Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-19-2007, 12:08 PM   #1
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

Default Flirten is leuk, maar niet altijd

En op de drie Nederlanders heeft wel eens seks voor n nacht. Een eenmalige flirt levert vaak een leuke avond op, maar niet altijd. Dat blijkt uit de waargebeurde rechtszaak. In de opzienbarende zaak klaagt *Judith *Ludo aan, de man die haar wilde verkrachten. Hij bond haar vast, maar kwam, mede door Judiths geschreeuw, tijdig bij zinnen. Moet Ludo toch verooreeld worden, wegens poging tot verkrachting?

Stelling: 'Wanneer een vrouw je meevraagt voor een kopje koffie kan je er vanuit gaan dat ze seks wil'

*De namen zijn veranderd wegens privacy-bescherming
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 05-19-2007, 01:37 PM   #2
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Default Re: Flirten is leuk, maar niet altijd

Quote:
Originally posted by Nikki Satisfashion
En op de drie Nederlanders heeft wel eens seks voor n nacht. Een eenmalige flirt levert vaak een leuke avond op, maar niet altijd. Dat blijkt uit de waargebeurde rechtszaak. In de opzienbarende zaak klaagt *Judith **Ludo aan, de man die haar wilde verkrachten. Hij bond haar vast, maar kwam, mede door Judiths geschreeuw, tijdig bij zinnen. Moet Ludo toch verooreeld worden, wegens poging tot verkrachting?

Stelling: 'Wanneer een vrouw je meevraagt voor een kopje koffie kan je er vanuit gaan dat ze seks wil'

mij lijkt van niet...
maar de vraag is dan ook nog, wat deed de vrouw, waarom zou een vrouw een vreemde die haart flirt meenemen naar huis?
De andere vraag is, wilde judith zelf vastgebonden worden?
Waarom bond die Ludo Judith vast?

Reply With Quote
Old 05-20-2007, 12:14 AM   #3
GIZMO
IF-Crazy

nee

Reply With Quote
Old 05-20-2007, 07:27 PM   #4
Faya-kroitie
IF-Crazy

misschien niet wat betreft sex, maar ze vind je wel leuk genoeg vandaar de uitnodiging op de koffie. misschien wilt ze je beter leren kennen...voor een vaste relatie.

Reply With Quote
Old 05-22-2007, 11:14 AM   #5
A.J.
IF-Addicted

Send a message via MSN to A.J.

Wel grappig dat men een uitnodiging tot een kop koffie relateren aan het feit dat een vrouw dan sex wilt. Een zogenaamde "norm" gehanteerd door media aandacht waardoor velen dan denken dat dit een algemeen geaccepteerd feit is.

We hebben te maken met individuen met ieder zijn/haar eigen motieven.

Reply With Quote
Old 05-22-2007, 12:05 PM   #6
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Tuurlijk is flirten leuk :oops:

Reply With Quote
Old 05-22-2007, 02:48 PM   #7
Hein
IF-Crazy

Default Re: Flirten is leuk, maar niet altijd

Quote:
Originally posted by Nikki Satisfashion
En op de drie Nederlanders heeft wel eens seks voor n nacht. Een eenmalige flirt levert vaak een leuke avond op, maar niet altijd. Dat blijkt uit de waargebeurde rechtszaak. In de opzienbarende zaak klaagt *Judith **Ludo aan, de man die haar wilde verkrachten. Hij bond haar vast, maar kwam, mede door Judiths geschreeuw, tijdig bij zinnen. Moet Ludo toch verooreeld worden, wegens poging tot verkrachting?

De vraag is wie er bij zinnen kwam Judith of Ludo???

En op de stelling, ik kan echter geen verband leggen tussen een kopje koffie en sex!! Wat je wel ziet in bijna alle films waar men een man/vrouw uitnodigd voor nog een drankje thuis het afloopt met een sexscene

Ene flirten blijft altijd leuk voor je ego :wink: :roll:

Reply With Quote
Old 05-23-2007, 06:28 AM   #8
Dharwin
IF-Beginner

Send a message via ICQ to Dharwin Send a message via MSN to Dharwin

Mja het heeft er ook maar net mee te maken hoe metaforisch deze stelling is? Als het echt letterlijk moet worden genomen dan vind ik het ook wel een beetje overdreven, maarja alles kan gebeuren tegenwoordig...

Ik denk dat het moeilijk is om hier iets te concluderen omdat iedereen anders is (Zoals A.J. al aangaf), en hoewel we allemaal in verschillende milieu's zitten is er toch een soort overkoepelende cultuur waar die stelling dan zn recht vindt. Dus ja ik denk dat die stelling in zekere zin serieus moet worden genomen en dat het waar is.

Wees op je hoede.. altijd ! (Wat algemener, niet wees op je hoede voor sex haha, zou erg celibatair klinken)

Wat het verhaal betreft, met de weinige feiten die je geeft.. en ik zou een conclusie moeten trekken.. ja, verkrachting is een misdrijf en een poging tot een misdrijf kan altijd strafbaar zijn...Uit het verhaal blijkt wel dat hij niet uit zichzelf is gestopt.. je kan het vergelijken met als een inbreker een huis in probeert te breken en er gaat ergens een licht aan of er doet zich een andere afleiding voor... Hij bedenkt zich en keert terug. Er is dus een bepaalde impuls geweest, die niet uit zichzelf was, die hem heeft doen bekeren..

Reply With Quote
Old 05-24-2007, 07:39 AM   #9
a
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-kroitie
misschien niet wat betreft sex, maar ze vind je wel leuk genoeg vandaar de uitnodiging op de koffie. misschien wilt ze je beter leren kennen...voor een vaste relatie.
Of om gewoon thee te drinken?

Reply With Quote
Old 05-28-2007, 12:38 PM   #10
Preshand
Guest

Quote:
Originally posted by a+-->
QUOTE(a)
Quote:
  Reply With Quote
Reply

Tags
altijd, flirten, leuk, maar, niet

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:14 AM.
Vertalen:

Tags