Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-29-2006, 10:47 AM   #241
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vidur
Maakt niet uit

Het gaat om de essentie van de tekst
Niet mee eens! Het gaat om de details, wanneer je dagvaardig uitbrengt zijn de kleine zaken zeer relevant!

Reply With Quote
Old 05-29-2006, 10:47 AM   #242
Brandon Boyd
Guest

Jazeker klopt :oops:

Ik bedoelde eigenlijk wat Preshand zei :lol:
  Reply With Quote
Old 05-29-2006, 10:48 AM   #243
Preshand
Guest

Quote:
Originally posted by MsLalkie+-->
QUOTE(MsLalkie)
Quote:
  Reply With Quote
Old 05-29-2006, 09:50 PM   #244
Brandon Boyd
Guest

[b]NEW DELHI - De seksuele frustraties van een impotente Indi
  Reply With Quote
Old 05-29-2006, 09:51 PM   #245
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

:o
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-29-2006, 10:02 PM   #246
Brandon Boyd
Guest

Ziekelijk
  Reply With Quote
Old 05-30-2006, 11:06 AM   #247
IF-Crazy

hmmmm ipv van mar ke dawa kreeg hij iets anders? :think:

Nee sorry ik weet dit is niet om te lachen .... maar aangezien ze toch weten dat er velen neppe artsen rondlopen, waarom doet de regering van india hier niets aan?

Reply With Quote
Old 05-30-2006, 12:48 PM   #248
Ratna
Guest

Een Australische man heeft onlangs de baby van zijn vriendin in de wasdroger gestopt. De 13 maanden oude baby had een drankje over zichzelf heen gegooid, waarop de 21-jarige man haar met kleren en al in de droger deed. Dat heeft de Australische politie vandaag bekendgemaakt. Het meisje hield er brandwonden en zware kneuzingen aan haar gezicht en rug aan over.

Na het voorval werd het meisje door haar moeder naar het ziekenhuis in Perth gebracht. De artsen aldaar waarschuwden direct de politie, omdat ze de zaak niet vertrouwden. De baby zal naar verwachting volledig herstellen van haar verwondingen.

De man is door de politie aangehouden, en vandaag weer op borgtocht vrijgelaten. Hij moet zich in juni voor de rechtbank verantwoorden. In de tussentijd mag hij geen contact hebben met de baby of met zijn vriendin.
  Reply With Quote
Old 05-30-2006, 01:04 PM   #249
Preshand
Guest

Quote:
Originally posted by Vidhur
Ziekelijk
Eerder van zo'n dokter. Weliswaar is het doorzeven met kogels van zo dokter absoluut niet proportioneel of adequaat. Maar het is wel een manier om een signaal af te geven dat nepdokters verantwoordelijk zijn voor hun handelingen. Een patient in de maling nemen is zeer ernstig voor in levensbedreigende situaties. In dit geval gaat het om zeer moeilijke sociale situaties waar iemands geluk van zijn sociale leven van afhangt. En als een patient erachter komt dat hij hiervoor nog wel in de maling is genomen, dan geef ik hem gelijk om boos te worden. Ik zou ook zeker in actie zijn gekomen, weliswaar op een meer adequate en proportionele manier.
  Reply With Quote
Old 06-07-2006, 10:17 PM   #250
Lotus
IF-Crazy

WENEN - Oostenrijkse ouders hebben meer dan vier maanden gewaakt naast een man in coma, per abuis in de veronderstelling dat het om hun 18-jarige zoon ging. Pas toen de man ontwaakte en Servo-Kroatisch ging spreken, werd de persoonsverwisseling ontdekt.

Dit is woensdag van medische bronnen in Klagenfurt vernomen. Bij een auto-ongeluk op 4 februari waren twee doden en een zwaargewonde gevallen. De ouders hadden de overlevende ten onrechte ge

Reply With Quote
Reply

Tags
dan, dit, nog

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:30 AM.
Vertalen:

Tags