er niet veel mee bereiken...Gezien het feit dat het er elk jaar stervensdruk is zal het de organisatie weinig tot niks uitmaken. Nog erger ze merken er totaal niks van!

Voor de mensen die steen en been zitten te klagen, wat wil je eraan doen om de goeie ouwe tijden weer te beleven? Als je het zo jammer vindt hoe het er nu aan toe gaat, doe er dan wat aan, onderneem actie, want met thuis op de bank zitten klagen bereik je niks...

Feit blijft nou eenmaal dat er door het hele land met subsidie gelden gesjoemeld wordt....

Anyway, als het mooi weer is en ik ben in de buurt dan zal ik zeker een bezoekje brengen aan Milan...hoe dan ook, t blijft gezellig...[/b]

klagen helpt niet, wil je iets bereiken dan MOET JE handelen... praatjes vullen immers geen gaatjes.

ofwel, klopt wat je zegt...

Reply With Quote
Reply

Tags
zuiderpark

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:23 PM.
Vertalen:

Tags