Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-17-2005, 02:51 PM   #1
Atje
Guest

Default Iemand die mata enzo bij zicht heeft

Ik heb wel eens gezien dat iemand (de kracht van) mata en naag oproept bij zichzelf en dan dingen verteld en pudja doet ook geesten wegjagen enzo. Die persoon is dan ook helemaal anders in trance ofzo. Hij vertelde dat hij dit sinds geboorte heeft.

Heeft iemand hier ook ervaring in en kan ik dit ook? Moet ik dit wel geloven dat dat kan?
  Reply With Quote
Sponsors
Old 05-17-2005, 05:48 PM   #2
MsLalkie
IF-Crazy

Default Re: Iemand die mata enzo bij zicht heeft

Ik denk wel dat sommige mensen bij hun geboorte bepaalde gaves mee hebben gekregen. Gaves die wij als mensen dienen te ontwikkelen en bij die mensen in een verdere stadium zijn ontwikkeld uit nature. Zelf heb ik er geen ervaringen mee.

Reply With Quote
Old 05-17-2005, 06:20 PM   #3
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Default Re: Iemand die mata enzo bij zicht heeft

Aum Namah Shivaaya

Quote:
Originally posted by Atje
Ik heb wel eens gezien dat iemand (de kracht van) mata en naag oproept bij zichzelf en dan dingen verteld en pudja doet ook geesten wegjagen enzo. Die persoon is dan ook helemaal anders in trance ofzo. Hij vertelde dat hij dit sinds geboorte heeft.

Heeft iemand hier ook ervaring in en kan ik dit ook? Moet ik dit wel geloven dat dat kan?
Dit klinkt bijzonder interessant.........hoop dat je er meer over kunt vertellen.

Reply With Quote
Old 05-17-2005, 10:39 PM   #4
Atje
Guest

Wie ik of iemand anders, ik weet niet wat ik erover zou moeten vertellen
  Reply With Quote
Old 05-18-2005, 02:36 AM   #5
AnantSriVibhushitParmHans
Guest

Ik ken ook zulke mensen en geloof zeker in het verschijnsel.
Vandaag de dag hoor ik het echter wel erg vaak, ik twijfel eerlijk gezegd of het wel bij al die mensen van toepassing is...
  Reply With Quote
Old 05-18-2005, 09:23 AM   #6
Atje
Guest

Hoezo twijfel je of dat bij iedereen van toepassing is? Wat ik erover weet is dat meestal vrouwen het hebben onder de noemer Shakti. Is dan dan ook zoiets als kundalini ofzo? En dat de verdere ontwikkeling of het omgaan hiermee strikt met een guru gedaan kan worden omdat je het al dan sinds geboorte heb.

Wat ik heb gezien is de mata als verschillende vormen kwam en dan ook naag. Ook heb ik hanuman gezien bij die persoon. En die geef dan ook mantra's enzo als dat nodig is voor die persoon die hulp nodig heeft.

Wat ik ook steeds vaker meemaak is dat mensen in deze generatie last krijgen van de bloedoffers die vroeger aantal generaties geleden zijn gedaan aan kali? Zou hier een reden voor een specifieke reden voor zijn? Of is dit toeval?
  Reply With Quote
Old 05-18-2005, 05:46 PM   #7
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Aum Namah Shivaaya

Ik heb er weleens van gehoord, ben weleens naar iemand toegeweest waarvan men zei dat op hem, God kwam. Het was wel een raar gezicht: hij zat daar, rookte een sigaret, maakte die uit en zei dat hij Hanuman-ji op zich ging roepen......... :?

Tja.....ik zeg niet dat het niet zou kunnen maar ik denk wel dat het zeer speciale mensen betreft. Ik bedoel God......ja....hoger kun je niet he :wink:

Reply With Quote
Old 05-19-2005, 01:11 PM   #8
Atje
Guest

En geloofde je ook dat hij hanuman had geroepen? Ik bedoel was jij ervan overtuigd dat het hanuman was?
  Reply With Quote
Old 05-19-2005, 02:21 PM   #9
Pooja.
Guest

Dan moet je wel heel erg speciaal zijn als je dat kunt :wink:
  Reply With Quote
Old 05-19-2005, 05:42 PM   #10
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Aum Namah Shivaaya

Quote:
Originally posted by Atje
En geloofde je ook dat hij hanuman had geroepen? Ik bedoel was jij ervan overtuigd dat het hanuman was?
Hij wilde een muur breken om mij te bewijzen dat Hanuman-ji er was.....en precies daar stopte het voor mij. Nee, Atje ik geloofde dat niet.

Ik geloof wel in het verschijnsel maar in dat specifieke geval geloofde ik niet.

Volgens mij, en ik sluit mij volledig aan bij Pooja hierin, moet je wel heel erg speciaal zijn als God je als medium wilt gebruiken.
Het is genade van die zijde uit.

Reply With Quote
Reply

Tags
bij, die, enzo, heeft, iemand, mata, zicht

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:23 AM.
Vertalen:

Tags