Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 10-02-2005, 08:37 AM   #381
sarojni
IF-Crazy

Default Re: Sarojni

hmm vandaag over twee maanden precies ben ik weer jarig.....
baap re...wat gaat de tijd snellllll......... :-[ lijkt gister dat iedereen me feliciteerde hier met mn 18 de verjarie

Reply With Quote
Old 10-26-2005, 03:04 PM   #382
imported_Archana
IF-Addicted

Send a message via MSN to imported_Archana

Quote:
Originally Posted by sarojni
hmm vandaag over twee maanden precies ben ik weer jarig.....
baap re...wat gaat de tijd snellllll......... :-[ lijkt gister dat iedereen me feliciteerde hier met mn 18 de verjarie
Dus saroj wordt 19 jaar! :D :D :D

Wat ga je doen op je verjarie?

Reply With Quote
Old 10-26-2005, 06:46 PM   #383
Aruna
IF-Addicted

Sjeetje mineetje, je word al bijna 19!!! Erg cool hoor!!
Weet je al naar welke school je gaat als je geslaagd bent? (Kom bij ons dan )

Paliya tudjhe, payi har khushie,
chaahu bar bar charhu teri paalki

Doosro ke ghar me aag laganewala, khud hi ussie me jal jaata(wie een kuil graaft voor een ander, dondert vroeg of laat in een veel grotere kuil. De wet van de karma.)
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-26-2005, 08:11 PM   #384
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Archana
Dus saroj wordt 19 jaar!* :D* :D* :D

Wat ga je doen op je verjarie?*
na school met jullie aan de tel. hangen toh :)* :D ;D* [dat was een heel serieus bedoelde hint.... :) ]
sjah tis een doordeweekse dag.......dus een wilde party zit er helaas nie in* :-[
annulientjuh....ik ga zeer waarschijnlijk naar leiden uni...maar ik dacht eraan keuze vakken of gewoon bijvakken op hbo niveau te doen......en aan gezien HHS super dichtbij mij is wil ik als dit doorgaat idd daar komen* * :)

ps. mijn school eindig dit jaar op me verjarie om 15.15......dus vanaf dan mogen jullie bellen.........Vorig jaar had alleen webmasterji gebeld :-[

Reply With Quote
Old 10-28-2005, 08:23 PM   #385
Aruna
IF-Addicted

Ik heb je nummer dus ik ga je zeker bellen :D. Welke opleiding wil je gaan doen? En welke keuze- en bijvakken?

Paliya tudjhe, payi har khushie,
chaahu bar bar charhu teri paalki

Doosro ke ghar me aag laganewala, khud hi ussie me jal jaata(wie een kuil graaft voor een ander, dondert vroeg of laat in een veel grotere kuil. De wet van de karma.)
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-30-2005, 07:38 PM   #386
imported_AN
IF-Crazy

Wat krijg je voor je verjaardag ;D

Reply With Quote
Old 10-30-2005, 07:44 PM   #387
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN, dan wat?!
Wat krijg je voor je verjaardag* ;D
u tell me ;D

Reply With Quote
Old 11-11-2005, 03:36 AM   #388
sarojni
IF-Crazy

okey moppies, kan iemand mij vertellen hoe je weet of rudraaksha kralen echt zijn...dus niet nagemaakt.
en hoe worden tulsikralen gemaakt ??? gewoon van een tulsiplant ???

Alvast bedankt en nog veeeeel :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Reply With Quote
Old 11-22-2005, 08:09 AM   #389
sarojni
IF-Crazy

bobby is verongelukt :-[ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'(

Reply With Quote
Old 11-22-2005, 09:23 AM   #390
imported_AN
IF-Crazy

hoe kom je daar nou weer bij ???

Reply With Quote
Reply

Tags
sarojni

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:05 PM.
Vertalen:

Tags