Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-11-2005, 10:51 AM   #291
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Bijoy
je hoort altijd dezefde argumenten: de koran is niet geod vertaald, het is de godsdienst van liefde....nou als ik om me heen kijk dan zie ik heel wat anders hoor..
:nod:
  Reply With Quote
Old 03-11-2005, 10:55 AM   #292
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Namira

Ga is een kijkje nemen in India wat die missionarissen daar doen :wink:

Ik zeg toch dat het niet alleen in India gebeurd maar overal :wink:

En ik ga nergens kijken :wink:

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:00 AM   #293
NiniBeebie
IF-Crazy

Send a message via MSN to NiniBeebie Send a message via Yahoo to NiniBeebie

Quote:
Originally posted by koemba
ik heb me laten vertellen dat vroeger in sranang er geen (of weinig)spanningen waren tussen hindoestanen met verschillende godsdiensten. het lijkt wel of hindoestanen (en andere migranten) in nederland fanatieker zijn geworden met religie. is dit een vorm van zoeken naar een identiteit?

Dit heb ik ook vaker gehoord...
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:15 AM   #294
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Bijoy
je hoort altijd dezefde argumenten: de koran is niet geod vertaald, het is de godsdienst van liefde....nou als ik om me heen kijk dan zie ik heel wat anders hoor..
Men ziet alleen wat men wil zien :roll:

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:18 AM   #295
valentijn
IF-Crazy

[quote] Ghost tot nu toe ben je niet geslaagd om uitleg te geven over jouw bewering (islam verplicht niet om ........). Als je zo zeker bent van je bewering zou je uitleg willen geven en vergeet niet in je uitleg mee te nemen de betekenis van de islamitiche huwelijk (Nikaah) en vooral het begrip "Zienna". (zoals je ziet heb ik me goed laten inlichten). Succes.
Het intreseert je wel he de islam pas maar op dalijk word je nog moslim en dan ga je ook beweren dat de moslims op deze forum je hebben gedwongen :roll:

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:27 AM   #296
NiniBeebie
IF-Crazy

Send a message via MSN to NiniBeebie Send a message via Yahoo to NiniBeebie

Vele moslim's hier in Nederland hebben vaak de neiging om anderen kafier te noemen. Volgens vele ben ik ook geen goeie moslim...
Ze kijken niet naar zichzelf... ik ken veel moslims die zo heilig spelen maar liegen, stelen als geen ander. Ik heb geleerd als moslim zijnde dat je een ander geen kafier mag noemen. Je hart moet rein zijn. Je mag geen moorden plegen... de enige die het leven van iemand mag nemen is God. Vrouwen zijn gelijk aan mannen... Als iemand vind dat ik geen moslim ben door mijn denkwijze... dan is dat niet mijn probleem.

Ahmaddia's worden gezien als ongelovigen door de soennieten... Ahmaddiya's zijn moslim's maar gaan met de tijd mee...

Waarom zien wij (Ahmaddiya's) de soennieten wel als moslim terwijl de soennieten ons zien als kafier (ongelovigen) ?

Ik hoor wel eens dat er een fatwah is uitgeroepen dat Ahmaddiya's geen moslim zijn... nu is mijn vraag... DOOR WIE is die Fatwah uitgeroepen?? Juist door de Soennieten. Een mens kan niet voor een ander beslissen wat hij wel of niet is.

Waarom weten de soennieten altijd alles?? Ik heb weleens iets gehoord wat een "geleerde" Soenniet zei over Hindoe's "waarom worden hindoe's gecremeerd? Ze worden daar boven toch verbrand in de hel" Ik kan me daar zo ongelooflijk kwaad om maken. Waarom weten Soennie's alstijd alles??

Soennieten hebben geen respect voor de mens...maar willen wel respect krijgen.
Dit zeg ik omdat ik veel dingen heb meegemaakt als Ahmaddiya zijnde...

Ik lok geen onenigheid uit maar ik spreek uit eigen ervaring...

http://islamforum.vrijspraak.org/viewtopic.php?t=1878

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:31 AM   #297
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by valentijn

Het intreseert je wel he de islam pas maar op dalijk word je nog moslim en dan ga je ook beweren dat de moslims op deze forum je hebben gedwongen :roll:
Ik zal niet inhoudelijk op reageren want ik weet wat je antwoord dan is.

.............namelijk: LOL.

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:32 AM   #298
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie+-->
QUOTE(Faya-lobie)
Quote:

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:34 AM   #299
Naina
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by NiniBeebie
Vele moslim's hier in Nederland hebben vaak de neiging om anderen kafier te noemen. Volgens vele ben ik ook geen goeie moslim... *
Ze kijken niet naar zichzelf... ik ken veel moslims die zo heilig spelen maar liegen, stelen als geen ander. Ik heb geleerd als moslim zijnde dat je een ander geen kafier mag noemen. Je hart moet rein zijn. Je mag geen moorden plegen... de enige die het leven van iemand mag nemen is God. Vrouwen zijn gelijk aan mannen... Als iemand vind dat ik geen moslim ben door mijn denkwijze... dan is dat niet mijn probleem.

Ahmaddia's worden gezien als ongelovigen door de soennieten... *Ahmaddiya's zijn moslim's maar gaan met de tijd mee... *

Waarom zien wij (Ahmaddiya's) de soennieten wel als moslim terwijl de soennieten ons zien als kafier (ongelovigen) ?

Ik hoor wel eens dat er een fatwah is uitgeroepen dat Ahmaddiya's geen moslim zijn... nu is mijn vraag... DOOR WIE is die Fatwah uitgeroepen?? Juist door de Soennieten. Een mens kan niet voor een ander beslissen wat hij wel of niet is. *

Waarom weten de soennieten altijd alles?? Ik heb weleens iets gehoord wat een \"geleerde\" Soenniet zei over Hindoe's \"waarom worden hindoe's gecremeerd? Ze worden daar boven toch verbrand in de hel\" Ik kan me daar zo ongelooflijk kwaad om maken. Waarom weten Soennie's alstijd alles?? *

Soennieten hebben geen respect voor de mens...maar willen wel respect krijgen. *
Dit zeg ik omdat ik veel dingen heb meegemaakt als Ahmaddiya zijnde... *

Ik lok geen onenigheid uit maar ik spreek uit eigen ervaring...

http://islamforum.vrijspraak.org/viewtopic.php?t=1878
Ik zag hier pas een docu over op ned. 1 over de soenies en de amadya's.
Soenies hebben echt een extreme denkwijze. Ik schrok er wel van. Terwijl de amadya's ongeveer dezelfde denkwijze hebben zoals de hindoes. Dat was mijn conclusie.
bodies of those people I had to
kill because they pissed me off!

Reply With Quote
Old 03-11-2005, 11:34 AM   #300
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Heineken+-->
QUOTE(Heineken)
Quote:
Quote:
Originally posted by Faya-lobie@

Reply With Quote
Reply

Tags
alle, als, anderen, een, islam, religie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:28 PM.
Vertalen:

Tags