Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-17-2004, 06:50 PM   #1
maggan
IF-Crazy

Default Als er geen mannen waren, zouden vrouwen....................

...........geen make-up gebruiken. Ze trekken uren ervoor uit om zichzelf een beetje mooier? te maken om voor de dag te komen. Ze hopen dan dat ze de aandacht van mannen kunnen trekken (de zwakkelingen trappen erin); dit geldt voor vrijgezellen alswel voor getrouwde vrouwen.

Vrouwen die dit doen voelen zich onzeker en denken dat make-up de oplossong is voor hun onzekerheid. Elke vrouw is van nature mooi!!!; of zij licht of donker van huidskleur is, flaporen of kleine oren heeft etc. etc. etc.

Door make-up te gebruiken plegen ze aanslag op hun huid wat hen vrij snel ouder laat uitzien. Gevolg daarvan is dat ze nˇg meer kilo's make-up moeten gebruiken om enigzins een beetje jong/mooi uit te zien.

Geef mij maar een simpel/eenvoudig vrouwtje ZONDER make-up, dan hoef ik dat troep (lippenstift etc.) niet in te slikken tijdens......................

Ok?
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 04-17-2004, 09:21 PM   #2
Mitra
IF-Lid

Default Re: Als er geen mannen waren, zouden vrouwen....................

wat is er mis met een beetje mascara en kajol???? ik bedoel kajol heeft ook betekenis... tegen boze oog... niet dat ik er helemaal in geloof ofzo.... :-\

Reply With Quote
Old 04-18-2004, 10:13 AM   #3
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Ik vind dat mensen moeten doen waar zij zich prettig bij voelen als zij make up op willen doen dan doen ze dat toch gewoon.....En wie zegt dat ze het opdoen speciaal voor de man...

Reply With Quote
Old 04-19-2004, 06:54 PM   #4
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Iedereen bepaald zelf of ze wel of geen make-up gebruiken. Als ze daardoor meer zelfverzekerd zijn, dan is dat een pluspunt.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 04-19-2004, 08:30 PM   #5
sarojni
IF-Crazy

ik gebruik nauwelijks make up...maar als ik het doe niet voor jongens..........als ze willen kijken kijken ze maar ...hun problem....

Tis ook goed voor je eigen zelf beeld als jer een beetje "om aan te zien" uit ziet...

trouwens...wie zegt dat jongens/mannen geen make up gebruiken..... ??????????????
ik bedoel...ik zet geen druppel gel in mn haar..........maar je hebt van die jongens die liters of kilos...van dat spul gebruiken op een dag.........das ook een vorm v make up

Reply With Quote
Old 04-19-2004, 09:06 PM   #6
Varsham
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by sarojni
ik gebruik nauwelijks make up...maar als ik het doe niet voor jongens..........als ze willen kijken kijken ze maar ...hun problem....

Tis ook goed voor je eigen zelf beeld als jer een beetje "om aan te zien" uit ziet...

trouwens...wie zegt dat jongens/mannen geen make up gebruiken..... ??????????????
ik bedoel...ik zet geen druppel gel in mn haar..........maar je hebt van die jongens die liters of kilos...van dat spul gebruiken op een dag.........das ook een vorm v make up
Liters of kilos :o Dat is weer te veel van het goede sarojni!!! Maar ja soms komt het weleens voor dat mijn haar niet goed wilt zitten en je hebt haast in de ochtend, dus dan doe ik er extra gel in om het goed te laten zitten.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

Reply With Quote
Old 04-19-2004, 09:21 PM   #7
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham

Liters of kilos* :o Dat is weer te veel van het goede sarojni!!! Maar ja soms komt het weleens voor dat mijn haar niet goed wilt zitten en je hebt haast in de ochtend, dus dan doe ik er extra gel in om het goed te laten zitten.
jah oke...maar dat ben jij.....jij bent een goeie, sidha sadha jongen.... maar je hebt egt sommige mensen die dat doen. weet je er was vorig jaar zelf een jongen die tijdens t schriftelijk examen een grote pot gel op zn tafel legde.. :o....... offie er iets mee gedaan heeft weet ik niet want ik was druk bezig met mn examen

Reply With Quote
Old 04-19-2004, 10:16 PM   #8
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by maggan
Dat jij het over vrouwtjes hebt, bevestigt het beeld wat ik van je heb, weer eens, Maggan

Ik denk dat het inderdaad zo is dat vrouwen makeup gebruiken om daarmee mooi voor de dag te komen. Ze doen dat echter heus niet allemaal om mannen te trekken. Gelukkig zijn er veel dames, voor wie het geen primaire behoefte is om mannen aan te trekken! Ook geen secundaire, trouwens...
Makeup wordt niet alleen gebruikt om te camoufleren, maar ook om te benadrukken. Met mascara komen je van nature al mooie oogjes, NOG mooier uit!

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 08:59 AM   #9
Varsham
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by sarojni

jah oke...maar dat ben jij.....jij bent een goeie, sidha sadha jongen.... maar je hebt egt sommige mensen die dat doen. weet je er was vorig jaar zelf een jongen die tijdens t schriftelijk examen een grote pot gel op zn tafel legde.. :o....... offie er iets mee gedaan heeft weet ik niet want ik was druk bezig met mn examen
Misschien had ie die pot gel meegenomen als mascotte, zodat het geluk zou brengen bij het maken van zijn tentamen!!! ;D

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 09:28 AM   #10
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Ishika
En wie zegt dat ze het opdoen speciaal voor de man...
Ik :)

Reply With Quote
Reply

Tags
als, geen, mannen, vrouwen, waren, zouden
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:07 PM.
Vertalen:

Tags