Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-11-2004, 07:15 PM   #41
Aditya
IF-Lid

Default Is het liefde op het eerste gezicht of.....

Quote:
Originally Posted by AN
Even serieus reageren: Ik wil veel zaken bespreken op dit forum, maar een aantal dingen zijn persoonlijk, en dat hou ik zo. Sex is daar een voorbeeld van.
Niemand dwingt je op elke topic te reageren, als een topic je niet aanspreekt, zwijg dan liever als het je persoonlijke leven omvat. Ik vind hetgene wat ik omschreven heb niet mijn sexuele ervaring betreffend, maar een algemene zaak. Ik heb niet het bedrijven van de liefde in details beschreven, maar heb alleen uitgelegd dat liefde op het eerste gezicht eigenlijk een geilheid ia aangezien je elkaar nog niet kent. Op een persoon die je niet kent, kan je ook niet verliefd worden, je bent dan alleen aangetrokken tot diens uiterlijk. Is het zo duidelijk kinders?

Jeetje, sorry dat ik het zeg hoor, maar jammer dat ik op zo'n kinderlijke manier hier met volwassenen om moet gaan om mijn standpunt duidelijk te maken. Het lijkt net alsof ik in een andere topic het woord "tepel" laat vallen dat mensen dan opeens afkerend gaan reageren. Kom op zeg, als het binnen proporties blijft, haal dan die hark uit je reet.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 07:27 PM   #42
HIT
IF-Lid

Default Re:Is het liefde op het eerste gezicht of.....

Aditya ik hoop dat je begrijpt dat niet veel mensen zelfs in deze moderne tijd waarin wij leven, die moderne tijd willen profileren door sexuele gedachtes als een gewone discussie te zien...het is natuurlijk normaal...voor Jongens onder elkaar is het natuurlijk niet erg...met meisjes die je kent zelfs kan het niet erg zijn...maar in het algemeen naar meisjes toe sexueel openlijk zijn betekent gewoon voor hun hoerig gezien te worden....en met algemeen bedoel ik dan in publiek (op dit forum), bij onbekenden enzo....hoe wil je dat een persoon door de rest van de wereld gezien moet worden?
Om eerlijk te zijn...vindt ik dat je zo openlijk alleen met een je eigen vriendin gewoon (intiem) of gewoon bekenden van je kan....die niet ineens schrikken van een waarschijnlijk nieuw hoerig aura van hun ofzo .. ....naar vreemden toe lijkt het associaal....en het blijft zo hor, waarschijnlijk tot de dag dat elke hoer een miljonair is.....als die dag komt dan praten we nog..

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 07:34 PM   #43
Aditya
IF-Lid

HIT, je hebt het over persoonlijke belevenissen, daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over het algemeen.

Ik vind het jammer dat jullie dat niet begrijpen. Ik heb het niet over jullie of nor erger mijn bedgeheimen, ik heb het over het fenomeen dat "liefde op het eerste gezicht" wordt genoemd. Ik noem dat geilheid, en dat dat meteen wordt gekoppeld aan dat ik jullie bedgeheimen wil blootleggen, dat het opeens persoonlijk wordt, vind ik, sorry dat ik het zeg, uitermate triest.

Als mensen er niet van gediend zijn of erdoor geoffendeerd zijn, moeten ze maar niet reageren, immers, ik dwing niemand ertoe.

Iedereen is hier anoniem, en dat dergelijke sexuele gevoelens worden gewekt, waar ik niet eens op inga zoals er gesuggereerd wordt, dan is dat aan jezelf te wijten en niet aan mij. Hmmm... omgekeerde psychologie?

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 07:37 PM   #44
HIT
IF-Lid

en ik vindt dat liefde op eerste gezicht ook wel bekeken kan worden als geil zijn enzo.....natuurlijk kijk je wel eens naar een spaanse dame...ik bedoel....die cola fles ontziet je niet begrijp je hehe..

maar koppel het niet met liefde dat in vele vormen kan voorkomen....liefde is iets dat van binnen komt...iets dat niet altijd hoeft te beginnen met geil zijn......

Het kan dus ook anders gezet worden als je mij zou vragen! lees hier wat ik ervan vindt....terwijl ik ook wel dacht aan dat geile factor.....zou ik het geen antwoord vinden op de zovelen overtuigingen van mensen op de wereld over dat liefde op eerste gezicht.
Antwoord #35 Gepost op: vandaag om 05:35:59am

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 07:50 PM   #45
HIT
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Aditya
[color=Purple]HIT, je hebt het over persoonlijke belevenissen, daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over het algemeen.

" maar in het algemeen naar meisjes toe sexueel openlijk zijn betekent gewoon voor hun hoerig gezien te worden....en met algemeen bedoel ik dan in publiek (op dit forum), bij onbekenden enzo....hoe wil je dat een persoon door de rest van de wereld gezien moet worden? " quote van vorige posting...

ik blijf bij wat ik hierzo hebt gezegd hoor.....met wat voor meisjes bemoei je eigenlijk?? zulke wil ik wel eens leren kennen....maar jij zal zelfs begrijpen dat ik zulke nooit serieus zal nemen......ik bedoel makkelijke meisjes.

Lees deze quote weer even " hoe wil je dat een persoon door de rest van de wereld gezien moet worden? " of nog normaler....gezien WILT worden. Een jongen denkt er nieteens aan...ik ? spang me niet.....maar meisjes zijn best wel gevoelig daarvoor toch...ik heb veel nichtjes hoor.

