Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-21-2008, 12:36 PM   #41
Fastback
Guest

ik denk dat beide layouts te druk wordt... users vinden t misschien wel mooi, maar het kan misschien ook verwarring veroorzaken.. dus hou het dan consistent..

en dat overzicht, het is wel handig voor users maar als de forum stilstaat zoals nu dan nodig je zowiezo al geen users uit om verder te kijken...

omdat je al ziet waar gereageerd is en waar niet, en als je ziet dat nergens op gereageerd is of niks nieuws is geplaatst of misschien wel niks boeiends is, dan heeft het ook geen zin om verder de forum te bekijken...
  Reply With Quote
Old 06-22-2008, 12:46 AM   #42
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
Ik vind beide nieuwe layouts wel mooi is het niet mogelijk dat ze beiden geinstalleerd worden en dat members zelf hun voorkeur kunnen kiezen. Dit is bij meerdere forums vaak nu al zo.

Wat Narcist zegt over "verzadigd" van online community. Er zijn diverse Hindoestaanse forums waarbij Kaise volgens mij de meerste bezoekers trekt. Mijn inziens komt dit omdat bij Kaise nog steeds erg veel mag en men daar kickt op de sensatie wat daar nog steeds gebeurt. Maar omdat het daar druk is betekent niet dat dit het beste forum is.
Indianfeelings zal zich op zo'n manier moeten onderscheiden dat er weer meer bezoekers komen.
Maar dit kan Indianfeelings niet alleen. IF geeft ons de mogelijkheid en wij moeten aangeven hoe we het graag zouden willen. We hebben elkaar nodig zeg maar;-)
Zonder IF geen forum, zonder members ook geen forum.
Ik ken die gasten een beetje en ik weet zeker dat als we aangeven wat we graag willen en dit redelijk is dan zal dit zeker gebeuren.
Daarom moet iedereen ook aangeven wat hij/zij graag zou willen terugzien op Indianfeelings.

@Vijai, ik ben erg benieuwd wat je bedoelt met "gebruik de opzet van het forum van 6 jaar terug"
bedoel je hiermee de layout of inhoudelijk....

Ik wil graag alle members vragen hun reacties te geven hoe zij graag Indianfeelings zouden zien.
well said,

mij doet het er niet echt toe hoe het eruit ziet, zolang er members zijn en discussies, ik vind het kaisegebeuren slecht, niet echt een forum waar echt inhoudelijk wordt gepraat, dat vind ik dat wel nodig is.

Layout zou anders mogen, in iedergeval zo dat het 'aantrekkelijker' is.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 07-27-2008, 10:18 PM   #43
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Quote:
Originally Posted by code 3 View Post
Begin dat ding te veranderen dan zien we wel verder. Verder wens ik U veel plezier met de russen. En waar zijn die mooie smileys gebleven

Hahahahahahahahaha .. the one and only ... bakroee

Reply With Quote
Old 07-31-2008, 12:47 PM   #44
admin
Root admin
IF-Beginner

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
ik denk dat beide layouts te druk wordt... users vinden t misschien wel mooi, maar het kan misschien ook verwarring veroorzaken.. dus hou het dan consistent..

en dat overzicht, het is wel handig voor users maar als de forum stilstaat zoals nu dan nodig je zowiezo al geen users uit om verder te kijken...

omdat je al ziet waar gereageerd is en waar niet, en als je ziet dat nergens op gereageerd is of niks nieuws is geplaatst of misschien wel niks boeiends is, dan heeft het ook geen zin om verder de forum te bekijken...
We hebben de nieuwe themes al geinstalleerd. Indian Feelings Red, Indian Feelings Black en Indian Feelings Pink.
Binnenkort zullen we de rode theme beter onder de loep nemen

Reply With Quote
Old 07-31-2008, 08:37 PM   #45
Fastback
Guest

ja vinnie heeft me al uitgelegd.., alleen ik heb niet overal dat snel reageren optie...en soms zijn sommige topics beetje verstrooid lijkt t net..., zoals familiegeschiedenis topic... (bij mij dan) dat opent hij wel maar dan staat alles door elkaar...
  Reply With Quote
Old 08-06-2008, 08:29 AM   #46
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
ja vinnie heeft me al uitgelegd.., alleen ik heb niet overal dat snel reageren optie...en soms zijn sommige topics beetje verstrooid lijkt t net..., zoals familiegeschiedenis topic... (bij mij dan) dat opent hij wel maar dan staat alles door elkaar...
Hoi,

kan je aangeven in welke gedeeltes er geen snel reageren geen optie is, dan kunnen we het aanpassen.
Ik weet denk ik wat je bedoelt met "verstrooide" topics. Ik heb geen idee
eigenlijk hoe dit komt, ik zie wel dat het oudere topics zijn geweest...

Reply With Quote
Old 08-09-2008, 09:36 AM   #47
Fastback
Guest

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
Hoi,

kan je aangeven in welke gedeeltes er geen snel reageren geen optie is, dan kunnen we het aanpassen.
Ik weet denk ik wat je bedoelt met "verstrooide" topics. Ik heb geen idee
eigenlijk hoe dit komt, ik zie wel dat het oudere topics zijn geweest...
was een foutje van mij, ik moet eerst inloggen en dan krijg ik hem wel te zien...
  Reply With Quote
Reply

Tags
raar

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:09 PM.
Vertalen:

Tags