Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-11-2004, 03:48 PM   #71
indy
IF-Lid

Default Vrouwen die roken...

Quote:
Ik vind dat als iemand gaat of moet stoppen, dat diegene dit dan ook voor zichzelf maar ook voor anderen moet doen.
absoluut! maar de vraag blijft ,in een hypothetische situatie, als je grootste liefde oooooooit desondanks blijft roken, of jij het zou uitmaken met je partner. Maak jij een compromis, als er echt geen andere keus is?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 04:03 PM   #72
DakuRani
IF-Beginner

Send a message via MSN to DakuRani
Default Re:Vrouwen die roken...

liefde is niet om te krijgen maar om te geven :D

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 04:17 PM   #73
HSFN admin 2
IF-Lid

Send a message via MSN to HSFN admin 2

Quote:
Originally Posted by DakuRani
liefde is niet om te krijgen maar om te geven :D
wauw :D

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 06:47 PM   #74
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Aditya
Het heeft niet zozeer met houden van te maken, maar als je het op die weg wilt gooien, roken schaadt de gezondheid, die van jezelf en die van je medemens. Met andere woorden, als je rookt verwaarloos je jouw eigen lichaam, is dat liefde voor jezelf? Als je rookt verwaarloos je de gezondheid van je medemens, is dat liefde voor je medemens? Ik vind dat als iemand gaat of moet stoppen, dat diegene dit dan ook voor zichzelf maar ook voor anderen moet doen.
Mensen die roken weten over het algemeen wel dat ze eraan dood kunnen gaan. Ze kiezen er voor om ondanks dat te roken, en kiezen er dan dus ook voor om hun lichaam te verwaarlozen. Dat is een keuze die een persoon voor zichzelf maakt.
Als diegene rookt waar haar partner bij is, dan rookt die partner mee, en verwaarloost ze dus de gezondheid van haar medemens. En als ze nou buiten rookt? dwz niemand laat meeroken?

Ik geloof best dat als iemand stopt, dat diegene dan niet alleen voor zichzelf stopt, maar ook voor anderen. Ik geloof alleen niet dat een ander diegene kan dwingen, of kan eisen dat diegene stopt.

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 07:07 PM   #75
HIT
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by AN
Precies, en als het erop aan komt, zijn andere kwaliteiten toch van groter belang dan de vraag of ze rookt of niet?
In die zeldzame gevallen...zal je natuurlijk de overweging maken....ik bedoel als ze rookt of niet....als ze vaak uitscheld of niet....als ze arm is of niet...maakt niet uit dan...als dat echt is wat je wilde altijd...dan neem je die aan hoe die ook is...
maar als je toch nog ineens afziet ineens...dan hou je jezelf voor de gek eigenlijk,omdat je in principe zelf nog niet weet wat je wilt....en gewoon actief naar iets hebt gezocht dat je ook niet wilde....ik bedoel..ik denk dat je dan een beetje halfjes bent..

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 07:21 PM   #76
Aditya
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by AN
En als ze nou buiten rookt? dwz niemand laat meeroken?
Ja daar zit wat in. Ik ben zelf astmatisch, heb dus nooit gerookt. Familie van me rookt nooit in ons huis. Ik kan er niet tegen. Als ik een relatie had dan rookten de meisjes waar ik niet bij was en wanneer we samen waren hadden ze zeg maar hun mond wel verfrist. Dan vind ik het niet erg, je moet de ander wel in de waarde laten wat betreft hun gewoontes. Maar als iemand steevast zou roken waar je bij bent, dan is het geen manier van aanpassen van die persoon naar jou toe.

Reply With Quote
Old 01-11-2004, 10:42 PM   #77
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Deleted
Ja daar zit wat in. Ik ben zelf astmatisch, heb dus nooit gerookt. Familie van me rookt nooit in ons huis. Ik kan er niet tegen. Als ik een relatie had dan rookten de meisjes waar ik niet bij was en wanneer we samen waren hadden ze zeg maar hun mond wel verfrist. Dan vind ik het niet erg, je moet de ander wel in de waarde laten wat betreft hun gewoontes. Maar als iemand steevast zou roken waar je bij bent, dan is het geen manier van aanpassen van die persoon naar jou toe.
Eens ;D

Reply With Quote
Old 04-03-2005, 07:16 PM   #78
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika
Default Re: Vrouwen die roken...

Quote:
Originally Posted by Rohit
Tegenwoordig op straat, feestjes etc. lijkt het erop dat steeds meer hindoestaanse vrouwen zijn gaan roken. Ondanks de pogingen van alle kanten om de mensen op de levensgrote gevaren van roken te wijzen, lijken deze bacci's de weg kwijt te zijn geraakt en roken erop los.

Wat vinden jullie eigenlijk van rokende hindoestaanse vrouwen?
Een fenomeen waar je respect voor moet hebben omdat ...
Of vinden jullie dat deze dames het spoor bijster zijn en van de vrijheid in dit land hun doodsoorzaak maken?

Kom a.u.b. met goede arumenten. De volgende redeneringen bijvoorbeeld slaan nergens op: mannen roken ook, ze moeten doen wat ze zelf leuk vinden.
WAt is jullie mening ??

Reply With Quote
Old 04-03-2005, 09:24 PM   #79
imported_Arjun
IF-Crazy

Afknapper ! :o

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation

Reply With Quote
Old 04-04-2005, 08:17 PM   #80
hare
IF-Lid

smoke some weed, and see things more open?

uiteindeliji moet je het zelf weten ook onze bacchi's (Kali yuga?)

Reply With Quote
Reply

Tags
die, roken, vrouwen
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:21 PM.
Vertalen:

Tags