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 07:53 PM   #46
Aditya
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by HIT
maar koppel het niet met liefde dat in vele vormen kan voorkomen....liefde is iets dat van binnen komt...iets dat niet altijd hoeft te beginnen met geil zijn......
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik hier op deze forum wat meer had verwacht van de studenten, iets of eigenlijk heel wat intelligenter, voel je je a.u.b. niet aangevallen. Naast dat staan bekrompenheid en preutheid blijkbaar hoog in vaandel. Iedereen probeert hier opeens sharief al dan wel siedha saadha over te komen. Ik ben direct in mijn bewoording, niet metaforisch, dat mag nu wel duidelijk zijn, ik kan het dus niet waarderen als je mij de woorden in mijn mond gaat leggen. Zoals ik al zei, haal de hark uit je kont, of als het je te heftig wordt, reageer dan niet. Iedereen is hier anoniem, wat maakt het dan uit wat je plaatst? Zolang het binnen proporties blijft.

Als je niet wilt dat er spanning hier is die ik breng, wordt dit een spookforum net als een spookstad. Op andere forums kan het wel, daar zijn mensen niet bekrompen, weet je wat, ik ga wel daar naartoe, ik houd het hier wel voor gezien. ****** ******* (Ja, dat heb je goed gezien, ik heb het gecensureerd).

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 09:06 PM   #47
HIT
IF-Lid

ey, wat je wilt mang....maar probeer op die forum ook open te staan voor andere mensen hun mening...want jij hebt alleen respect voor je eigen.

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 09:25 PM   #48
HIT
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Deleted

het fenomeen dat "liefde op het eerste gezicht" wordt genoemd. Ik noem dat geilheid, en dat dat meteen wordt gekoppeld aan dat ik jullie bedgeheimen wil blootleggen, dat het opeens persoonlijk wordt, vind ik, sorry dat ik het zeg, uitermate triest.

Quote "bekrompen om sexuele gedachten te onderdrukken, jeetje wat jammer"

Quote " Volgens mij is deze site meer gericht voor mensen die de leeftijden hebben van studenten, met andere woorden, die hebben dus al sexuele voorlichting gehad"

Quote "Wat is er mis mee om geil te zijn?"

ja bedgeheimen blootleggen enzo......als je goed kijkt leg je sterker de nadruk op sexueel open zijn, dan op je mening over "dat fenomeen liefde eerste gezicht".

Waarom denk je nou dat je andere reacties krijgt ???

je hoeft niet gewoon weg te gaan enzo hor....want niemand meent echt iets persoonlijks tegen een ander....maar probeer een onderwerp te openen ofzo...ik wil graag nu ook weten hoe hindustaanse meisjes zelf denken erover......probeer gewoon even yaar...

ik hou altijd iedereen ten goede.

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 11:07 PM   #49
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Deleted
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik hier op deze forum wat meer had verwacht van de studenten, iets of eigenlijk heel wat intelligenter, voel je je a.u.b. niet aangevallen. Naast dat staan bekrompenheid en preutheid blijkbaar hoog in vaandel. Iedereen probeert hier opeens sharief al dan wel siedha saadha over te komen. Ik ben direct in mijn bewoording, niet metaforisch, dat mag nu wel duidelijk zijn, ik kan het dus niet waarderen als je mij de woorden in mijn mond gaat leggen. Zoals ik al zei, haal de hark uit je kont, of als het je te heftig wordt, reageer dan niet. Iedereen is hier anoniem, wat maakt het dan uit wat je plaatst? Zolang het binnen proporties blijft.

Op andere forums kan het wel, daar zijn mensen niet bekrompen, weet je wat, ik ga wel daar naartoe, ik houd het hier wel voor gezien. ****** ******* (Ja, dat heb je goed gezien, ik heb het gecensureerd).
Jammer.
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik hier op dit forum wel iets meer intelligentie en wat minder bekrompenheid had verwacht.
Als iemand preuts is, dan is dat in mijn ogen niet per definitie slecht. Jij vindt het misschien slecht, ik niet. Ik ging ervan uit dat jij daar gewoon respect voor kan opbrengen.
Ik probeer niet opeens sharief over te komen, dit is zoals ik ben.
Dat ik niet in dit topic reageer, geeft aan dat ik geinteresseerd ben in het onderwerp van het topic, te weten liefde op het eerste gezicht. Dat betekent echter niet dat ik open sta voor de richting die jij eraan wil geven, laten we zeggen de "sexuele richting". Ik vind dat ik dan ook mag zeggen dat ik daar niet voor open sta, zonder dat ik voor bekrompen wordt uitgemaakt door jou.
Als het mij te heftig wordt, mag ik reageren door te zeggen dat het mij te heftig wordt, vind ik.
Ik verwacht op een forum waar intelligente studenten (en gewone intelligenten ) rondhangen dat we op een respectvolle wijze met elkaar om kunnen gaan. Directheid is welkom, maar ik wil het ook gezellig houden.

Reply With Quote
Old 01-13-2004, 11:34 AM   #50
maggan
IF-Crazy

Intelligent waarin????.....op welk vlak???

Reply With Quote
Reply

Tags
eerste, gezicht, het, liefde
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:57 PM.
Vertalen:

Tags