Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-01-2004, 08:41 AM   #21
BonBonnetje
IF-Lid

Send a message via MSN to BonBonnetje
Default Re: Bij vrouwen is devotie veel.....................

Quote:
Originally Posted by maggan
.................sterker dan bij mannen. Dit is een vaak gehoorde uitspraak.
Hoe zou het komen dat vrouwen méér devotie hebben dan mannen?

Heeft dat te maken met eigenschappen als zachtheid, moederlijke geborgenheid?

Of is het dat vrouwen van nature dichter bij God staan dan mannen?
mannen geven niet snel toe dat ze gevoelens hebben omdat ze dan denken dat ze hun 'macho mannelijkheid'daarmee opgeven, ik denk zelf dat mannen weldegelijk devotie hebben alleen tonen ze het niet.

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 11:14 AM   #22
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Ursila
1)Vrouwen die denken denk ik meer met hun gevoel, maar dat betekent verstand gevoel. Ik denk dat ze zich daarom meer en beter verwand voelen tot god. Terwijl mannen meer lichamelijke gevoel denken.

2) Let maar op dat ze meestal in een relatie heel veel voor eenman overkunne hebben enhem trouw kunnen blijven
3) (er zijn niet veel mannen die dat kunnen denk ik),
4) ze staan onvoorwaardelijk achter hun kind en vergeven elke fout.

5)Ze zijn zacht en lief(zelf de beetje bitchi tiepes zijn lieve moeders) , en zelfs vrouwen niet in een god geloven kunnen zich helemaal overgeven aan iets.

6)Kan een man dat, daar benik wel benieuwd naar.
1) wat is het verschil tussen verstandsgevoel + lichaamlijkgevoel in relatie tot devotie?
2, 3 +4: Dan ben ik een uitzondering!
5) Het is maar net wat je onder zacht en lief verstaat. Ik ben vrouwen tegengekomen die op een 'zachte' manier (lees: gemeen) hun gram tóch wisten te halen.
6) Ondergetekende!!!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-01-2004, 11:16 AM   #23
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by BonBonnetje

mannen geven niet snel toe dat ze gevoelens hebben omdat ze dan denken dat ze hun 'macho mannelijkheid'daarmee opgeven, ik denk zelf dat mannen weldegelijk devotie hebben alleen tonen ze het niet.
Als dit klopt, kan de mannelijke ras m.i.v. heden thuisblijven!

Reply With Quote
Old 03-23-2008, 03:18 PM   #24
dewanand
Verbannen
IF-Lid

NOu, het grote verschil tussen mannen en vrouwen:

Vrouwen internaliseren vaker alles omdat hun geslachtsorgaan in hun lichaam zit. De vagina zit in het lichaam van de vrouw.

Mannen externaliseren vaker alles, omdat zij uitwendige geslachtsorganen hebben.

Devotie is internaliseren. Hierom is devotie makkelijker voor vrouwen, omdat het object van devotie dieper geinternaliseerd wordt.

maar mannen gaan op hogere leeftijd ook meer internaliseren en worden devotioneler, vooral als hun testestoron produktie afneemt en hun geslachtsorgaan minder actief is.

Devotie is dus sterk afhankelijk van vrouwelijke hormonen. Meeste bhakties zijn heel oude mannen, die seksueel niet meer actief zijn en niet eens meer erecties kunnen krijgen of kunnen klaarkomen. Op oudere leeftijd worden mannen vaak vrouwelijker dan vrouwen zelf.

bewijs:
zie de praktijk.

dewanand

Reply With Quote
Reply

Tags
bij, devotie, veel, vrouwen
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:59 AM.
Vertalen:

Tags