Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-09-2008, 04:44 PM   #31
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Quote:
Originally Posted by Narcist View Post
Ik ben ook een oude bekende, maar dan onder een nieuwe naam.

Was je altijd al een narcist of pas sinds kort
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-09-2008, 09:07 PM   #32
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Narcist View Post
Volgens mij is de markt (in hoeverre kunnen we hier spreken van een markt, maar goed) verzadigd wat betreft online content. Ik vind dat Indianfeelings nu te "statisch"is, en niet dynamisch. Vormgeving is slechts aangepast, maar is dit wat men wilt? Volgens mij is het sowieso binnen het bestuur niet duidelijk wat de doelgroep nou wilt. Dat allereerst in kaart gaan brengen. Verder zou ik denken aan een nieuw platform, want dit concept is nu allang niet meer hot. (vandaag nog iets gelezen over et feit dat e-mails nu niet meer hot zijn, vanwege dezelfde redenen) Ook nog meer activiteiten gaan organiseren, vanuit IF zelf, en niet als schoothondje meelopen met de rest, maar zelf innovatief zijn.

HSFN samenwerking eruit gooien, laat hen maar als debielen hun debiele dingen organiseren.

Maar als je nu kijkt naar het concept Indianfeelings, in hoeverre voel jij je aangetrokken? In hoeverre identificeer je jezelf? In hoeverre breng je mensen bij elkaar? Dat was ooit een visie van IF, nu heb ik geen flauw benul wat ze nou willen doen en bereiken, en waarom en voor wie.

Kan nog eeuwen doorgaan hierover, maar ik zie dat ze kansen niet benutten, want die zijn er wel, veel zelfs. Indianfeelings zou weer iets moeten betekenen voor de hind. samenleving door gericht zaken aan te pakken en aan te kaarten wat er nou speelt in onze samenleving, and c'mon er zijn zoveel zaken waar je kritisch naar kunt kijken, en vanuit daar je visie op baseren.

Ik ga slapen nu, wilde nog reageren op die bandarwa, vent denkt echt dat ie uber wijs is ofzo, heb zo een hekel aan dat soort figuren.
hmmm klinkt erg wat je allemaal zegt, je hebt je punten duidelijk gemaakt, ga nu maar eerst even alle andere (na jou post) even lezen.

Reply With Quote
Old 06-09-2008, 09:12 PM   #33
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

verdergaand zie ik dat de admin heeft gereageeerd, verder kunnen we (denk ik) de oude IF terug krijgen maar daar moeten we niet alleen naar IF wijzen, maar ook kijken wat wij als members kunnen doen, ofwel, kunnen wij mensen die hier lid zijn terug halen of nieuwe mensen aantrekken.

Over de kleuren kan ik het eens zijn, en over bepaalde manier van zetten ook wel, daar moet wel iets aan gedaan worden.

Reply With Quote
Old 06-13-2008, 08:02 AM   #34
code 3
IF-Beginner

test test test kleur is klote

Last edited by code 3; 06-13-2008 at 08:11 AM.

Reply With Quote
Old 06-13-2008, 05:57 PM   #35
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally Posted by ~Mizzy~ View Post
Juistem...
dubbel juistem :)

Dat het hier 'dood' roepen we al jaren..Hoe weer tot leven te brengen?

Je merkt dat genoeg 'oude' leden hier nog af en toe komen piepen of het weer gaat leven....dus er is nog hoop. Alleen hoe deze leden weer aan het forummen te krijgen...en ook weer nieuwe aan te trekken...... Gebruik de opzet van het forum van zeg....6 jaar geleden. Ik denk dat dat al een stap in de goede richting zou zijn...Dat in combinatie met een duidelijke visie naar ons toe....En dan is het aan ons bezoekers om weer te gaan reageren...

Reply With Quote
Old 06-14-2008, 03:38 PM   #36
admin
Root admin
IF-Beginner

Default Opzet

Hoi allemaal.

Bedankt voor jullie opmerkingen. We zijn meteen aan de slag gegaan.

layout 1
met de oude kleuren van indianfeelings. Deze layout wordt automatisch aan de breedte van je scherm aangepast.

Nadeel:
ziet er een beetje ouderwets uit.

layout 2 Web 2.0
met de nieuwe kleuren van indianfeelings. Deze layout kunnen we breder maken. Wat nu oranje is, wordt rood.

Nadeel:
Zwarte achtergrond (dit kunnen we uiteraard veranderen)

Ik hoor welke jullie mooier vinden, zodat we dit kunnen uitwerken.
P.S. Klik op het plaatje, dan wordt deze vergroot (opent in een nieuw venster)

Last edited by admin; 06-14-2008 at 03:44 PM. Reason: Nieuwe layout

Reply With Quote
Old 06-15-2008, 11:36 AM   #37
Fastback
Guest

kleur is smaak, en smaak valt over te twisten... dus zwart maakt mij in principe helemaal niet uit, maar een wit of lichtgekleurd basis geeft over het algemeen een netter en ruimtevoller zicht...

en ik vind dat de nieuwe indeling er toegankelijker uitziet... en die mag naar mijn mening al ingevoerd worden...

en ook die reclame's tussen de posts mogen weg... shit is hinderlijk..

Last edited by Fastback; 06-15-2008 at 11:38 AM.
  Reply With Quote
Old 06-15-2008, 02:57 PM   #38
admin
Root admin
IF-Beginner

Hoi Fastback,

Bedankt voor je input. Ik ben benieuw wat de rest van de nieuwe layouts vindt?

Reply With Quote
Old 06-21-2008, 08:55 AM   #39
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Ik vind beide nieuwe layouts wel mooi is het niet mogelijk dat ze beiden geinstalleerd worden en dat members zelf hun voorkeur kunnen kiezen. Dit is bij meerdere forums vaak nu al zo.

Wat Narcist zegt over "verzadigd" van online community. Er zijn diverse Hindoestaanse forums waarbij Kaise volgens mij de meerste bezoekers trekt. Mijn inziens komt dit omdat bij Kaise nog steeds erg veel mag en men daar kickt op de sensatie wat daar nog steeds gebeurt. Maar omdat het daar druk is betekent niet dat dit het beste forum is.
Indianfeelings zal zich op zo'n manier moeten onderscheiden dat er weer meer bezoekers komen.
Maar dit kan Indianfeelings niet alleen. IF geeft ons de mogelijkheid en wij moeten aangeven hoe we het graag zouden willen. We hebben elkaar nodig zeg maar;-)
Zonder IF geen forum, zonder members ook geen forum.
Ik ken die gasten een beetje en ik weet zeker dat als we aangeven wat we graag willen en dit redelijk is dan zal dit zeker gebeuren.
Daarom moet iedereen ook aangeven wat hij/zij graag zou willen terugzien op Indianfeelings.

@Vijai, ik ben erg benieuwd wat je bedoelt met "gebruik de opzet van het forum van 6 jaar terug"
bedoel je hiermee de layout of inhoudelijk....

Ik wil graag alle members vragen hun reacties te geven hoe zij graag Indianfeelings zouden zien.

Reply With Quote
Old 06-21-2008, 11:30 AM   #40
code 3
IF-Beginner

Begin dat ding te veranderen dan zien we wel verder. Verder wens ik U veel plezier met de russen. En waar zijn die mooie smileys gebleven

Reply With Quote
Reply

Tags
raar

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:27 AM.
Vertalen:

Tags