Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-14-2004, 06:37 PM   #1
Nandoe

Default Oproep: getalenteerde schrijvers

Beste Forum-bezoekers,

Zoals jullie allen weten komt binnenkort de nieuwe HSFN-site online. Onze nieuwe site zal verrassende :o en zeer informatieve functies bevatten.

Voor de mainsite zijn wij op zoek naar schrijvers die eenmalig of op regelmatige basis artikel(en) zou willen schrijven voor de mainsite.

De artikelen kunnen o.a. de volgende onderwerpen betreffen, zoals informatie over de Hindoe dharm, de actuele onderwerpen, de geschiedenis en wetenswaardigheden van India, Suriname of Nederland, studentenzaken, de Hindoestaanse samenleving etc.

Indien jij interesse hebt, reageer dan snel en stuur een mailtje naar redactie@hsfn.nl Vermeld hierin je NAW-gegevens, de onderwerpen/vraagstukken waar jij over wilt schrijven en een korte motivatie.

Met vriendelijke groet,

redactie HSFN
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 02-16-2004, 12:45 PM   #2
DakuRani
IF-Beginner

Send a message via MSN to DakuRani
Default Re:Oproep: getalenteerde schrijvers

dus geen sprookjes :'(

Reply With Quote
Old 05-22-2004, 01:28 PM   #3
dewanand
Verbannen
IF-Lid

Default Re: Oproep: getalenteerde schrijvers

ik heb die hsfn redactie al gemaild maar geen enkele reactie ontvangen.
misschien nemen zij mij niet serieus, hoewel mijn website de grootste hindoestaanse literaire site is van Nederland.

om te zien hoe deskundig de redactie van hsfn is.

Jai Jai Bharat,

Dewanand
hindoe schrijver

Reply With Quote
Old 05-23-2004, 12:15 PM   #4
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by dewanand
misschien nemen zij mij niet serieus, hoewel mijn website de grootste hindoestaanse literaire site is van Nederland.

Jai Jai Bharat,

Dewanand
hindoe schrijver

Weet je.....heeeeeeeeeeeel misschien ligt het wel aan jouw capaciteiten als schrijven, heb je daar weleens bij stil gestaan? Interessant trouwens, dat jij je eigen site benoemd tot de grootste site...
Ik zou zeggen, mail ze opnieuw? Dan hoef jij tenminste niet meer in spanning te zitten over de afloop!

Reply With Quote
Old 05-23-2004, 08:46 PM   #5
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna

Quote:

Jai Jai Bharat,

Dewanand
hindoe schrijver

Dewanand
ik geef ze wel groot gelijk want die EGO van je heeft je hersens stil gezet met denken
begrijp jouw echt niet he eerst beledig je hindoestanen en dan wil je nog iets over hindoestanen gaan schrijven
ieder geval ik zou jouw niet aannemen maar okay dat ben ik dan

Reply With Quote
Old 06-19-2006, 10:09 AM   #6
dewanand
Verbannen
IF-Lid

Ik heb in mijn eentje het hele blanke ras verslagen en mijn heilige oorlog gaat door tot mijn dood..

ik heb al die onderontwikkelde en bange hindoestaantjes helemaal niet nodig hoor.
De gaskamers worden al warm gestookt voor de hindoetjes in Nederland hoor en dat doen zij zelf ook.

hindoestanen zijn een verloren etnische groep in Nederland en zijn verdoemd om totaal vernietigd te worden.

zelfmoord, zelfhaat en zelfonderdrukking zijn de enige dingen die hindoes goed kunnen.
daarom vluchten zij overal en daarom veracht men hen overal ter wereld. lafheid in jullie ondergang.

dewanand

Reply With Quote
Old 06-19-2006, 12:25 PM   #7
imported_Arjun
IF-Crazy

Zouden ze je niet nog een keertje willen tussen de vier muren? :-\

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation

Reply With Quote
Old 06-19-2006, 02:46 PM   #8
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Ik heb in mijn eentje het hele blanke ras verslagen en mijn heilige oorlog gaat door tot mijn dood..

ik heb al die onderontwikkelde en bange hindoestaantjes helemaal niet nodig hoor.
De gaskamers worden al warm gestookt voor de hindoetjes in Nederland hoor en dat doen zij zelf ook.

hindoestanen zijn een verloren etnische groep in Nederland en zijn verdoemd om totaal vernietigd te worden.

zelfmoord, zelfhaat en zelfonderdrukking zijn de enige dingen die hindoes goed kunnen.
daarom vluchten zij overal en daarom veracht men hen overal ter wereld. lafheid in jullie ondergang.

dewanand
:-\

Reply With Quote
Old 09-21-2007, 11:17 AM   #9
dewanand
Verbannen
IF-Lid

lafheid, zwakheid en zelfhaat zorgen voor een uitroeiing van alle hindoes wereldwijd.

enige wat hindoes goed kunnen is elkaar als ratten discrimineren.

kijk hoe men mij overal uitsluit en discrimineert.

ga zo door hindoestanen, roei je zelf uit.

ik zie geen hindoeisme meer, maar koelienisme.

dewanand

Reply With Quote
Old 10-10-2007, 07:43 AM   #10
sarojni
IF-Crazy

Ik denk niet dat een oorlog tegen de blanken ....in "hun land" notabene zo een goed idee is en zo een goede oplossing. We moeten juist beter met elkaar leren te leven. Hindoes moeten leren dan je heel goed in een land als nederland kunt leven zonder je eigelijk cultuur te vergeten. Ik denk dat het een betere levensdoel zou zijn om hindoes trotser op hun dharma te maken en meegeven dat leven in nederland met behoud v eigen cultuur heel goed samen gaat.
Tot je dood blijven strijden tegen het "blanke ras" is nutteloos...Oorlog is altijd nutteloos....brengt alleen maar onnodig leed en frustratie met zich mee.

Reply With Quote
Reply

Tags
getalenteerde, oproep, schrijvers

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:01 AM.
Vertalen:

Tags