Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 05-08-2005, 11:18 AM   #121
imported_Arjun
IF-Crazy

Default Re: :D Arjun :D

Oh ja ! Wat betreft: *!! Arjun VS Sub !!....

Hij is niet gekomen... *:'(

Ik heb anderhalve uur op hem gewacht en moest toen helaas tegen iemand anders vechten. De arme jongen wist niet dat ik vol hoop en verwachting zat op de komst van Sub... *:( hij heeft het zwaar gehad, nah Robin? *;D

Hahaah Robin vroeg me achteraf nog waarom ik zo wild was, het antwoord daarop laat ik maar tussen mij en Robinnetje. :-[

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 11:32 AM   #122
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Arjun Dhananjaya
Oh ja ! Wat betreft: *!! Arjun VS Sub !!....

Hij is niet gekomen... *:'(

Ik heb anderhalve uur op hem gewacht en moest toen helaas tegen iemand anders vechten. De arme jongen wist niet dat ik vol hoop en verwachting zat op de komst van Sub... *:( hij heeft het zwaar gehad, nah Robin? *;D

Hahaah Robin vroeg me achteraf nog waarom ik zo wild was, het antwoord daarop laat ik maar tussen mij en Robinnetje.* :-[
hurt feelings ??? ;D

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 09:07 PM   #123
vishvamitra
IF-Lid

Send a message via MSN to vishvamitra Send a message via Yahoo to vishvamitra

Quote:
Oh ja ! Wat betreft:* !! Arjun VS Sub !!....

Hij is niet gekomen...* :'(

Ik heb anderhalve uur op hem gewacht en moest toen helaas tegen iemand anders vechten. De arme jongen wist niet dat ik vol hoop en verwachting zat op de komst van Sub...* :( hij heeft het zwaar gehad, nah Robin?* ;D

Hahaah Robin vroeg me achteraf nog waarom ik zo wild was, het antwoord daarop laat ik maar tussen mij en Robinnetje. :-[
tja arme sub heeft halve moerwijk uitgekamd maar die idioote moerwijkers die ik ontmoet heb op straat konden mij geen weg wijs maken.

na anderhalve uur zoeken kwam ik ergens bij takdier boys club ofzo. en aan de overkant heb je een thai boks school. dus in anderhalve uur hebben die idiooten mij daar gestuurd. niemand ken anna blammenplein. alleen fruitweg kon één oude vrouw mij zeggen waar dat was.

kan je geloven. ik had een zeer slechte dag gehad gisteren. ( hey sarojni ik denk dat arjun mij wilde rammelen. are ab to aagya dede ki ham oke pithi. kaisa dost haile. :( )

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 10:33 PM   #124
imported_Archana
IF-Addicted

Send a message via MSN to imported_Archana

Je had je beter moeten voorbereiden* Op internet kon je makkelijk zoeken waar je moest zijn* Het is namelijk niet ver vanaf fruitweg.

Je hebt tenminste heel mijn wijk al gezien* ;D* ;D* ;D* ;D

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 10:42 PM   #125
vishvamitra
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Lieve Baby
Je had je beter moeten voorbereiden* Op internet kon je makkelijk zoeken waar je moest zijn* Het is namelijk niet ver vanaf fruitweg.

Je hebt tenminste heel mijn wijk al gezien* ;D* ;D* ;D* ;D
geloof mij ik had genoeg voorbereid. mensen kennen de plaatsen zelfs niet. vanaf station tot fruitweg heb ik 12 mensen gevraagd naar fruitweg. en niemand behalve een oude dame wist welke straat fruitweg is. tja ik had wat beters verwacht. maar ok ik zou graag de straat naam en nummer van het gebouw willen hebben. dat is makelijker.

gezien arjun zn energieke training denk ik dat hij mij wilde aframmelen. dus ik ben toch blij dat ik niet ben aangekomen.
want ik mag van iemand arjun niet slaan. :( ik denk niet dat het leuk is om pakslaag te krijgen. maar ok ik heb niemand beloofd hé. arjun tot volgende week. en gelieve mij het adress te geven.*

ps. gezien jou enegrie om met mij te oefenen neem wat ijs mee.

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 10:43 PM   #126
imported_Arjun
IF-Crazy

Hey mooie meid, ipv dat je zelf komt, kom je met een slap en ongeloofwaardig excuus? Je kon het niet vinden terwijl je in DH woont, terwijl je allang weet had van de locatie en terwijl de infrastructuur erom heen uitstekend is? Zeg dan liever dat je gewoon op de wc zat ofzo? *:-[ :-*

Quote:
Originally Posted by SuB CeRo 0°
( hey sarojni ik denk dat arjun mij wilde rammelen. are ab to aagya dede ki ham oke pithi. kaisa dost haile. :( )
Verschijn eerst maar eens op je afspraken flashertje, slaap lekker moenna. ;D

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 10:46 PM   #127
imported_Arjun
IF-Crazy

...ik ben je vriendje niet met wie je zo even afspreekt? Ik heb wel betere dingen te doen dan meer dan 1 keer op je komst te hopen en op je te wachten.

Via Robin had je ruim van te voren adres, tijd etc. doorgekregen via PM.
Praat er aub niet meer over, ik/wij weten voldoende.

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 10:50 PM   #128
vishvamitra
IF-Lid

Quote:
Hey mooie meid, ipv dat je zelf komt, kom je met een slap en ongeloofwaardig excuus? Je kon het niet vinden terwijl je in DH woont, terwijl je allang weet had van de locatie en terwijl de infrastructuur erom heen uitstekend is? Zeg dan liever dat je gewoon op de wc zat ofzo? *:-[ :-*

Verschijn eerst maar eens op je afspraken flashertje, slaap lekker moenna. ;D

moenna ??? ik dacht dat jij de Bhai (gunda) was.

maar tja ik zal je wel wijzen wie moesa bhai is.

ongeloofwaardig excus. ??? nou ik kan je wijzen waar die thakdir groups ofzo is. geloof mij.

geef het adress en ik ben er (alleen kan ik op 14 moet iemand opzoeken).
Quote:
...ik ben je vriendje niet met wie je zo even afspreekt? Ik heb wel betere dingen te doen dan meer dan 1 keer op je komst te hopen en op je te wachten.

Via Robin had je ruim van te voren adres, tijd etc. doorgekregen via PM.
Praat er aub niet meer over, ik/wij weten voldoende.
hey hij had alleen een annablame plein gezegd en om 13.00.
ben je soms bang :) geeft niet ieder kind moet pakslaag krijgen

maar effe seruis man. ik ken de buurt van station tot die thakdier jongens club nu uit mn hoofd.

ik was echt op zoek man.

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 10:53 PM   #129
appeltje
IF-Crazy

Send a message via MSN to appeltje

routeplanner.nl?

Ach, gebeurd is gebeurd, hoe meer je je verontschuldigt, hoe ongeloofwaardiger het wordt.. Just let it be!

Reply With Quote
Old 05-08-2005, 10:56 PM   #130
imported_Arjun
IF-Crazy

Precies, let it be.
Gelieve niet meer omtrent dit onderwerp op MIJN topic ( ) te reageren want we hebben genoeg gesproken via het net. Voor reactie's mag je me persoonlijk benaderen Sub.

Reply With Quote
Reply

Tags
arjun

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:34 AM.
Vertalen:

Tags